Poeh ja de spanning begint wel toe te nemen! Telefoon gaat overal mee naar toe Geen pijl op te trekken wanneer ze bellen...al een keer stipt 10.00 gehad en dacht meteen 'dat is slecht nieuws', maar ook een keer bijna 12.00. En alles daartussen in. Dus ja ze willen je nog wel eens in spanning houden. Als ik meer weet laat ik van me horen!
Whoehoeee echt super @lisjeee!! Heb ik nu goed geteld dat dit voor jou ook de 7de tp was? Duim duim @dame82! Niks aan die spanning
@dame82 wat spannend vandaag! Ik hoop dat ze je niet te lang in spanning houden! Mijn duimen draaien! Wat is er een hoop geschreven en wat een hoop mooie berichten. Ik heb vanmorgen mijn eerste bms meting gehad. En ik weet eigenlijk nog niks, word vanmiddag gebeld hoe nu verder. Er is ook bloedgeprikt. Vond het maar niks vanmorgen, ik hou van heldere communicatie, ook als iets niet goed is.
Verlossing!!!! De cryo is wederom goed ontdooit Lucky number 7 we komen eraan! Althans om 14.10, dan worden we verwacht. Ze benoemde deze x zelfs dat ze 1 cryo hebben uitgelegd, dat zou dus betekenen dat we nog 1 cryo over hebben, jeetje maar dat zullen we vanmiddag definitief horen, want normaal benoemen ze dit helemaal niet aan de telefoon.
Uh wat vreemd?! Hebben ze niet verteld hoe dik ie was? En bloedprikken in kunstmatige cyclus... dat is mij onbekend. Snap dat je veel vragen hebt! Hopelijk bellen ze snel en heb je duidelijkheid. En anders gewoon zelf bellen!
Ja bms was 6.7. Maar er werd vooraf gezegd als het goed is zien we geen eitjes, en die zaten er wel. Wel allebei onder de 10mm. Maar dat was geen probleem al twijfelde ze. Toen ik vroeg hoe nu verder kreeg ik als antwoord we bellen je straks met: 1. De progynova gaat omhoog of 2. Je krijgt nog een echo of 3. We plannen de tp in Kan dus alle kanten op. En ik heb al zo de balen van de kunstmatige cyclus, hielp dit niet heel erg bij. In mijn natuurlijk cyclus gaat het nl altijd prima, de opbouw. Goed, en nu loslaten! Heb aan je gedacht toen ik er was, zo fijn dat alles goed is gegaan!
Ah zo. Ja het is idd niet de bedoeling dat er follikels groeien, maar heb het wel eerder gelezen hier op het forum! Even afwachten dus. Het klinkt in ieder geval nog niet als de poging afblazen gelukkig!
Wauww wat een hoop berichten alweer! En zoveel mooie berichten ook! @lisjeee die beginnen al heel mooi op te lopen! Wat gewellldig, een voorzichtige proficiat alvast! @dame82 zooo spannend bijna je cryo aan boord! Ik hoop met je mee! Ga je ook vanaf vandaag al starten aan de aspirine? Heel veel succes toegewenst @Justme1985 jij ook al een cryo aan boord, wat spannend allemaal! En zoals anderen al zeiden, maak je niet druk om de kwaliteit van je cryo. Er was hier vorig jaar een lid met een matig embryo en ze had het toch terug laten terugplaatsen zei ze. Dat embryo heeft zich in haar baarmoeder gesplitst en ze heeft nu een prachtige eeneiige tweeling. Het kan dus alle kanten op! @Linde2016 wat erg die onzekerheid over je bms meting vanochtend. Hopelijk is het niet erg en kan je tp gewoon doorgaan. Ik ben benieuwd wat ze straks zullen zeggen aan de telefoon. Ik heb overmorgen mijn eerste meting en ik ben hier bij mezelf eigenlijk ook best bang voor. Want ik heb sinds twee dagen ineens rekbaar slijm, terwijl ik dat de vorige keer met cryo tp met progynova helemaal niet had. Dus ik ben ook wat angstig dat er een eitje aan het groeien is en dat mn tp straks niet doorgaat. @indy90 en hoe voel je je inmiddels? hoeveel dpo ben je nu? Ik ben denk ik 1 van de laatste van het groepje hier met een tp. Aankomende maandag mn eerste meting en volgende week (hopelijk) mn tp. Ik wens jullie allemaal zo ontzettend veel succes dames! Dat er maar veel positieve testjes mogen volgen
Ik voel me goed. heb wel wat steekjes en dingetjes maar heb ook nog otrivelle in mijn lijf. Weet niet zo goed het met met dpo werkt bij een cryo heb op 4 augustus de ovitrelle gezet. Hoop dat je maandag groen licht krijgt voor een terugplaatsing.
