Cryo terugplaatsing dec/Jan 2012/2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gylaine, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Hey meiden,

Na een mislukte terugplaatsing van 1 embryo van onze 1ste ivf poging gaan we deze maand voor onze 1ste cryo terugplaatsing (we hadden het geluk dat er 5 embryo's goed genoeg waren om in te vriezen). In het AMC is het protocol dat ze er 2 ontdooien en als ze goed ontdooien ook terugplaatsen. A.s vrijdag is dag 14 van mij cyclus en word er d.m.v een echo gekeken of mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg is. Sinds cyclus dag 2 gebruik ik 2xdgs progynova tabletten. Als alles goed gaat zou de terugplaatsing plaatsvinden op 5 dec. Vanaf vrijdag zou ik dan 3xdgs 2 utrogestan tabletten moeten inbrengen. Zelf vind ik deze behandeling een stuk beter te handelen dat een hele ivf poging. Graag zou ik contact willen maken met meiden die ook in hetzelfde traject zitten of al gezeten hebben.

Groetjes gylaine

2. Taantje1978

27 nov 2012
    37
    0
    0
    Hey Gylaine,

Ik heb afgelopen donderdag 22 nov.onze 2e cryo terugplaatsing gehad beide embryo's zijn goed ontdooid en dus beide teruggeplaatst nu in de wachtweken ook ik gebruik ter ondersteuning progynova en utrogestan. Spannende tijden allemaal.

Groetjes Taantje1978

3. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Gister in het zh geweest om de 1e echo (dag 14) te maken om te kijken hoe dik mijn baarmoederslijmvlies is. Jammer genoeg was mijn baarmoederslijmvlies nog maar 5 mm, maandag word er nogmaals een echo gemaakt. Als er maandag nog geen vooruitgang in zit wordt de progynova verhoogd naar 2x daags 2.

@ Taantje1978 : Spannend he die wachtweken, hoe voel je je?? Krijg je 14 dagen na de terugplaatsing een bloedtest of moet je zelf testen? Op de hoeveelste dag was jou baarmoederslijmvlies 8 mm?

4. Taantje1978

27 nov 2012
    37
    0
    0
    Mijn slijmvlies was op dag 11 8,4mm. Ik moet zelf testen, voel vanalles deze keer wel sneller moe, maar durf het niet uit te spreken omdat ik nu weet dat het ook door de utro kan komen. Hoop voor je dat het morgen mooi dik genoeg is voor tp. Die wachtweken zijn heel spannend, ben wel deze keer veel relaxter mede dankzij acupunctuur

5. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Hier: Gisteren naar het MCK geweest voor de tp.We hadden maar 1 cryo in de vriezer en we werden zondagochtend gebeld dat deze het ontdooingsproces had overleefd...dus superblij.Om 2 uur was de tp en voordat ik me wilde uitkleden zei de laborant dat het een hele mooie embryo was en dat hij heel goed had doorgedeeld want het was inmiddels al een blastocyste geworden. En tot zijn verbazing was het in de tussentijd van het telefoontje en de tp nog eens verder gedeeld. Hij zei ...zo willen we ze graag hebben dus we hebben een hele mooie kans. Nu die 2 vervelende wachtweken pff maar hoop zo op een positieve test

6. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Hey meiden,

Gister weer naar het ziekenhuis geweest, weer was mijn baarmoederslijmvlies niet dik genoeg om een afspraak te maken voor een terugplaatsing. Mijn baarmoederslijmvlies was gister 7mm, sinds gister is mijn medicatie verhoogt naar 2x dgs 2 tabl progynova. Maandag de 10e staat de volgende echo gepland en ze denken dat de terugplaatsing op 17 dec gaat plaatsvinden.

@ Taantje1978 : Hoe gaat het met je, heb je getest vandaag?

@ Semmy26 : Wat super goed nieuws! Ik ga voor je duimen komende 2 weken!

7. Taantje1978

27 nov 2012
    37
    0
    0
    Frustrerend als je iedere weinig tot geen verandering ziet, hopelijk helpt het ophogen van de progynova
    Nee nog niet getest mag officieel as.vrijdag, maar wacht tot zondag ivm.mijn werk;)
    Semmy wat spannend heel veel suc6

8. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    @ taantje1078 : Durf het bijna niet te vragen maar hoe gaat het met je??

Hier is alles rustig leef toe naar maandag waar ik hopelijk te horen krijg dat ze de 17e een cryo terugplaatsing kan krijgen!

9. Taantje1978

27 nov 2012
    37
    0
    0
    Goed overmorgen testen;)

10. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    Taantje: Spannend hoor ben heel benieuwd meid ik hou de topuc in de gaten haha.

Gylaine: Voor jouw ook spannend a.s. maandag hoop het zo voor je dat je groen licht krijgt

Hier is het vrij rustig zijn nu bijna een week verder nog een week te gaan pffff

11. Taantje1978

27 nov 2012
    37
    0
    0
    Helaas niet zwanger in januari nieuwe rondes nieuwe kansen

12. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik heb ook 2 rondes geleden (de vorige ronde was een rustronde) mijn eerste IVF poging gehad na een punctie, waar uiteindelijk 9 goede embryo's uit gekomen zijn. 1 is teruggeplaatst en de andere 8 zijn ingevroren, waarvan er deze ronde hopelijk (als ze goed ontdooien) 2 teruggeplaatst gaan worden.

Dinsdag is hopelijk de grote dag, dan hoor ik om 10.15u of de 2 embryo's goed ontdooid zijn en zo ja, dan worden ze dezelfde dag teruggeplaatst, een heel spannende dag dus!

Vanaf de dag van de terugplaatsing moet ik dan ook progesteron bolletjes inbrengen, 1 of 2 keer 2 per dag, hoor ik dinsdag.

Hoop zo dat het nu eindelijk eens gaat lukken, zitten in maart alweer 4 jaar in de mmm :(... Alleen de eerste 1,5 jaar hebben we nauwelijks kansen gehad in het vorige ziekenhuis, dus aan de ene kant tellen die wel mee, maar aan de andere kant ook niet.

Heel veel succes voor jullie allemaal, dat 2013 maar ons jaar mag worden!

13. Taantje1978

27 nov 2012
    37
    0
    0
    Ga voor je duimen as.dinsdag

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Thanx!

15. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    @Taantje : Dikke knuffel meis! weet gewoon even niet wat ik moet zeggen!

@Susannelillian : Ik ga voor je duimen dinsdag! Mag ik vragen welk ziekenhuis jij onder behandeling bent. Ik vanaf het moment dat ze beslissen een terugplaatsing te doen al moet beginnen met 3x daags ustrogan inbrengen.

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Gylaine: in Voorburg, maar bij mij is de utro alleen ter ondersteuning omdat mijn bms uit zichzelf al bijna 11 mm is, mss is dat de reden...

17. Taantje1978

27 nov 2012
    37
    0
    0
    Thnkxxxx komt goed, januari mag ik me opnieuw aanmelden

18. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou meiden ben ZWANGER we zijn zo blij. Gisterochtend getest en kon het gewoon niet geloven ondanks de zwangerschapstekens die ik al een aantal daagjes had.

19. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Wow semmy gefeliciteerd!
    Geniet ervan!

20. semmy26

semmy26 Actief lid