Verschrikkelijk die wachtdagen! Anderzijds geven de positieve testen mij ook niet zoveel zekerheid wat een gedoe allemaal
Wachten? Is dat een Chinees woord ofzo? Ik ben m'n ovitrelle er aan het uit testen... Iedere dag een test om te zien of het afloopt. We zullen zien de komende dagen. Zaterdag is m'n officiële testdag.
Haha ik kon het ook niet laten, net een test gedaan op 10 dpo, maar helaas nog niet een schaduwlijn! Ik vrees dat die ook niet meer positief gaat worden. Terugplaatsing nummer 5 ook mislukt…
Cryo's nestelen soms later in en dan testen vrouwen bijv pas tussen 12 en 15 dpo positief. Het kan nog wel... ik zou over 2 dagen nog een keer testen ♡
Ik ga nog wel door met de medicatie, maar gezien het bloedverlies vanaf maandag acht ik het somber in, ga later nog wel een keer testen, miss verstandig om het over 2 dagen nog een keer te doen.
He nee toch, wat balen!! Dan zit je 5 dagen na tp, en ik begrijp je gevoel maar toch zou ik nog niet opgeven hoor! Net wat @Narcisje zegt, probeer het met een paar dagen nog een keer.
Ik had een morula, 4 dagen oud, net weer getest 7 dagen na de tp en test helaas wit! Ik slik de medicatie nog wel even door en test morgen nog een keer. Maar meestal is dit het einde. Gelukkig heb ik er nog 3 in de vriezer en gaan we gelijk weer door.
18 dpo. Eindelijk een knaller en nu duimen tot de 1e echo. Helaas moet ik wel overstappen van utrogestan naar andere capsules. Er is een landelijk leveringsprobleem. Ik vind het nog altijd doodeng. nog 11 dagen tot de echo
Wow wat mooi zeg! Echt een toptest! Mijn apotheek heeft nog wel dat ik weet, kan je niet bij andere apotheken informeren?
Das nog 11 nachtjes slapen . Hoop dat ze snel voorbij zijn. Zijn iig dikke strepen! Hoop ook dat je overstap van medicatie minder eng is. Weet je ook welke je nu krijgt? Heb je al iets van "kwaaltjes"?
Ik lees ook je terughoudendheid net zoals @Asil zegt. En ik begrijp je als de streepjes nog niet van het scherm spatten. Ik had zo anders voor je gehoopt... Mijn duimen blijven draaien voor je!
Bij mij gaat het heel goed, ik voel me goed en ook zwanger, maar ben nog wel onzeker. Morgen een vroege echo, als die goed is dan kan ik het meer laten landen denk ik. Ik heb wel vertrouwen in morgen 3n ondanks dat ik gezonde spanning heb, kijk ik er ook wel naar uit!