Cryo terugplaatsing augustus

Discussie in 'MMM clubs' gestart door lisjeee, 31 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.028
    641
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao: mocht je toen nog ff naar de wc?
    Ik moest toen ook zó nodig dat ik heen en weer stond te hupsen of te wiebelen op de stoel, gyn zei dat ik maar beter ff kon plassen voordat ik haar onder zou plassen :roflmao::roflmao::roflmao: halleluja ik kon der wel kussen

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Ja gelukkig wel anders had er wel een klein probleempje geweest met die echo kop die daar op drukte haha!

3. Linde2016

Linde2016 Actief lid

6 sep 2016
    108
    24
    18
  4. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Hallo lieve dames,

Ik heb alweer even niet meegeschreven, ik zat vol spanning op het wachtbankje. Tot mijn grote verbazing heb ik positief getest en ik kan het zelf nog even niet geloven omdat dit de eerste keer ooit is dat ik twee strepen zie....:eek:

Ik wil de dames op het bankje en de dames die opnieuw gaan starten ook ontzettendddd veel succes wensen met hopelijk allemaal een prachtig resultaat! ♡♡

Justme1985 en lisjeee vinden dit leuk.
  5. Linde2016

Linde2016 Actief lid

6 sep 2016
    108
    24
    18
    Kippenvel!! Van harte gefeliciteerd!!!! Zo bijzonder & fijn! Heel veel geluk toegewenst!

Salie vindt dit leuk.
  6. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Gefeliciteerd, wat gek he opeens een positieve test. Wanneer heb je de eerste echo?
    Hier is het wachten net pas 4 dagen onderweg haha, het is en blijft een verschrikking!

Salie vindt dit leuk.
  7. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Dank jullie wel @Linde2016 en @Siepie85 ! Het voelt nog heel onwerkelijk allemaal omdat ik me verder best goed voel zonder al teveel kwaaltjes.
    Ik heb nog geen afspraak voor een echo staan, ik wil eerst de oploop van het hcg opvolgen in mn bloed en als het gestegen is daarna een afspraak maken voor de echo.

Nogmaals bedankt voor jullie felicitatie en wens jullie heel veel succes toe met een prachtig eindresultaat! ;)

Siepie85 vindt dit leuk.
  8. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Van harte gefeliciteerd meid!!! Super fijn, hopen dat alles goed blijft gaan :thumup:

9. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Wat fijn! Gefeliciteerd ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je er lekker van kan genieten.

10. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.028
    641
    113
    @Salie wat super!!!!!! Gefeliciteerd

Hopelijk volgen de andere meiden gauw

11. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Dankjulliewel voor jullie lieve berichten allemaal! ;)

Linde2016 vindt dit leuk.
  12. Linde2016

Linde2016 Actief lid

6 sep 2016
    108
    24
    18
    Poeh... het wachten valt me dit keer veel zwaarder dan de vorige keer. Vermoedelijk ook omdat ik me nog steeds ellendig voel door de Progynova. Maar waar ik het de vorige keer geen probleem vond te wachten met testen tot de testdatum, kon ik me nu net in de Etos al bijna niet bedwingen om een test te kopen!

13. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Linde ik heb precies het tegen overgestelde, denk ook omdat onze dochter behoorlijk ziek is geweest door de zesde ziekte. Dus dan heb je bijna geen tijd om na te denken.
    En ik wordt er idd ook niet mee geconfronteerd dat ik elke keer nog medicatie ervoor moet nemen, dus kan me het heel goed voorstellen.
    Heb wel al dat mn fantasieën op hol gaan over waar de volgende kinderkamer etc haha, maar onder tussen als bescherming alweer met de volgende poging bezig omdat het geen blasocyst was:)

Wanneer mag je officieel eigenlijk testen?

14. Linde2016

Linde2016 Actief lid

6 sep 2016
    108
    24
    18
    Hè wat naar die zesde ziekte. Heeft ze ook zulke hoge koorts gehad? Arm meisje!

Zo fijn dat je niet na hoeft te denken over al die medicatie! Dus ook geen utrogestan als ik het goed begrijp?

