Je kunt geen berichten aanpassen hier of wel? Ik ben nog niet zo handig met dit forum sorry voor mijn halve bericht
Ik heb dus enorme krampen in m'n buik en het rommelt aan alle kanten. Het is pas dag 1 na de tp. Iemand die dat herkent? Kan het van de utrogestan komen? Ik doe het gewoon in natuurlijke cyclus, zonder andere bijkomende hormonen.
Pffff net een aanrijding gehad. Van achter aangereden. Ben er best van ontdaan. Niet iets waar ik echt op zat te wachten. Blikschade maar auto rijd nog. Vriend en ik allebei pijn in ons nek. Bel morgen de HA. Sorry, moest ik even kwijt
Ooh lieverd neee toch!!! Goed jezelf in de gaten houden en idd morgen even de HA bellen om na te laten kijken... beterschap gewenst ❤️ Je mag hier alles delen dus dit ook
Ach nee he, dat is heel naar. Zeker ook omdat je er nu fysiek last van hebt, naast de blikschade. Sterkte!
Nou de krampen zijn weg, ik herken dit helemaal niet van eerdere keren. Misschien die vloeistof ja, daar hou ik 't maar even op. Dag 1 na de tp een innesteling zou wel heel rap zijn. (wel de meest beste optie )
Vandaag stijver dan gister. Wel melding gedaan bij HA voor ons beide. Getuige heeft zich gemeld, wacht alleen nog op meer gegevens van de tegenpartij en hoop dat we het formulier na waarheid in kunnen vullen. Maar wat een geregel is het allemaal.
Dat het nu stijver is dan gisteren is normaal en het gaat hoogstwaarschijnlijk nog wel erger worden morgen.. Maar hopelijk nemen de klachten daarna wel langzaam af! Het is zeker veel geregel... Ik heb jaren geleden een wielrenner aangereden (die vanaf de verkeerde kant het fietspad op kwam en ik reed net de weg op) en dat was ook veel gedoe idd.
Heftig is dat he, aanrijding met een persoon. Ik had 4 dagen mijn auto en had toen een bromfietser van rechts. Hij oog over mijn auto. Dacht dat hij dood was. Hij had een verbrijzelde knie of enkel. Sindsdien en dit is haast 20 jaar geleden ben ik mega alert in het verkeer. 2 jaar geleden kreeg ik geen voorrang klapte een auto met 50 frontaal op mij. En nu dit. Onze auto is geen drol meer waard en laat hem all-risk verzekerd. Alles lijkt dan veel sneller geregeld.
Oh nee! Jeetje dat is wel schrikken. Maar klachten komen altijd later dus aub goed in de gaten houden! En zeker een aanrijding van achter!
Idd wat de anderen dames zeggen. Kan van alles zijn. Hoop natuurlijk een innesteling. Ben wel heel benieuwd Mijn laatste terugplaatsing was een hel. Drie dagen op bed gelegen. Maar dat kwam ook mede door mijn linkereierstok die er inmiddels uit is.
Wat vervelend een aanrijding Asil...gedoe altijd Kramp bij terugplaatsing direct nooit gehad wel paar dagen later..
Pas 3 dagen na de tp, maar in tegenstelling tot de vorige plaatsing heb ik enorm veel zin en drang om te testen haha. Ik liep net over de camping mijn hond uit te laten en daar rook ik koffie. Tjeetje wat lekker zeg! Ik moest ook meteen koffie zetten toen ik terug bij de caravan kwam. Verder ook wel wat lichte hoofdpijn en heel veel trek steeds!
Zo spannend hè! Volledige focus op wat je voelt en wat dat zou kunnen betekenen. Heb je al besloten wanneer je een test gaat doen? @Asil; hoe gaat het nu met jou?