Cryo-poging maar progynova werkt niet?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Saar88, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    Hallo dames,

Wij zijn bezig met onze 2e cryo poging. De eerste poging is afgebroken omdat na 3 weken progynova (waarvan 2 met dubbele dosis) mijn bms nog steeds niet wilde groeien. Kwam niet verder dan 4mm..
    Na overleg is toen afgesproken dat er een tp zou zijn als ik de volgende keer op 4 of 4,5mm zat in plaats van de voorgeschreven 6mm.
    Nu ben ik vandaag weer voor een meting geweest, en het was maar 3,8 :( Na 3 weken 2x2 progynova is dat alles wat mijn lichaam weet te produceren..
    Zo net ben ik terug gebeld en we kunnen er nu voor kiezen om toch dinsdag een tp te doen, of om mijn menstruatie af te wachten en opnieuw te gaan proberen. En ik weet het niet! Aan de ene kant wil ik die tp heel graag, want het blijft natuurlijk een kans. Maar ben ook bang dat we een emmy verspillen omdat het bij voorbaat al een veel mindere kans heeft met zo´n dun bms..
    En weer opnieuw een poging starten heeft voor mijn gevoel ook weinig zin. Ik heb altijd al een heel dun bms, dus of het zinnig is om te blijven proberen of dat meer wordt vraag ik me ook af..

Zijn er dames hier die een vergelijkbare situatie hebben gehad? Of die ook dun bms hebben en misschien een tip?

2. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Ik heb hier gister een topic over geopend. Zie verder in de lijst. Misschien handig om daar verder te kletsen zodat alle tips bijelkaar staan?

Deel Deze Pagina