Dit is echt maar een fractie van wat ik inmiddels mee heb gemaakt en echt, als je jezelf geen tijd gunt om dingen te verwerken komt het echt heel hard terug. Spreek uit ervaring.
@Suze29, dacht spiek even of je nog testen in het NOD groepje hebt geplaatst. Zie voor vandaag nog geen update. Gaat het goed?
@Suze29 wat zien je testen er prachtig uit. Gaaf!! Voorzichtig gefeliciteerd. Hier morgen de 3e terugplaatsing. en dan de 2e cryo. Ik weet niet wat ik nog moet verwachten of hopen. Ik verlies de hoop steeds een beetje meer. Ook alweer een jaar na de laatste MK. Maar wie weet. De eisprong was mijn trouwdag en de officiële testdag is mijn verjaardag. 10 jaar geleden testte ik 2 oktober positief van mijn oudste. Ik gebruik nu de utrogestan die ik nog van de IUI had liggen. Drink rooibosthee. We gaan het zien.
Ja, precies. Het is zo moeilijk om toch nee te zeggen als er wordt gevraagd of je toch kan komen. Ik werk in de zorg en ze zeggen altijd dat zorgmedewerkers beter voor anderen kunnen zorgen dan voor zichzelf en ik denk dat dat in mijn geval zeker klopt.
Dat is echt de waarheid inderdaad, mooi dat je dat nu inziet en dat voor deze terugplaatsing kan gebruiken. Alle geluk en klavertjes vier stuur ik jou kant op!!
Ik heb wel een update, maar wil dat hier niet niet steeds spuien.. Ik dacht wel dat het in het NOD topic stond eigenlijk. Maar met mij gaat het goed, ik voel me er ook heel goed bij. Vanmorgen een knallende streep, en zaterdag is pas mijn nod. Ik voel me zo gezegend en ben enorm blij en dankbaar, dat is wel overheersend nu. Lief dat je het vraagt, maar ik begrijp ook dat je alle energie nu voor jezelf nodig hebt.
Ik duim voor jullie allemaal meiden! Wat is het toch ook een zenuwslopend traject he! Ik heb afgelopen maandag de terugplaatsing gehad van een 5 daags embryo. Sinds de dag na de terugplaatsing erge buikpijnen. Echt krampen.. Dinsdag avond zelfs zo erg dat ik de spoeddienst heb gebeld. Met paracetamol kon ik het toen onderdrukken dus hoefde niet langs te komen, maar sindsdien slik ik eigenlijk om de 6 uur 2 paracetamol. Als die 6 uur voorbij zijn, merk ik dat want zetten de krampen meteen weer op. Komt dit iemand van jullie misschien bekend voor? Kan het de innesteling zijn..?
Wat fijn dat je een tp hebt gehad! Ik heb de dag erna wel last gehad van buikpijn en kramp, maar niet in de mate die jij omschrijft. Is het je eerste tp? Mijn gedachte was meteen allergische reactie, maar ik ben geen arts natuurlijk. Het is slechts een gedachte. Wellicht goed de kliniek te bellen vandaag, om je zorgen te bespreken.
Dat klopt in bijna alle gevallen. Bijna alle zorgmedewerkers hebben dat (blijkt ook uit assessments) Het zou zo mooi zijn als ze dat omdraaien, want als je goed voor jezelf zorgt, kan je nog beter voor een ander zorgen
Ik begrijp je gedachte, maar stuur het positieve het universum in. Laat het werken! Niemand heeft er wat aan als je er zelf niet in gelooft. Krijg je geen utrogestan van de kliniek? Als je dat wil, vraag het ze. Ik heb gisteren ook gebeld dat mijn utro op is, en dat ik het graag wil doorgebroken ivm 2 eerdere miskramen. En ze hebben het gewoon voorgeschreven, en ik mag het bij mijn eigen apotheek ophalen. Veel plezier vandaag met de tp van je Emmy. Op naar 8 maanden geen menstruatie!
Hoe is je gesprek gegaan? Alleen al zo goed dat je dit aangaat, omdat je een situatie wilt creëren die voor jou persoonlijk werkt.
Ik heb vanmorgen niet getest, ik had geplast en dacht. Ow oeps haha. Nou dan heb ik er mooi nog 1 voor morgen liggen, als die nog donkerder is dan gisteren dan bel ik maandag de kliniek op. Ik heb gisteren al om extra utro gevraagd ivm eerdere miskramen en maandag zal ik ook om een vroege echo vragen ivm eerdere bbz. Vind het toch wel fijn zeker te weten dat het op de juiste plek zit. Ik ga ondertussen gewoon lekker genieten van mijn lichte kwaaltjes, ik ben er helemaal happy mee, en hoop zo enorm dat jullie ook mogen volgen. Mijn duimen draaien heel hard!
lief dankjewel. Ik ga inderdaad gewoon denken aan een streepje over 10 dagen. Ik ben dan ook jarig dus dat zou een geweldig cadeautje zijn. ik had nog utro liggen van de IUI dus die gebruik ik nu ook. Ook drink ik dagelijks rooibosthee en extra magnesium om te ontspannen. We gaan het zien. Vanmiddag om 16:00 uur de tp, mits natuurlijk goed ontdooid.
Ik breek even in sorry. Ik las dat dit je allerlaatste poging is. Wilde even zeggen dat bij ons de 10e en allerlaatste poging raak was voor kind nr 2, bij de 4e ICSI na 8 jaar in de MMM. Dus houdt moed, ik duim voor je! Ik heb bij de laatste poging bewust niks meer gedeeld met familie en vrienden (alleen met mijn ivf lotgenootjes appgroep), geen voedingssupplementen meer geslikt, alle 100 huis-tuin-keuken-tips losgelaten en toen was het raak. Edit: dat laatste bedoel ik echt niet als 'het zit tussen je oren' en 'je moet het loslaten' hoor! Ik weet na al die jaren MMM ook wel dat dat zo niet werkt, loslaten kan niet als je de hele dag met spuiten, utro etc bezig bent. Maar ik liet het onbewust los omdat ik totaal geen hoop meer had bij de laatste poging. Eigenlijk wilde ik die niet eens meer doen. Maar ja, nu is laatste poging al weer een mannetje van 6 jaar oud.
Zo lief en hoop diet leven. Ik heb er echt een enorm goed gevoel bij. Het maakt toch geen hol meer uit. Beide uitkomesten zijn ok. Tuurlijk bij een negatieve uitkomst zal ik altijd gemis hebben, fases in verdriet, want ja je word ook geen opa & oma etc. Maar het is ok. Ik slik alleen Vit-d en foliumzuur mocht uit bloedprikken iets anders komen dan vul ik het aan maar ben er niet zo mee bezig als toen. Het is een beetje go with the flow. Laatste TP is een jaar geleden. Genoeg tijd gehad om te ontspannen en na te denken. Laten we hopen dat het lukt. Zou meer verdriet hebben als het weer een MK word met aflopende testen dan een witte test denk ik. ant dan voelt het alsof je zo dichtbij was en net de eindstreep niet hebt gehaald.