Ja haha gelukkig wel anders is het echt allemaal op de gok. Gezien al die gekke dingen die mijn lichaam uitgehaald heeft de afgelopen 3 jaar lijkt me dat niet zo'n strak plan. Ben heuul benieuwd. Kan nu al weer tegen die 2e wachtweek op zien haha. Eerst heeel hard hopen dat de cryo goed ontdooit en door gaat delen. Dat vind ik wel super eng.
Mijn ei komt eraan. Ovulatie testen zijn nog net niet positief. Ik verwacht dat ze dat morgen wel zijn. Maar ga sowieso uit voorzorg morgen naar het ziekenhuis voor een echo. SPANNEEEEND
Ik grap wel eens een dat we nooit meer anticonceptie nodig hebben. Waar sommigen per ongeluk zwanger worden, lukt het ons niet eens expres Deze cryo‘s zijn idd nog uit poging 1. We hadden 12 eicellen, 10 bevruchtingen en daaruit waren 8 embryo‘svan goed kwaliteit. Een prachtige score dus, maar zoals je dus ziet heeft het ons nog niets opgeleverd Dus tja het zegt allemaal niets. Het ziekenhuis gooit het nu op de factor geluk, ik hoop dat Gent wat verder wil gaan kijken. Want ik kan gewoon niet geloven dat we al 6 embryo‘s pech hebben. Wie weet is het lucky number 7, maar het vertrouwen zit in mijn tenen. Zo ontdooiing is altijd spannend...hopelijk flikt jullie gekke embryo het zomaar
Oeh lees nu dat je ei eraan komt! Yes! Dat zal goed voelen Wie weet stappen we dan tegelijk het bankje op als mijn meting morgen goed is! Spannend!
Dank je! Ik lees dat jullie voor jullie eerste ook een hele weg bewandeld hebben! Gelukkig bleek ivf meteen een succes voor jullie! Spannend om voor een broertje of zusje te gaan. Lijktme ook bijzonder dat ze dan uitdezelfde lichting embryo‘s zouden komen. In feite een tweeling met een paar jaar verschil Wie weet is jullie dit geluk van meteen eerste tp raak weer gegund! Ik hoop het!
Kunnen we mooi samen door die helse weken! Vind het ineens super spannend worden haha voel me ineens helemaal druk, wild en kriebelig. Ik heb er zin in. En hoop dat we samen over pak en beet 3 weekjes een super mooie test in handen hebben!
Snap trouwens heel goed de frustratie van waarom wij niet. In mijn omgeving krijgen mensen spontaan tweelingen. En iedereen is binnen afzienbare tijd zwanger dat is wel lastig maar aan de andere kant gun ik ook helemaal niemand dit zware traject.
Haha die gok zou ik niet willen nemen. Deden ze bij onze IUI's wel. De Clearblue reageerde 5 dagen positief...ja welke dat ga je dan kiezen... Wat spannend!!!! Ben heel benieuwd morgen!
Precies wat jij omschrijft, dat idee dat de Cryo op hetzelfde moment is ontstaan vind ik heel bijzonder. Maar het feit dat het er maar 1 is vind ik heel eng. Wat hadden jullie trouwens een fantastisch aantal bevruchtingen destijds, wanneer moet je nu weer naar het UmCU?
Kan me zeker voorstellen dat dat het heel bijzonder maakt, maar tevens ook eng omdat het maar 1 kans is. Meer als heel hard duimen kun je helaas niet doen! En mocht het toch niet zo zijn, hebben jullie gelukkig nog een nieuwe poging. Is dan weliswaar een nieuwe lichting embryo's, maar het kindje daaruit zal vast net zo lief en schattig zijn Ja de aantallen zijn prachtig. Ik vergeet soms ook hoe blij ik daar eigenlijk mee moet zijn omdat het tot nu toe niets heeft opgeleverd. En zo ziet ons traject er tot nu toe. 'Wees blij dat alles goed is', 'wat een mooi resultaat', maar al dat moois en goed levert niets op Meer als doorgaan en blijven duimen kunnen we niet. Je zou toch zeggen dat het geluk ooit eens aan onze kant moet staan?!
