Ik hou het bijna niet meer, dus wachten tot 10 dagen na to wordt niks vrees ik. Ik probeer het uit te stellen naar maandag, 5 dagen na tp maar kan niet garanderen dat ik mezelf erin mee laat slepen en al morgen een early test ga doen. Ik had vorige week al ingeslagen bij de action
Ik kon het niet laten en heb bij thuiskomst een early gedaan van de action. Die is echt wit, maargoed 3 dagen na de tp dus het is nog vroeg zullen we maar zeggen..
Dat is wel vroeg idd maar ja soms KAN die dan al positief zijn. Hier nog geen echte testdrang vandaag 7 dagen na terugplaatsing en iets menstruatiekrampjes? Laatste 2 dagen had ik het s morgens en savonds echt steenkoud. Meer dames hier last van gehad? Ooh en snaai zin Verder voel ik me echt heel erg fijn in mijn lijf.. normaliter ben ik rond deze dagen allang gezwicht en testte ik bijna elke dag en voelde ik vanalles.. had ik een voorgevoel.. maar nu niks van dit alles Nog een weekje wachten tot mijn NOD. Hopelijk blijft de testdrang weg! ❤️ Wanneer is jou Testdatum @Suze29?
Hier vandaag op cyclusdag 9 een echo gehad voor een volgende cryo tp. 1 follikel van 12 mm en een andere follikel die er dichtbij lag maar dat was waarschijnlijk een restant van de vorige keer, want hij was vlekkerig aan de binnenkant. Bms was 7,5 mm. Dinsdag weer een nieuwe echo.
Goed . Lief dat je het vraagt. Alleen de persoon in kwestie houd een beetje de boot af en vult het formulier niet in. Ga hem vragen dit morgen te doen en anders maandag af te spreken. Hij probeerde het nog financieel op te lossen maar daar heb ik voor bedankt. Vandaag een pest humeur en nu wakker met kramp en migraine. Dat kan maar 1 ding betekenen! Ik zie het als mijn laaste aankomende menstruatie. Tot over een maand of 10
Haha ja dat is wel erg vroeg spannend zeg! Had je een 5 daagse cryo? Of een morula? Ik zou even wachten. Meestal vanaf 10 dpo zou je wel wat kunnen zien. Althans dat was bij mij 11 jaar geleden wel zo
Tja klachten lopen altijd heel erg uiteen. Bij mijn dochter helemaal niks. Tis dat de test positief was. Alle drie de biochemische zwangerschap waren de klachten de ene keer wel pijnlijke tepels, de andere keer niks, een keer wel innesteling gevoeld, andere keer niks….. het zijn echt die fucking hormonen die je lichaam op hol laten slaan…. Dus ja kan er geen touw op vast knopen…. Alleen een test geeft duidelijkheid bij mij. Spannend!
Oh bah vervelend zeg! Ook als zij niet willen meewerken. En anders via het kenteken de verzekering opzoeken en de verzekering de aansprakelijkheid laten erkennen! Zo kom je er ook. Weliswaar geen leuke manier, maar dan is de toon ook gelijk gezet Maar is het de bedoeling dat je nu je menstruatie krijgt? Was jij nu ook niet al met progynova bezig? Of moest je juist je menstruatie afwachten? Heb het niet helemaal meegekregen
Heb hem net beleefd geapped dat het wenselijk is het vandaag digitaal af te ronden. Lukt dat niet ok uiterlijk maandag of dinsdag af te spreken. Reageert hij niet dan laat ik hem weten aangifte te doen en het zelf 1 zijdig in te vullen. Ik moest eerst ongesteld worden voor ik mocht beginnen aan de oestradiol/progynova. Als ik tot morgen niet ongesteld was moest ik morgen beginnen. Ik ben het vandaag geworden dus dat is in mijn optiek dag 1 ik denk dan dus dinsdag. Maar moet morgen sowieso bellen
Ah ik dacht dat je al was begonnen heerlijk al die hormonen dus het gaat nu echt beginnen. Die hoofdpijn Pff verschrikkelijk. Gelukkig nu bij mij op zijn retour.
Ik heb geen ovitrelle gespoten. Ik weet het, het is 't erg. 4 dagen na tp slaat nergens op! En vanmorgen kon ik 't weer niet laten, maar die is ook wit alhoewel ik voor 0,5% dacht een soort mini schaduwtje te zien, alhoewel dat wel met zaklampje was en alle kanten op bewegen om een minuscuul dingetje te zien Ik heb zo het gevoel dat het goed zit, ik voel van alles in m'n buik steeds. Maar ik moet nog geduld hebben
Precies, als hij niet mee wil werken dan moet het op een andere manier opgelost worden! Fijn dat het bij jou begonnen is, dat dit maar de laatste menstruatie mag zijn voor heeeel lang!
Zo wat goed, gewoon al 7 dagen na je tp en nog niet getest! Moet jij 14 dagen wachten tot na je tp? Mijn officiële testdatum is 10 tot 11 dagen na tp. De tp was 13 september, dus zeg 23 september officiële testdatum. De vorige keer kreeg ik al 5 dagen na tp mijn menstruatie, dus nu gebruik ik utrogestan in de hoop dat mijn lf wat langer duurt.
Jup 14dagen na tp testen dan is het 1 dag na mijn NOd of nou ja we gaan de 23ste testen dan zijn we 4 jaar samen hopelijk een mooi cadeautje ❤️ Ik weet nooit hoeveel dagen ze zijn na t ontdooien maar ze gaan als 3 daagse in de vriezer hahaha kwam er als 7 cellige embryo's uit en waren 9 cellig toen ze teruggeplaatst werden en ze waren nog aan t delen zeiden ze
3 uur vannacht en ik kon niet meer slapen. Draaien, draaien maar na een uur nog niet weer in slaap kunnen komen. Ik ben er maar uitgegaan en heb een test er tegenaan gegooid. En... IK ZIE EEN STREEPJE!!! Weliswaar heel erg licht, maar ik zit pas 5 dagen na mijn 5 daagse blasto tp. Alles aan deze tp voelde al zooo goed. Gisterochtend dacht ik al iets te zien, maar toen moest ik wel zoveel kantelen en met een zaklamp schijnen, ik had zelfs de hele test ontleed en alleen het stripje eruit gehaald. Uiteindelijk maar weg gegooid, ik dacht.. Waar ben ik mee bezig En nu gewoon een licht streepje. Wow, ik moet dit even laten landen, zo blij! Nog een beetje vol verwondering hier!
Wauwie ❤️ ik blijf duimen dat je streepje blijft oplopen!! :fingerscrossed: Hopelijk heb ik aan het einde van de week ook een test in mijn handen met 2 streepjes! De testdrang begint nu langzaamaan wel toe te nemen maar niks in huis dus kan niet testen