Dank je wel Over 2 dagen weer een 2v5, en dan 2 dagen daarna weer een 2v5, en als mn vriend terug thuis is de cb digital, ik ben alleen aan t zoeken voor iets erbij nog... want alleen een test is zo mwah...
Beide van vanmorgen, is dezelfde test, kijk hier zie je t beter, hier staan de testen ond er elkaar, de test van 2 dagen geleden en van vanmorgen
Ik ga over 2 dagen nog eens testen, en dan 2 dagen later weer, en dan als mn vriend thuis is en hij slaapt nog dan de cb digital en dan is t klaar
Net na grote boodschap met afvegen bruinig slijm gespot, hopelijk word tniet rood en komt t gewoon door of de innesteling of dat er een vaatje gesprongen is... We wachten af.. Over 2 dagennweer testen, hopen da tie dan weer opgelopen is..
Bruinverlies is opzich niks ernstig. Er zit niks anders op dan afwachten. Het is veel makkelijker gezegd dan gedaan
Het is ook daar bij gebleven, ik denk dat t wel goed gaat daar binnen, ik denk dst dat kleine frummeltje een flatgebouw aan t bouwen is Renovatie was nog niet klaar Ben n uook echt even super misselijk Heb mn eten zelfs laten staan, ik rook t en werd direct misselijk Dus ja t zit wel goed met dat kleine boontje, of misschien 2
Nee is 1 embryo terug geplaatst maar die kan nog splitsen in 2. Dat gebeurt soms Ik kan zelf niet op natuurlijke wijze zwanger raken