Cryo terugplaatsing augustus/ september / oktober etc

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Patty86, 4 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.820
    8.476
    113
    Vrouw
    Ik weet het niet meer....

Gisteravond een hele duidelijke predictor gezien en vanmorgen was ie weer heel licht. M'n blauwe dipsticks zijn op dus ik heb vanmorgen getest met action en die was wel zichtbaar maar ook licht. Misschien ben ik gewoon geen ochtendtester..

Straks weer bloedprikken en dan weten we het zeker.

2. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.188
    1.986
    113
    Hoeveel DPO ben je nu? 14?

3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Wil je ze posten of wacht je liever op de bloedname? Sap het laatste, dat geeft meer zekerheid en doorslag ♥

4. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.820
    8.476
    113
    Vrouw
    Ja, morgen officiële testdag

5. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.820
    8.476
    113
    Vrouw
    Zo stom dat ie de foto altijd draait. Maar links is gisterochtend, de tweede gisteravond en die andere 2 (action en predictor) van vanmorgen. Overal staan streepjes maar alle ochtendtesten zijn licht en passen m.i niet bij 14 dpo. De predictor van gisteravond wel. Ik ben zo benieuwd naar m'n bloedonderzoek. Dat gaat alles duidelijk maken.
    20230901_075451.jpg

6. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Eerlijk, ik snap je onzekerheid inderdaad.

7. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.188
    1.986
    113
    Ik ben wel met je eens dat de streepjes echt erg licht zijn. Ik heb dit ook herhaaldelijk meegemaakt, en bij mij voorspelde het nooit iets goeds. Dan was het toch een biochemische zwangerschap. Ik hoop uiteraard heel hard dat het bij jou anders zal zijn. Maar ik ben toch wel bezorgd voor je. Heel vele sterkte. Ook vond die biochemische zwangerschappen echt altijd een enorm verdrietige mindfuck.

8. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.820
    8.476
    113
    Vrouw
    Ik heb de huisarts gebeld om m'n labaanvraag aan te passen naar cito zodat ik vandaag de uitslag nog heb, anders zou t maandag worden... ik ben zo gespannen pff

Asil vindt dit leuk.
  9. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat een spanning zeg!
    Eerlijk gezegd zou ik hier ook geen wijs uit worden, wat shit zeg..

Hoe laat mag je voor je bloedtest?
    Die gaat je als het goed is duidelijkheid geven

10. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.820
    8.476
    113
    Vrouw
    9.55.

Ik ga zo ook maar even nieuwe actiontesten halen want die zijn op.. En een goede duurdere test voor morgen op de officiële testdag

Asil vindt dit leuk.
  11. Didi5555

Didi5555 Bekend lid

4 apr 2021
    551
    414
    63
    Vrouw
    Ik lees hier af & toe mee! Spannend, snap dat je gespannen bent. Maar wat fijn dat je huisarts zo meewerkt!

Asil vindt dit leuk.
  12. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.820
    8.476
    113
    Vrouw
    Ik hou van m'n huisarts (en assistentes). Zulke lieve mensen! Ik weet heel goed dat het heel anders kan gaan.

Asil en Didi5555 vinden dit leuk.
  13. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    Hier ook stille meelezer @Narcisje hoop het zo voor je!!

14. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.820
    8.476
    113
    Vrouw
    Thnx!

Heb jij toevallig nog info over tragere hcg opbouw bij cryo's?

15. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.598
    4.450
    113
    Vrouw
    Wat spannend @Narcisje, dit is wel de eerste keer dat je een tweede streepje hebt toch? Hoewel ik ze ook erg licht vind voor 14 dpo. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik hoop dat je snel de uitslag hebt! Heel veel succes met afwachten.

en voor jou lieve @Asil een heel dikke knuffel, ik denk aan je.

Asil vindt dit leuk.
  16. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Mijn duimen draaien voor jou @Narcisje!!

17. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.820
    8.476
    113
    Vrouw
    Ja, de eerste keer idd. Maar ook de eerste keer dat ik 3x ovitrelle heb gespoten dus het zou in theorie ook gewoon allemaal nog ovitrelle kunnen zijn, al zegt de arts dat dat niet zo lang zichtbaar blijft.. heel lastig allemaal

18. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.255
    28.301
    113
    Heel heel spannend!

Ik hoop dat je de uitslag aan het eind van de middag zal hebben! Een weekend wachten is niet te doen joh.. echt super dat je huisarts zo meelevend is <3

Erop of eronder! Kom op universum! We willen 6 gooien! Misschien zelfs dubbel 6!

Asil vindt dit leuk.
  19. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Ik moet eerlijk zeggen, ik voel me goed, zo goed dat ik het zelfs eng vind.
    Zoals jij (jullie weten) ben ik een gevoels/ intuïtief mens. En ik haal mezelf op aan signalen. Normaal houd ik die voor mezelf en dat heeft mij ook nergens gebracht dus ik schreeuw het zowat tegen een ieder die het horen wil en ik post het ook maar gewoon. Ik bedoel, het veranderd de uitkomst toch niet zou je denken:

• Bij de acupuntuur was er een punt in mijn buik welke gevoelig was, ik zei dat tegen hem. Toen zei hij dat dat precieze punt "het huis van het kind" heet.
    • Vervolgens moest is voor een waterecho. Ik kom al 8 jaar in dit ziekenhuis, nog nooit heb ik hoger dan verdieping 7 hoeven parkeren. En ineens stond ik op verdieping 10 (dit is TP 10) verdieping 10 is blauw.. Dus wie weet.
    • Gister zie ik op FB een aankondiging van een meid waar ik een kennis achtige verhouding mee heb, dit liep uit op vriendschap maar we zijn slecht in het onderhouden ervan. Zij was met haar Ex aan IVF begonnen en opnieuw onder behandeling met haar nieuwe vriend. Ze is zwanger. Ik dacht bij mezelf, hoppa hier heb je het, je teken dat je straks samen zwanger bent een diepe vriendschap op bouwt en je het als newbies niet alleen hoeft te doen.
    • Maar toen kwam de 50/50, zo apart dat het leven mij tekenen geeft als in, dit is je kans berekening dit is waar je "nu" precies staat, bij onze super(markt) heb ik een fijn contact opgebouwd met een meid welke zelf ook ongewenst kinderloos is en uiteindelijk haar baarmoeder heeft laten verwijderen, en gister voor het eerst vroeg ze of we nummers uit konden wisselen.. en daar was het dus, zwangere 'vriendin' vs ongewenst kinderloos 'vriendin'. Alsof het kosmos zegt, hier, hier heb je alvast voor beide scenario's iemand waar je terecht kunt.
    • Ik vroeg aan zwangere vriendin, hoeveel puncties/TP ze gehad had, vanmorgen appte ze mij. Ik zou over naar IVF maar dit is mijn 10de IUI..
    Toen dacht ik, Fuck It, dit is mijn signaal. Zo benader ik het ook, ik zie het, herken het en spreek het hardop uit. Heb in de auto een hardop gesprek gevoerd met alle dierbaren in de hemel van "luister, ik zie het, doordat ik mezelf nu overtuig en het hardop uitspreek jinx ik het gewoon niet en jullie gaan mij nu gewoon allemaal helpen"!

Ik vind het helemaal leuk, veranderd toch niks aan de uitkomst. Maar ik geniet even van dit gevoel en deze flow.

Sorry voor het lange bericht :)

bambiniheart, Patty86, Krv en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.893
    8.066
    113
    Ik kom even invallen want ik vind dit toch zo prachtig. Alle hoop voor jou en @Narcisje!

Asil vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina