Wat is er een hoop geschreven, leuk! @lisjeee wat spannend!! Wij zijn nooit zo open geweest over het hele traject. Slechts een handje vol mensen wist van de IUI's, maar niet precies wat/wanneer, behalve mijn moeder en een vriendin dat zijn dan ook meteen de 2 waarvan ik wist dat ze me enorm tot steun zouden zijn. Bij IVF wisten iets meer mensen het en dat vond ik heel benauwend. Ondanks dat we iedereen hadden gevraagd er niet naar te vragen kon mijn schoonvader (of all people) het niet laten alles te vragen, ik voelde me daar toen helemaal niet comfortabel bij ondanks dat we niet echt op zijn vragen ingingen, bleef hij aandringen. Ik vond wat er gebeurde zo persoonlijk alsof ik hem normaal bel als ik intiem ben geweest en het misschien wel raak zou kunnen zijn. Nou dus dat. Werkgever is nooit op de hoogte geweest. Nu weet niemand het, en dat bevalt me prima! Het zou fantastisch zijn als we een volgende zwangerschap als verrassing kunnen brengen!
Ik ga er toch gewoon voor. In het ergste geval ben ik weer niet zwanger (en dat verschilt dan niet van andere rondes) of krijg ik tussentijdse bloeding, dan weet ik dat ik het nooit meer hoef te proberen. Voor hetzelfde geldt had je het een paar dagen voor iets anders geslikt, dan had je het ook niet geweten. Maar doen wat je gevoel zegt! Ik ga er een keer voor!
Precies hoor @dame82 , ik denk dat je in dit traject met name moet doen wat goed voelt etc. @Linde2016 wat irritant dat je schoonvader dan idd toch van alles gaat vragen etc, bij ons zat er zo eentje tussen die zwanger raakt als er naar der gekeken wordt en die kon/kan ook de domste opmerkingen maken dat is helaas een aanhangsel van een van onze beste vrienden... Echt zo geen inlevingsvermogen of idee hoe of wat alles is.
Oh in de categorie domme opmerkingen kreeg ik vorig jaar kerst de vraag, terwijl we met de familie bij elkaar zaten, of ik een kerstcadeautje in mijn buik had pardon!? Wist niet hoe ik het had, zo niet empathisch! Hoewel ik achteraf echt wel denk dat het goed bedoeld was, kon ik toen wel een door de grond zakken overigens weet iedereen vd familie wel vh traject af, anders was het helemaal
@Siepie85 erg hè!! Zo jammer! @dame82 niet!!! Wat kwetsend, hoe verzinnen mensen het... Toen wij vertelden dat we zwanger waren kreeg ik de opmerking 'wat fijn, dan viel het allemaal best mee, het is nog snel gegaan...'. Om daarna vrolijk te gaan vertellen over hoe gemakkelijk het bij haar ging en of ik haar wilde uitleggen hoe ovulatietesten werken...juist
Pfff ja al die misplaatste opmerkingen. Ergens denk ik, ze kunnen er ook niets aan doen. Je weet pas wat inhoud als je het meegemaakt hebt. Had van te voren zelf niets een kunnen bedenken hoe heel die mmm is. Maar een beetje voorzichtigheid of normaal inlevingsvermogen zou wel fijn zijn. Ik probeer ook maar te denken 'ze bedoelen het goed' Hier vertellen we overigens ook geen data meer. Iedere keer die vragen en verwachtingen. Het is zo ook weer meer iets van ons 2en, dan van ons en iedereen Dit is prima zo. Als ik wel iets kwijt wil dan kan dat ook, maar komt het vanuit mezelf.
Dankjewel ! Jullie ook veel succes deze ronde! Had aan het begin vh traject ook echt niet verwacht dat er geen succesverhaal zou komen uit 6 kansen! Ben alleen zwanger geweest van de verse terugplaatsing maar dat ging mis bij week 5. Ik denk dat het echt bij mij met de innesteling te maken heeft. Heb een aantal keren tuurstreepjes gehad voor de testdatum aan en dan ging het na een dag of 3 toch weer weg. Maar zou het echt niet weten hoe het echt komt... Je wordt wel wat moedeloos na zoveel pogingen , maar hoop moeten we gewoon blijven houden toch?!
Dan lijkt er bij jou wel wat te gebeuren, want ik heb zelfs geen tuurstreepjes. Wat moet dat frustrerend zijn. Wat zegt je ziekenhuis hierover? Doen ze niet verder onderzoeken?
Jaa vreselijk spannend weer .. vanochtend binnen 5 min kwam hij dan weer tevoorschijn! Super lief je berichtje!! Jaaaaa.. 10 dagen dpo, 4 dagen voor nod en 12 dagen na pregnyl ....
Ik zie hem ook!! Spannend zeg, ik hoop dat je over een paar dagen een knal positieve test in je handen hebt!!
@lisjeee aaaah wat superrrr!! Dat ziet er al veelbelovend uit! Nu hopen dat ze gaan oplopen deze week! Had je een tp van een blasto of van een 3-daags? @dame82 ja je hebt groot gelijk, ik wil het ook graag geprobeerd hebben zodat ik voor mn gevoel in ieder geval alles heb geprobeerd. In de vorige cyclus na mn punctie was mn bloed ook verdikt door de overstimulatie, waardoor mn bloed niet goed doorstroomde, dus ik denk dat dit dan juist wat zou kunnen helpen voor een betere doorbloeding. Waarschijnlijk zal mn bloed nu niet meer verdikt zijn nu de punctie al even achter de rug is, maar een klein steuntje kan nooit kwaad denk ik. We gaan er gewoon beiden voor!
@Justme1985 veel succes en plezier vandaag!!! Ik duim voor je ... Hier oplopende streepjes in vergelijking met gisteren!!