Jaaa maar ook heel onwerkelijk wel nog, t is erg snel gegaan allemaal waardoor ik t allemaal nog niet zo kan bevatten ofzo
Snap ik had ik ook bij mijn vorige zwangerschap die een mk is geworden. Dacht echt ‘huh ik ga naar het zkh voor een tp en ik ben gewoon nu al zwanger’ Heel onwerkelijk!
Ja nou dat heb ik nu, ik zit nog steeds in die sneltrein heb ik t gevoel, en ben vergeten uit te stappen ofzo
Oehh yesss!! Das op mijn officiële testdag haha Ohhh moppie ik hoop zooooooo dat je zwanger raakt en blijft!!!!
morgen is indd t beste om te testen. Dan moet je test donkerder zijn. Het gaat vaker goed dan fout! Ik weet als geen andere hoe je je voelt. Heb 4 miskramen en 2 gezonde kindjes. Bij mij haar het helaas vaker mis dan goed
Ik heb voor mn oudste ook een miskraam gehad idd, en voor mn jongste ook een miskraam van een tweeling.. dus ja ik weet t ook hoe t voelt daarom maakt t me zo onzeker ook! Ik hoop dat mn kwaaltjes weer terugkomen, dan ben ik iets geruster ofzo?
Ik had gisteren ook bijna geen kwaaltjes, begon te twijfelen maar vandaag de hele dag misselijk van alle geuren en continu honger. Dus je kwaaltjes komen nog terug, geniet van hun afwezigheid
Ik heb er nog steeds 2 bedenk ik me.. moeheid, en geen eetlust, maar echt gewoon niet! Heb t opgezocht en blijkt dus ook een kwaal te zijn (wist ik niet).. Ik hoop dat t gauw over gaat