Aah shit zeg. Laat die ongie maar snel komen dan!! En dan gewoon een hele mooie terugplaatsing van deze op dit moment laaste blasto!!
Hier gaat het niet zo lekker. Ons 11e teruggeplaatste embryo is ook niet blijven zitten. Vrijdag was de testdag maar we hebben zaterdag pas getest... een super licht streepje, amper te zien maar waarschijnlijk nog ovitrelle. In de middag heb ik nogmaals getest en toen was ie wit. Hopelijk volgt er voor kerst nog een nieuwe tp... Ik begin wel heel bang te worden nu. Nog 3 cryo's en daarna is het ip klaar
Hoi Narcisje, Ik volg je nog steeds. Ow men ik ga zo hard voor je duimen dat het een van die drie cryos wordt!!!
Jaaa toevallig vandaag ongesteld geworden. Hopelijk voor kerst dus nog onze laatste cryo tp. Mentaal voel ik me goed. Probeer deze miskraam echt te zien als een bewijs dat het nog kan. We gaan het zien.
Jeetje de 11e al. Ik ben er gewoon stil van. Nog 3 cryo's. Proberen hoop te houden. Duim voor je meid!
Wat verdrietig en ontzettend balen zeg...ik snap dat je bang wordt.. Hopelijk geluk met een van de laatste 3 cryo's
Hier weinig nieuws... Behalve dat ik niet wist dat het ook erg moeilijk kan zijn van een zwangerschap af te komen...wat een gedoe een incomplete miskraam... Ik had hoop in januari verder te kunnen met laatste cryo maar ik heb mijn twijfels..ik hoor het van de week weer
Ik kan me indenken dat het dan niet zo lekker gaat, elke keer weer jezelf bij elkaar rapen, elke keer weer hoop en positiviteit inbrengen, de hele rollercoaster waar je inzit dat doet wat met je. Ik vind het heel rot voor je, maar daar heb je niks aan en ben je ook niet mee geholpen... Heb je ruimte gegeven aan je gevoel? Belangeijk hoor om er niet aan voorbij te gaan, het is niet niks allemaal. Ik wens je alle geluk die je nodig hebt en meer, om de deze 1 van deze 3 te laten slagen!!
Wat fijn dat het is doorgebroken en dat je dit jaar nog een tp krijgt. Hou jezelf wel in de gaten, want een ma heeft toch ook impact op je en natuurlijk de hele rollercoaster waar je inzit ook. Meid, ik duim voor je deze laatste. Alle geluk voor jou gewenst!!
Wat lief zeg dankjewel. We hebben de vorige eisprong ook niet zelf geklust. Wilde mijn lijf echt even rust geven.