Cryo terugplaatsing augustus, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MM88, 21 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Vorige week maandag een geslaagde punctie gehad met een uitkomst van 7 cryo's.
    Nu word ik rond 18 juli waarschijnlijk weer ongesteld. In die cyclus zal dan de terugplaatsing plaatsvinden.

Zijn er onder jullie die dan ook een cryo teruggeplaatst krijgen?
    Voor mij de eerste keer een terugplaatsing, spannend dus..

2. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    Wat spannennnd!! Wat goed 7 embryos!
    Ik krijg waarschijnlijk ook in augustus weer een terugplaatsing. Dat is me laatste cryo Ik vind het heeel spannend.. ik durf t bijna niet

3. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Oei.. Laatste cryo? Hoeveel heb je er al gehad? En hoeveelste punctie? Pff.. Ellende he, al die onzekerheid iedere keer

4. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    Jaa echt heeel vervelend die onzekerheid! Ik heb nu 5 terugplaatsingen gehad.. de laatste keer ben ik wel zwanger geworden maar een vroege miskraam. En 1 punctie gehad. Ik had 6 cryos.

5. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Nou, pff.. In welk ziekenhuis ben je onder behandeling?

6. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Hallo meiden, Mag ik ook met jullie mee kletsen? Ik zit momenteel midden in een miskraam van onze eerste ivf poging en verse terugplaatsing :cry: Heel verdrietig. Nu hopen we dat het bloeden snel afgelopen is (duurt inmiddels een week nu) zodat we weer verder kunnen en hopelijk in augustus een nieuwe terugplaatsing. We hebben 2 cryo's. 1 redelijke en 1 matige. We hopen dat 1 van deze ons meer geluk gaat brengen.

7. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Hoi Indy90, tuurlijk! Lucht je hart!
    Wat een vreselijk nieuwsbericht, pff.. Heel veel sterkte jullie
    Hopelijk hebben jullie de volgende rond meer geluk

8. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Thanks. Het is allemaal vreselijk oneerlijk maar helaas kan niemand antwoord op de waarom vraag geven. Jullie hebben zo te zien ook al genoeg mee gemaakt. Je hebt geen verse terugplaatsing gehad? Hopelijk gaat 1 van jullie cryotjes jullie een mooi wondertje bezorgen.

9. beebj

beebj Niet meer actief

Mag ik ook mee kletsen? :)

Na 5 maanden zelf proberen, 5 maanden OI en 2x IUI, zijn wij nu in de IVF belandt voor ons tweede kindje.

Gisteren heb ik de punctie gehad, maar helaas hyperstimulatie waardoor er niets vers wordt terug geplaatst... Ik had 28 follikels. Gisteren na de punctie te horen gekregen dat ik 30 eicellen had, waarvan 23 goede rijpe eicellen. Vanochtend belde ze met het goede nieuws dat er daarvan 21 bevrucht zijn! Afwachten hoe het verder verloopt...

Ik bloed nu nog van de punctie, maar in de loop van aankomende week krijg ik m'n menstruatie. Dan heb ik een verplicht maandje rust om m'n lijf terug normaal te krijgen vanwege de hyperstimulatie... En na de daarop volgende menstruatie, vindt de terugplaatsing plaats.

Enne. Ohja. Ons 1e kindje is 1 groot wonder. Direct de eerste ronde zwanger, zonder enige hulp!

10. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    W
    WOWW! wat een aantallen zeg. Hoe is de kwaliteit? En wanneer weet je hoeveel cryos je hebt? Gek he dat het zo kan lopen dat je eerst direct zwanger bent en dat het daarna niet meer lukt.

11. beebj

beebj Niet meer actief

Het zh belde net. Alle 21 bevruchte eicellen zijn netjes aan het door delen:D Nu bellen ze woensdag pas weer om te vertellen hoeveel ze er hebben kunnen invriezen.

Aangegeven dat ik rechts nog altijd veel pijn heb, ook met paracetamol. Ook nog wat bruinverlies. Als het morgen niet betert, moet ik langskomen voor een echo morgen..

Die aantallen komen door de hyperstimulatie, net zoals alle pijn. Had er liever een pak minder gehad, zodat er wél meteen werd teruggeplaatst.

12. beebj

beebj Niet meer actief

Zh gebeld en de dokter denkt dat paracetamol niet sterk genoeg is voor mij, ook omdat het een grote punctie was en de 1 buiten de ander heeft daar meer last van. Neurofen of ibruprofen nemen en zien hoe dat gaat. Gaat het dan nog niks beter, vóór 17u bellen om morgen om 08u langs te komen voor een echo. Maar opzich is dit wel "normaal".

Lig namelijk nog steeds gestrekt en kan niks, echt niks..

13. beebj

beebj Niet meer actief

Het bruinverlies is trouwens ook gestopt nu hè:D dus das achter de rug van de punctie. Nu wachten tot ik in de loop van deze week m'n menstruatie krijg...

14. beebj

beebj Niet meer actief

Hier slaat de Nurofen goed aan gelukkig. Alleen de avonden blijven shit.. Enorme opgezwollen, pijnlijke buik; lijk wel zwanger dan, pff. Mja, savonds is altijd alles erger vind ik. En moet echt oppassen dat ik niet te veel doe, omdat ik door de Nurofen natuurlijk geen pijn meer voel. M'n ziekteverlof stopt morgen, dus probeer gewoon op't gemakje weer wat te ondernemen.

15. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Hoi Beebj, ik lees nu alle berichtjes pas, maar ik ben ook een week echt goed ziek geweest en daarna nog een paar dagen dat ik nog niet normaal kon lopen.
    Hoe is het nu met je? In welke fase zit je nu? Wachten op de ongesteldheid of?

Deel Deze Pagina