Ah, ja het is zo oneerlijk! Wat je zegt, hopelijk denkt je lichaam inderdaad.. zo MOET het & zo GAAT het! Voor nu neem je tijd & wees lief voor jezelf.
@Narcisje , De volgende ronde wordt jouw ronde! Samen met @Asil ! Kom op juni baby’s .. maar voor nu een dikke knuffel en veel sterkte met het stukje verwerking van de heftige achtbaan die deze ronde bracht. Lief zijn voor jezelf hoor! Je hebt alles gedaan wat je kon, je lichaam heette het vruchtje van harte welkom en deed zijn werk. Maar iets ergens anders ging niet goed. Dat is die kut moedernatuur die niet discrimineert. Het gebeurd ons allemaal, helaas ook jou die al zo lang moet wachten. Het is niet eerlijk. Knuffel meis! <3
Wie / welk traject / waar Narcisje - ICSI ronde 4 - Cuypers en Cuypers in Duitsland Patty86 - IVF 1, Alrijne, 3e kindje (1e mmm) Marley -ICSI cryo1 -VUMC, 3e kindje Suze29 - IVF ronde 1 - 2e kindje (nu als BAM) - mck Leiderdorp Bambiniheart - IVF2 - 1e kindje - Griekenland waarschijnlijk Newlife clinic in thessaloniki start Nov'23 Liliane92 - IVF 2 - 2e kindje - 2 cryo's - NWZ Alkmaar icm VUMC A'dam Afspraken / belangrijke data Patty86 - tp medio 18 september Narcisje - 23 augustus terugplaatsing 2 blasto's Marley - 29 augustus tp 1 cryo Bambiniheart - 2 September testdag Suze29 - 13 september cryo tp voor ivf 1.2 Liliane92 - 6 oktober startgesprek cryo terugplaatsing.
Herken dit gevoel... @Narcisje Wij gaan waarschijnlijk voor ivf2 in een andere kliniek. We zijn voorbereidingen aan het treffen om traject te doen in Griekenland. We hebben eerste conultatie's met Newlife in Thessaloniki en embryoland in Thessaloniki en embio in Athene. Het idee is nu voor mij om 3,5 week die kant uit te gaan. Het is veel goedkoper dan in UK en resultaten zijn beter. Het verschil is heel erg groot. Mijn werkgever is al akkoord met lang verlof (gedeeltelijk onbetaald). Ivf word in de provincie waar ik woon maar voor 1 ronde vergoed. Dus nu moeten we privé betalen, dat is ongeveer 8000 euro per ronde in tfp fertility. In Griekenland is het 4000 euro, vlucht is 80 euro met easyJet en luxe appartement ongeveer 1000 euro voor langere periode. Dus kan leven als Griekse godin en nogsteeds geen 8000 euro uitgeven... (acupunctuur, massages, kapper, beauty salon etc.) Xx
Oh, interessant dat het in Griekenland veel goedkoper is. Als wij een vijfde ronde gaan (moeten) doen zal het ons ook ongeveer 8500 euro kosten in Duitsland. Dat is dan inclusief medicatie, echokosten, laboratoriumkosten, punctie, narcose, donorzaad etc.. reiskosten komen er nog bij.
Hopelijk voor jou is dat niet nodig! Maar interessant zeg Griekenland nog niet eerder van gehoord dat het daar goed is. En als je het dan afzet tegen de kosten in eigen land dan begrijp ik dat je kiest voor Griekenland. Is wel iets meer geregel waarschijnlijk, maar dat neem je er dan op de koop bij. Ik lees trouwens dat hij heel veel bevruchtingen had, doen ze bij jou niet aan cryos invriezen?
Lief dat je het vraagt. Het gaat goed! Probeer wat afstand te nemen van Internet want ik word er onrustig van. Het blijft wachten en spannend. Volg jullie vanaf een afstandje
Gisteren begonnen met de utrogestan. Voorheen heb ik 2x per dag 200 gedaan. Dit keer heb ik 3x per dag 200. Ik moet zeggen dat het hierdoor een stuk minder een kliederboel is hier beneden Wel fijn, want ik vond het zulk rotspul! Er kwam steeds weer een hele witte lading uit, dat valt nu dus reuze mee. Wel fijn ook om er weer mee bezig te zijn zo
Hoi ik volg al even...graag wil ik proberen mee te kletsen. Wij zijn al gezegend met een dochtertje (ook via lange weg en uiteindelijk IVF) en willen nu proberen voor een 2e kindje te gaan want er zijn nog 2 cryo's Verwacht eind september begin oktober een terugplaatsing
Lieve dames, Ik wil graag weer meeschrijven. Wij hebben even een half jaar pauze gehad (zie mijn onderschrift). Vorige week gesprek gehad met de gyn en mag gelijk beginnen met een kunstmatige tp. Nu even afwachten totdat ik mijn menstruatie krijg. Cyclus na mijn operatie is dus onregelmatig geworden. Had niet verwacht dat het zo snel zou zijn maar we gaan er weer voor. Ik ga weer duimen voor jullie dames!
Fijn dat het sneller gast verwacht, dat is een mooie bijkomstigheid We hebben een lijstje, als je terugzoekt kan je jezelf erop zetten