@Liliane92 balen! Hopelijk de volgende! Ik heb vanochtend echo gehad om follikel te checken. Er zat al een wat grotere maar die lag vrij ver van m'n eierstok vond de echoscopist nu donderdag weer terug en dan willen ze met het betere apparaat kijken. Het kon duiden op een verstopte eileider maar dan is de holte vaak grilliger van vorm. Nouja we gaan het donderdag zien ik hoop gewoon dat de terugplaatsing door kan gaan.
Super verdrietig! Hier hetzelfde verhaal, niet blijven zitten. Laatst cryo….. Nu al aan het bedenken welke stappen we willen nemen.
Wat ongelooflijk balen zeg meiden. Hopelijk wil bij jullie die laatste dan lekker blijven zitten. Sterkte voor nu.
Net follikel meting gehad. BMS is dikke 7 mm en is mooi in 3 lagen gedeeld. Follikel 14 mm. Morgen weer terug om te kijken of hij snel groeit, eventueel dan donderdag weer terug. Dus even spannende dagen!
Hier nog steeds geen duidelijkheid maar ook geen fijn nieuws...er zit een hematoom en daarboven het kindje waarvan ze zeiden dat het hartje traag leek..groei wel passend bij 7 weken. Volgende week hopelijk duidelijkheid maar moesten sterk rekening houden met een foute afloop. Ik durf eigenlijk geen hoop meer te hebben
Ik heb mijn echo vandaag weer gehad! De follikel was van 14 naar dikke 16.5 mm gegroeit en ik mag dan dus ook vanavond mijn ovitrille zetten volgende week woensdag terugplaatsing en 20 november bloedtest!! Mijn BMS had er ook zin in en was van 7 naar 9.5 mm gegroeit in die ene dag
@Didi5555 balen! Zo kut dat het de laatste was. @MED123 echt superkut, zo dichtbij maar nu zo ver weg. Hoe gaat het nu? @Frasseke fijn dat de lichten groen zijn voor terugplaatsing!
Er is duidelijkheid Weer enorme bloeding...weer zkh...hematoom weg..vruchtzakje zat er nog maar het hartje is gestopt...wat het extra zuur maakt want het is dus niet meegetrokken door het hematoom Verdrietig...maar opgelucht dat we nu weten waar we aan toe zijn. Maar zo dichtbij en dan weer dit..maarja gebeurd veel