Susan ahaa ja sorry was me niet helemaal duidelijk. Snap je onzekerheid als ik het zo lees in je banner.. Hoop voor je dat, dat gevoel minder word en dat je kan genieten van je zwangerschap. Miekee wat fijn gefeliciteerd! Zeker als je twee keer positief test dan zou je toch denken dat het echt zo zal zijn..snel op naar de bloedtest zodat het werkelijkheid kan worden! Karnijn ik duim voor je dat het streepje morgen donkerder is
Wow miekee en karnijn, toch voorzichtig gefeliciteerd!!! Idd een mooie vruchtbare maand!!! Mamavancene je kan idd nog te vroeg hebben getest.. Wat zijn jullie allemaal dapper, ik durfde niet eerder te testen!!!
@karnijn en Miekee: gefeliciteerd met de positieve testen, wat een vruchtbaarheid deze maand! @mamavancene: kan inderdaad makkelijk dat het nog te vroeg was, geen bloed geeft moed! Hier gelukkig geen bloedverlies meer gehad, wel behoorlijk last van mn buik, hopelijk is het geen voorbode van een miskraam...
Zoals het er nu uitziet, lijkt het erop dat ik ongesteld word. Ik herken de voorbodes. Ik ben een beetje teleurgesteld, maar beter dat ik dit bankje rood kleur, aangezien ik al kindjes heb. Iemand hier vroeg hoe oud, de oudste is 3 geworden en de jongste is nu 15 maanden. Ik moet nu gaan bedenken hoe ik mijn leven anders ga invullen, aangezien ik erg rekening hield met een derde en mogelijke consequenties qua baankeuze. Nu nieuwe plannen maken 😊
Karnijn jij gaat voor je tweede kindje toch? Is er een bepaalde periode die er tussen moet zitten voordat je voor een tweede mag gaan? Je eerste kindje is 7 maanden oud toch?
Mamavancene wat onwijs balen dat je menstruatie lijkt door te breken. Had je van te voren al besloten dat dit de laatste kans is of ga je toch nog verder met proberen voor een derde te gaan?
Fisher, inderdaad wij gaan voor een tweede. Ons zoontje was 7 maanden toen ik terug met de medicatie begon. Ik mocht herbeginnen wanneer ik wou. De enige voorwaarde was dat ik moest stoppen met borstvoeding. De hormonen komen in je melk terecht en dat zou niet goed zijn, de suprefact toch zeker niet. Ik zit wel in Belgie in het traject (antwerpen-leuven), misschien maakt dit een verschil met Nl. Susanlilianne, moed houden hé. Bloedverlies is gestopt dat ik al heel erg goed nieuws! Buikpijn in het begin is niet abnormaal. Vanmorgen weer een testje gewaagd. Wederom superlicht. Maar ik was anderhalf uur ervoor nog naar de wc geweest. Deze nacht trouwens vier keer moeten opstaan om te plassen. Proberen in te houden, maar kon niet slapen met een volle blaas Daarbij was,zoontje ziek, overgeven, veel wakker worden. Wallen hangen tot op m'n knieën Urine was dus niet geconcentreerd... Hopelijk daardoor het flauwe schijnsel. Mamavancene hoe is het met jou? Jij kent je lichaam het best, maar zolang je menstruatie niet doorbreekt... Hier is ons volgend kindje ook bepalend voor de richting die ik in mijn job uitga of de keuzes die ik op dit moment moet maken.
Protocol hier is pas na 1 jaar dat je jhe weer aan mag melden voor de volgende. Ik heb nog geen menstruatie en durf echt niet meer te testen.
Mamavancene: wat spannend! Ik duim voor je hoor! Net als voor Karnijn en Susannelilian!! Fisher; jij ook op de wachtbank?
Vandaag in zk geweest en vanavond pregnyl zetten en dan zondag een tp... dat lijkt nog zo ver weg, laat deze drie weken maar snel gaan!
Wel weer spannend! Vond het prettiger dan niets doen, al lijkt het voor je gevoel nog heel lang te duren!!! Hoop dat jij ons snel volgt!
Oh dan komt het voor jou ook dichterbij Fisher! Eens ik de tp had gehad viel er al een last van mijn schouders. Hierna werd ik natuurlijk zeer ongeduldig Hopelijk krijgen we hier van jou ook positief nieuws!
Fisher toitoitoi Wachtdag 9 weer negatief getest. Ik heb erge pijn op de borst en buikpijn, morgen moet ik officieel ongesteld worden. Mijn botsten zetten op en ik heb snelle hartslag. Voorbode van ongesteldheid, lijkt te veranderen. Als ik niet ongesteld wordt, maar ook niet positief test, wat kan er dan aan de hand zijn? Ik zit me hier helemaal op te vreten. Ik zal toch niet een bbz ofzoiets hebben?
Heb je utro? Zo ja, dat kan menstruatie tegen houden.. Wel rot dat de test weer negatief was! Ik durfde daarom niet eerder te testen dus weet niet hoe snel je iets zou moeten zien..
Oh mamavancene, dat is niet leuk. Maar vooraleer de testdatum zou ik geen conclusies trekken. En zelfs dan, enkel de bloedname biedt zekerheid. Je hebt nog altijd je regels niet dus het kan nog. Mijn ochtendtestje was donkerder. Ik zie nu een duidelijke streep. Het is geen tuurtestje meer. Hopelijk blijft het goed gaan want ik maak me nog altijd wat zorgen over een goede innesteling aangezien ik met de utro te laat begonnen ben.
Poppetje, ik gebruik geen enkele vorm van medicatie ditmaal. Ook geen pregnyl. Ik ben vandaag niet ongesteld geworden. Ik snap er niks van
Karnijn niet teveel zorgen maken. Komt allemaal goed. Is een erg positieve maand. Hier geen menstruatie. Ik heb wel rare hoofdpijn en plopjes in mijn buik. Tot vrijdag wachten tot d'r bloedtest en daarna gelijk op vakantie.
Karnijn, goed teken dat het streepje donkerder geworden is! Ik duim nog steeds! Mamavancene, jouw lijf maakt het ook spannend hoor! Ik hoop echt dat die menstruatie lekker wegblijft! Lijkt me heel fijn om meteen na vrijdag op vakantie te gaan...hopelijk met goed nieuws! Fisher, voor jou straks een tp! Duim duim duim! Poppetje, voel jij je oke? Last van kwaaltjes? En susannelilian, hoe gaat het bij jou? Hier; morgen nog overleven en dan donderdag de bloedtest. Ondanks positieve test(en) vind ik het enorm spannend..!
Mamavancene plopjes klinkt goed!! Miekee voor jou mag het vast al vrijdag zijn Tot zover klinkt alles positief wel!! Hier behalve moe, soms wat kramp, vooral laat van geen honger, niet kunnen slapen in de avond en kattig en geïrriteerd!! Ben mezelf in het kwadraat zeg maar.. Pffff Maandag komt die vrouw van moeders voor moeders langs, moet ochtendurine opvangen, zij doet weer een test.. Alsof het nog niet duidelijk is na zoveel testen maar ok..