Ja totaal geen probleem mee. Komt waarschijnlijk doordat wij nooit lang van een 'positieve' test hebben kunnen genieten.
Hier ook weer feest...ineens erge krampen en helderrood bloed met stolsels...op de echo is op 6.1 echter wel een hartje te zien. Ben benieuwd waar dit heen gaat...lijkt niet positief iig ivm de stolsels en krampen. Stomme rollercoaster ook
Onee, wat heftig! Ik hoop dat het bloeden snel mag stoppen en het kindje goed blijft zitten. Mag je snel weer voor een echo?
Ja...het was toen al begonnen bloed nu nog...er was wel zichtbaar dat er heel veel baarmoederslijmvlies zat en het embryootje met kloppend hartje zat daar weer boven..dus of het komt allemaal mee of het blijft er maar dat is niet heel waarschijnlijk natuurlijk. Dinsdag weer kijken. Heel gek ook echt opeens komt het opzetten en dan ook niet fit en zooo ontzettend koud.. Ben wel benieuwd of meer mensen dit ooit hebben meegemaakt
@MED123 noo wat heftig en kut. Ik duim dat dinsdag het embryo nog goed zit. Heb je een beetje afleiding deze week/dit weekend? Lijkt mij dat de dagen ongelooflijk lang duren zo. @HD8489 spannend en knap dat je wacht met testen
Vandaag neemt helaas bloedverlies wel iets toe en ook een branderig gevoel in de onder(door de adenomyose?). We hebben niet meer zo'n goed gevoel.
Helaas. We wisten het eigenlijk al 2 dagen, maar onze 1e poging IVF zit er op. Nieuwe jaar weer verder.