@Salie nee hoor je bent niet de laatste grote kans dat ik dat ga zijn, heb maandag ook pas eerste echo maar geen idee waar ik dan in mn cyclus zit @dame82 wat goed een mooie blasto, nu idd gewoon duimen draaien! En wat super dat jullie er zelfs nog een over hebben en zo te horen ligt het ook niet aan de kwaliteit. @Linde2016 wat vervelend dat het zo allemaal loopt zeg, welk ziekenhuis lopen jullie bij? @indy90 spannend ook voor jou dus de komende dagen, wanneer mag je officieel testen? Hopelijk wordt de streep gewoon straks donkerder! @lisjeee begint er wel goed uit te zien hoor!!! Hier dus aankomende maandag eerste echo, wel weer super spannend allemaal kan me eigenlijk niet snel genoeg nu we de beslissing hebben gemaakt er weer voor te gaan!
@Siepie85 wat spannend en zo leuk! Ben benieuwd maandag. Hoe ervaar jij het nu voor de 2e keer? Wij zijn onder behandeling bij het UMCU, aangezien zij onder verscherpt toezicht staan worden tp's alleen in een kunstmatige cyclus gedaan. @Salie ik denk/hoop dat ik samen met jou en Siepie85 als laatste op het wachtbankje plaatsneem @indy90 bah ik hoop dat de dagen niet voorbij kruipen, dat ellendige wachten! @lisjeee ga je morgen weer testen of wacht je nu even?
Dank je voor jullie lieve woorden allemaal! Het gaan roerige dagen worden weet ik uit ervaring. Meer als doorademen kan ik niet doen
Het vervelende is dat ik dus dacht ga de otrivelle eruit testen maar de streep blijft gewoon hetzelfde voor mijn gevoel. Is nu al 9 dagen geleden en zou na 10 dagen eruit moeten zijn. Morgen maar weer kijken. Opzich gaan de dagen snel maar ben er wel veeel mee bezig helaas
Rottig die ovitrelle en pregnyl he... het kan natuurlijk zo zijn dat de ovitrelle steeds minder wordt en je zelf hcg aanmaakt. Of dat het helaas toch langzamer verdwijnt. Hopelijk ga je een dezer dagen een mooie oploop zien, dan weet je zeker dat het geen ovitrelle meer is. Spannend hoor. Hier het nu al een beetje lastig. Ben gewoon zo bang dat ik iets doe waardoor het steeds niet lukt. Vanacht flink liggen draaien en krampen met mijn bovenbenen. Dan maak ik me dus druk over dat krampen. Pure spanning, bleh! dit worden lange dagen zo!
Het lijkt me haast onmogelijk dat ik nu al zelf ook hcg zou aanmaken. We wachten gewoon even af nu ga ik zeker wel door met testen omdat het dus blijkbaar lang blijft hangen deze keer. Dat embryotje zit zo veilig verpakt daarbinnen beetje krampen gaat hem niet schaden hoor. Maar snap wel je onzekerheid. Ik heb ergens het gevoel dat het wel goed komt. Maar dat beangstigd me eerlijk gezegd ook wel. Wat als het niet zo is? Voor nu wil ik eigenlijk zo lang mogelijk in mijn ik ben (hopelijk)gewoon zwanger bubbel blijven. Over hoeveel dagen mag jij officieel testen?
Zo onmogelijk is dat niet op 9 dpo hoor...zie genoeg licht positieve testen hier op het forum voorbij komen. Het kan dus wel, maar zeker weten doe je nog niet. Hoe zag je test vanochtend eruit? Wat fijn dat je er zo een vertrouwen in hebt. Houd dat maar vast. Ik begrijp dat dat ook beangstigend is, maar de teleurstelling als het niet zo is zal er toch zijn. Dan maar beter met vertrouwen de wachtdagen door!
Jihaaaaaa, wat goed! Ze blijven oplopen Gefeliciteerd meid! Morgen de officiële testdag toch? Hoe voel je je eronder? Kan me voorstellen gezien je handtekening dat het erg spannend is.
Heb elke keer savonds getest dus dat doe ik nu ook maar weer omdat t ander slecht vergelijken is? Of is dat onzin. Je hebt gelijk hoor alles kan natuurlijk.
Volgens mij is op hetzelfde tijdstip testen idd wel het beste, die testen vergelijken beter. Maar misschien is het beter om naar de ochtend over te stappen, want dan is hcg in je urine het meest geconcentreerd. Maar vanavond weer een testje, spannend! Laat je ons iets weten?
Idd is het aan te raden om naar de ochtend over te stappen ... spannend hoor! Als de streepjes gelijk blijven ziet het er toch wel goed uit denk ik... zelf alleen ervaring met pregnyl
Dankje wel!! ja klopt ik ben nog heel huiverig, nu de komende tijd goed door komen.. inderdaad morgen me officiële testdag. Ben blij! Maar kan nog niet mega blij zijn op het moment. Is nu nog spannender dan de wachtweken eigenlijk.
Zal vanavond nog 1 doen en dan morgen overstappen op de ochtend. Ben benieuwd wanneer de otrivelle er echt uit is. Nog beter dat het gewoon naadloos doorloopt in mijn eigen hcg natuurlijk. Gefeliciteerd lisje komt vast allemaal goed deze keer
Hai, mag ik ook plaatsnemen op dit wachtbankje? ☺️ We zijn vorige week (na een periode van ingesteld worden op schildklierhormonen) weer gestart met een cryo tp (blasto tp was 9-8). Nu is het lange wachten weer begonnen.. 'gelukkig' hebben we hier al enige ervaring mee
Gefeliciteerd Lisje! En voor jou hopelijk morgen ook een dikke positieve test Indy, dan is de twijfel misschien weg
Lisje mooie test hoor en Indy je weet het idd nooit wie weet zit er al wat eigen hcg in. Welkom emjo!
Dame82, dat krampen herinner ik me nog goed van twee van m'n zwangerschappen. Heel irritant is het Heb een vraagje; ik gebruik progynova en utrogestan maar had er (op hevige vermoeidheid en 2 dagen lichte hoofdpijn na) eigenlijk geen last van. Maar sinds vandaag voel ik me zo beroerd en half misselijk, watten in m'n hoofd (bij gebrek aan betere uitleg) en gewoon gaar gevoel. Ook drukkend gevoel op m'n onderbuik en overactieve darmen Kan het zijn dat ik nu nog last krijg van al die 'fijne' bijwerkingen van de medicatie? Ik zit nu op dag 4/5 na tp dus symptomen lijkt het me wat vroeg voor
@EmJo welkom! ik gebruik ook progynova en dat zijn ook mijn bijwerkingen (vooral hoofdpijn, misselijk, moe en last van mijn darmen). Maar zit nog wel voor de tp. Rottig spul is het. Toen ik de vorige tp alleen utrogestan gebruikte voelde ik me ook niet top en ben ik zelfs 5 dagen na tp terug naar het ziekenhuis geweest ivm verdenking op overstimulatie. Dat was toen absoluut niet het geval maar ik bleek die ronde wel zwanger.