Nou ik plof op het bankje met een blasto in mijn buik Hij zag er mooi uit, maar dat was de vorige keren ook zo. Voor nu in ieder geval het hoogst haalbare. Duimen maar weer aan en hopen dat deze er zin in heeft. De laborante heeft um in ieder gevaltoegesproken te blijven zitten, hopelijk heeft het indruk gemaakt
@Linde2016 weet je al meer? @Salie de embryo zit op zijn plek en vanavond slik ik de eerste aspirine. Toch ook wel spannend, maar we gaan er voor. @Indy89 een hoeveel daagse embryo is teruggeplaatst? 5 dagen (blasto) dan zit je nu op 9dpo of 4 dagen (morula) zit je nu op 8 dpo. Oh dames jullie voelen de krampjes die ik zo vervloek. Please laat mij ook iets voelen! Hoop het echt zo.
wat een mooie cryo! hopelijk word dit inderdaad lucky nummer 7. Dan ben ik 8 dpo thanks. Ik voel wel dingetjes alleen gisteravond was de streep van de otrivelle nog net zo aanwezig als eergisteren. Daar kan je natuurlijk ook van alles door voelen. We wachten gewoon nog even verder.
@dame82 weer een mooi bericht! Lucky nr 7! Hoop echt dat deze lekker blijft zitten!! Bijgeloof of niet en verklaar me gerust voor gek: iedere keer dat wij uit het ziekenhuis kwamen bij de behandeling van ons kindje scheen de zon (en dat waren ook van die regenachtige koude dagen). Dat vond ik toen zo opvallend, vandaag rond half drie begon de zon te schijnen en bedacht ik me dat jullie dan zo ongeveer uit het ziekenhuis kwamen en stiekem hoop ik nu dat dat een heel goed voorteken is. @Salie ik ben benieuwd maandag en hoop natuurlijk dat je goed bericht krijgt! Ik ben vanmiddag natuurlijk gebeld. Per direct moeten starten met een dubbele dosis progynova. Ik voel heel veel weerstand, vooral omdat het niet nodig is en ik er zoveel bijwerkingen van heb. Daarnaast voelt het nu nog onnatuurlijker en we hebben maar 1 kans. Een echo mocht ik zelf kiezen 'ergens eind van de week' maakte allemaal ook niet zoveel uit. Nu donderdag volgende meting & mooie gelegenheid mijn zorgen te delen!
zooo er wordt veel geschreven zeg ik ga het proberen bij te houden hoor! haha.. @ Justme1985 ja klopt nummer 7, eigenlijk nummer 5 want er zijn er 2 niet goed ontdooit . @dame82 wat fijn, ook dat het er super uit ziet! Nu lekker broeden hihi.. mijn kaarsje brand hoor @ Salie dankje wel, het ziet er tot nu goed uit, hopen inderdaad dat het zo door blijft gaan @Linde2016 heb je al iets gehoord? Vreemd dat ze je zo weinig verteld hebben, bah al die onzekerheid ..