Sorrryyyy beetje druk gehad gisteren en vandaag .... @indy90 Heftig zeg, en na de kijkoperatie hebben ze de linker eileider kunnen openen? Mijn vriend heeft heel slecht zaad, dat is de reden dat wij ICSI moeten ondergaan. Jaaaa je ei komt er aan!! Spannenddd ...... @dame82 Ik snap jou onzekerheid na zo veel mislukte pogingen, ik heb soms zelf ook heel veel twijfels omdat het nog steeds niet gelukt is we nu bezig zijn aan de 2e ICSI ronde... zelf merk ik wel dat ik het fijn vindt om van me af te schrijven! vooral omdat ik het nu niemand heb verteld dat we weer begonnen zijn na onze "pauze". Zelf denk ik dat ik nu minder stress heb en er misschien wat minder mee bezig ben door dat ik niet elke keer de vraag krijgt hoe het gaat enz enz ... De embryo's zijn op dag 4 ingevroren .. en die van jullie? Hoe laat moet je morgen naar het ziekenhuis? ik duim in ieder geval voor jullie!! @Linde2016 Fijn zeg dat de vorige IVF gelijk in 1x raak was, hopelijk nu weer! Ik poep nu wel steeds meer in me broek voor morgen hoor, zenuwslopend dat ontdooien en door blijven delen .... vanavond maar vroeg naar bed des te eerder is het 10.00
De linker zit helaas nog net zo dicht als voor de operatie. Ze hebben alleen contrastvloeistof geprobeerd. Echt open snijden ofzo doen ze liever niet omdat hij te erg beschadigd is en dat dus alleen maar nadelige gevolgen zou hebben. Ivf is dus letterlijk onze enige optie. Spannend hoor! Dat lijkt mij inderdaad ook het spannendste moment. Krijg je hem dan morgen teruggeplaatst?
@lisjeee succes vandaag!!!! Ik duim mee voor een mooi ontdooide eskimo en dus straks een mini in je buik! @indy90 succes met de echo! Hopelijk een follikel dienop springen staat te zien! Hier vanochtend echo gehad en dan toch eindelijk, met pijn en moeite, de 7.3mm aangetikt.Dat is voldoende voor een tp, maar valt me eerlijk gezegd toch tegen na ophoging van de medicatie. Had gehoopt de 8mm eens te bereiken. Vreemde ronde deze keer. Laten we hopen dat mijn lijf eens de tijd genomen heeft om laagje voor laagje goed op te bouwen Vanmiddag word ik gebeld wanneer ik met utro mag starten en wanneer de tp is!
@Linde2016 Thanx! Ik heb heerlijk geslapen gelukkig hihi... @indy90 zo heftig zeg, maar hoe gaat dat dan met de eitjes bij jou weghalen? Misschien beetje domme vraag.... Ja als het ontdooien goed is gegaan dan krijg ik vandaag nog de terug plaatsing @dame82 jaaaaa de tp kan door gaan! Wat fijn meid, jammer dat het toch nog tegen valt maar je weet het nooit hè! Positief blijven, hoe moeilijk dat ook is. Nog 10 min ........
Jaaaaa vanmiddag om 15.00!!! Ze hebben 1 embryo hoeven te ontdooien, vanmiddag hoor ik hoeveel cellig blij blij blij!!
Jeeej wat fijn dus vanmiddag al terugplaatsing? Punctie gaat gewoon hetzelfde als bij jou hoor. Eileiders heb je niet nodig voor ivf. Eierstokken wel en die heb ik gelukkig ik mag zo heen ben benieuwd! Veel plezier vanmiddag
Yeah alles was goed. Nu naar huis ovitrelle spuiten. Maandag word de cryo ontdooit en dinsdag terugplaatsing. Ze zijn met 3 dagen ingevroren. Mijn baarmoederslijmvlies zag er mooi uit 10.4. Super spannend heb er zin in. Zitten we lekker dicht bij elkaar.