En ik snap ook dat je jezelf een beetje beschermd en al aan een volgende poging denkt. Al hoop ik dat jullie heel erg verrast worden! :)

Wij hadden wel een blasto, maar dit was dan ook meteen onze enige kans. Als dit niet lukt moeten we eerst weer een gesprek met een arts aangaan (Ong. 2 maanden wachttijd) en daarna op de wachtlijst voor de behandeling. Zijn we zo 5 maanden verder. Daar wil ik nog niet teveel aandenken. Maar ik wil zo langzamerhand wel weten of al die medicijnen en bijwerkingen ergens goed voor zijn geweest. Volgende week woensdag mag ik testen.

15. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Ja ze had hele hoge koorts snapte totaal niet waar het vandaag kwam en ineens koorts weg en uitslag toen was het duidelijk.

Ja wij hebben nog 1 in de vriezer maar die is ook weer van wat mindere kwaliteit. En ik hoef idd geen medicatie te gebruiken ook geen utro gelukkig.

Hmmm wat gek dat je dan weer moet wachten voor een volgende volledige poging, geloof als het zover is er bij ons een maand tussen komt en we dan van start mogen. Als dat inmiddels niet verandert is want dat zeiden ze in mei.

16. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    @Linde2016 hoe gaan de wachtdagen bij jou? Hier wordt het steeds moeilijker en begin ik al met voel ik al wat etc.
    En stomme is het is in een natuurlijke cyclus maar weet niet eens wanneer ik ongesteld zou moeten worden als het mislukt is, ik denk deze zaterdag want dan is het 14 dagen na de ovitrelle, maar kan dus ook nog zondag zijn.

17. Linde2016

Linde2016 Actief lid

6 sep 2016
    108
    24
    18
    Poeh! Ik vind het ook verschrikkelijk. Veel erger dan de vorige keer. Ik voel van alles, maar dat had ik al voor de tp en komt door de utrogestan en progynova. De bijwerkingen lijken helaas erger te worden.
    Ik heb even gerekend en omdat ik langer progynova moest gebruiken omdat mijn bms daar niet goed genoeg op reageerde duurt deze cyclus wat langer. Anders was vandaag mijn nod. Nu is dat volgens mij zondag? Ik mag elk geval woensdag testen...is jouw nod dan niet maandag?

18. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Ja ik heb dus echt geen idee dat zal dan wel want mijn tp was een dag later dan die van jou. Ik ga pas donderdag testen mits ik niet ongesteld ben geworden.
    Ik voel niet zoveel alleen zat ik ineens met tranen in Mn ogen voor de tv dat heb ik nooit. En denk nu ineens wat donkerdere afscheiding te zien en dat betekend vaak dat Mn menstruatie der aankomt, ja het onderbroek staren is ook begonnen. Zo stom eigenlijk.

Wat irritant dat je ook nog veel last van bijwerkingen hebt zeg, ben wat dat betreft heel blij dat me dat bespaard wordt.

19. Linde2016

Linde2016 Actief lid

6 sep 2016
    108
    24
    18
    Dat van die tranen herken ik! Had het ook van geluk vandaag :)
    Die medicijnen doe ik ook nooit meer en ik ga woensdagochtend testen voordat ik ze inneem zodat ik eventueel meteen kan stoppen.
    Ik weet dan wel weer heel zeker dat ik niet ongesteld ga worden (door die medicijnen), dus dat onderbroek staren blijft mij dan weer bespaard.

Het wordt een lange week vrees ik, ik was gelukkig vergeten hoe vervelend die onzekerheid en dat ellendige wachten is.

Is jullie dochter weer helemaal
    Opgeknapt? Bij welk ziekenhuis zijn jullie onder behandeling?

20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Ja ze is weer helemaal der energieke zelf!

WIj zijn officieel bij het oude Lucas Andreas nu olvg-west en die zijn een satelliet ziekenhuis van het vumc. Dus de tp was bij de vu, jullie?
    Ja gek hoe snel je vergeet hoe dat was he, ik had het eigenlijk ook redelijk verdrongen hehe.

Deel Deze Pagina