Neee jeetje zeg, wat ontzettend rot! Ik weet even niet wat ik moet schrijven, zeker gezien je voorgeschiedenis. Meid een hele dikke knuffel!!!
Vrees het helaas ook niet. Vind het echt enorm kl*te voor jullie! Hoop dat je over een tijdje weer de kracht vind om door te gaan. Misschien nu een vervelende vraag maar hebben jullie nog meer cryo's? Nogmaals een hele dikke knuffel!
@lisjeee wat verschrikkelijk!! Geen woorden voor heel veel sterkte met het verwerken van deze klap. Dikke knuffel
Dankje wel meiden voor jullie lieve berichtjes.. We hebben nog 4 cryos in de vriezer.. maar waarom als ik nu 3x kort zwanger geweest ben, gaat het een 4e keer wel goed? Ik geloof er niet meer in... ben onderweg voor me werk met me baas en collega vandaag, we zitten in de auto dus geen zin om ziekenhuis te bellen op dit moment. Morgen met vriend lief een nachtje weg voor me verjaardag ... lekkere domper zo vandaag, hoop dat we morgen er wat leuks van kunnen maken en toch nog beetje kunnen genieten.
Snap inderdaad dat je je vertrouwen volledig kwijt bent. Dat heb ik ook wel op momenten. Maar ooit komt het vast allemaal goed. Hoop dat je morgen toch een fijne dag hebt. nogmaals dikke knuffel
@lisjeee kan me goed indenken dat je vertrouwen nu even weg is, ondanks alles hoop ik toch dat je kan genieten van je nachtje weg! @Siepie85 succes morgen!!
@Siepie85 heel veel succes en plezier vandaag! @Linde2016 welkom op het wachtbankje. De momenten van 'jezelf gek maken' kunnen beginnen
Ik schrijf niet meer actief mee maar wil @lisjeee ff een dikke digi-knuffel geven! Jeetje meid, kan me goed voorstellen dat je vertrouwen helemaal op is! Niet zwanger worden is frustrerend, maar wel zwanger worden en niet blijven misschien nog wel frustrerender! Heb je geen recht op onderzoek nu? Misschien toch ook eens utro gaan proberen? Lees ook wel verhalen op het forum van herhaalde miskramen en dat het met utro goed gaat. Maar geef jezelf eerst maar eens de tijd om dit weer een plekje te geven! Sterkte meid! Andere dames, op het wachtbankje nog, zet um op! Toi toi toi!
Haha dat is lief! Dank je wel, en dat begon vanmorgen al... grote paniek want ik kon me niet meer herinneren of ik de progynova en utro wel had genomen! Gelukkig wist mijn vriend het zich wel te herinneren.
Gelukt, had alleen een super volle blaas dus de echokop erop was geen pretje haha. Was geen blastocyste maar een morula en ik had me mis rekent na deze ligt er nog 1 in de vriezer. Dus we gaan het zien of een mindere dan een blastocyste het ook wil doen want toen hadden we een blastocyste die op springen stond.
Fijn dat hij veilig in je buik zit. Nu lekker broeden. Ik had ook een mega volle blaas tijdens de terugplaatsing had gewoon telkens het gevoel dat ik zo over die vrouw zou plassen heel veel succes!
Haha! Herkenbaar, bij de vorige verse tp hebben ze me destijds eerst laten plassen. Wilde het zo goed doen en had de volle blaas heel serieus genomen en echt veel teveel gedronken. Dat is me dit keer niet gebeurd. Maar... welkom op het wachtbankje! Fijn dat het embryo bij jou in je buik zit!
@lisjeee hoe gaat het met je? Hoop dat je toch nog een fijne dag heb gehad gister met je vriend! En nog gefeliciteerd met je verjaardag @dame82 hoe gaat het met jou meis? Ik hoop echt oprecht dat Gent jullie kan helpen en dat je dan gauw zwanger mag zijn! De wereld is oneerlijk verdeeld. Dikke knuffel @Siepie85 @Linde2016 en @indy90 ik moest zo lachen om die volle blaas! Ik heb dat dus ook een keer gehad en kon et echt bijna niet meer ophouden, moest dan toch maar ff wat uitplassen in de hoop dat ik et halverwege kon afknijpen gelukkig lukte dat toen ook
@Justme1985 nou de vorige keer liep het dus 45min uit. Ik stond toen echt op knappen en toen mocht ik een beetje plassen ervoor nog.... alleen zeiden ze niet dat het uitliep ik opgeven moment naar die balie ja Uhm hoe lang duurt dit nog want anders hebben we zo een ander probleem