Hier is weer hoop, na gister een dip in mn temp nu weer een hoge temp! Heb wel flinke ongipijn, maar alleen soms maar gevoelige (.)(.), herkennen de zwangeren dit? Zit nu echt tussen hoop en vrees, hopelijk krijg ik snel duidelijkheid!
Spannend hoor meid nog 3 daagjes wachten toch? Ik ben heel erg moe en gevoelige(.)(.) en soms ook van die ongiachtige krampjes en soms een weeig gevoel. Ga je zelf testen of moet je straks bloed laten prikken?
Eigenlijk mag ik pas zondag testen van het ziekenhuis, maar vrijdag is het 2 weken na mn eisprong, dus ga gewoon dan al testen! Als ik dan nog niet ongi ben dan... Had een eigen ei en 2 cryo's. Ik ga zelf testen met een thuistest. Mn borsten voel ik nog niet echt heel erg, maar misschien komt dat nog wel. Verder wel last van mn buik/darmen, het is gewoon allemaal een beetje onrustig. Vind het zo spannend nu! De vorige 2 rondes had ik allang bloedverlies, maar nu nog niks gezien... Duim je voor me?
@semmy woww gefeliciteerd @susannelilian spannend, heb je al getest. Ik mag me zodra mijn volgende menstruatie zich aandient weer aanmelden. Hopelijk wordt 2013 ons jaar. Allemaal fijne dagen en op naar een vruchtbaar 2013
@Taantje: ik ben bang dat dit niet meer hoeft, ik had vanmorgen bij het afvegen een klein sliertje rood bloed/slijm en heb ook al de hele tijd krampjes ... Zijn ze bij jullie rond de Kerstperiode niet dicht? Bij ons starten ze nu geen nieuwe behandelingen, moet hierna dus een ronde overslaan, ook dat nog! En vanaf volgend jaar mogen we per keer ook nog maar 1 cryo/embryo tegelijk terug laten plaatsen, belachelijk he! Hoeveel cryo's hebben jullie nog? Wij 6 gelukkig, maar met maar 1 per keer terug laten plaatsen schiet het niet echt op natuurlijk ... Pas bij de 3de IVF mogen we wel 2 per keer terug laten plaatsen, alsof we het al niet moeilijk genoeg hebben! Kan me er zo boos om maken, maar helaas haalt het niks uit, de situatie wordt er niet anders van...
Ik ga na het plaatsen van mn bericht naar de wc en zag al meer rood/bruin bloed in mn inlegkruisje, het is echt over ...
Sterkte Bij ons zijn ze ook dicht moet nu 1cyclus de pil slikken, wij hebben er nog 10, maar mogen gewoon per 2 teruggeplaatst worden heb het nagevraagd
Dag meiden, Ik ben nieuw op dit forum en krijg in januari 2013 mijn eerste cryo terugplaatsing in het AMC. Ik zag dat jullie hier ook al druk mee bezig zijn. Zijn jullie toevallig bekend in dit ziekenhuis en weten jullie dan ook of je 14 dagen na de terugplaatsing een zwangerschapstest krijgt? Ik heb eens gelezen dan dit ook 18 dagen kan zijn. Ik hoor graag van jullie. p.s. Vanaf januari 2013 zijn er nieuwe regels uit het regeerakkoord mbt terugplaatsingen. Als je in IVF 1 en 2 zit en jonger bent dan 38 krijg je maar 1 terugplaatsing per keer.
Hey meiden, Gister weer ongesteld geworden & vandaag begonnen met de progynova maar nu 2 x dgs 2 tabl, hoop dat ik 4 januari te horen krijg dat mijn baarmoederslijmvlies 8 mm is! @ susannelillian : Wat fijn dat jou baarmoederslijmvlies bijna uit zichzelf 11 mm is! Dikke knuffel meis! Heb je nog meer cryo's? @ Geluksballon : Welkom! Wij lopen ook op het amc. Afgelopen maand hadden we gehoopt op een terugplaatsing maar mijn baarmoederslijmvlies wilde niet 8 mm worden . Nu hopen met een dubbele dosis dat dit wel gaat lukken en we 4 januari goed nieuws krijgen. Waar heb je gelezen dat je vanaf januari nog maar 1 terugplaatsing kan krijgen? Hebben jullie ook veel last van de progynova??
Hoi Gylaine, Wat grappig, ik loop net een dag later, start morgen met Progynova. Weet jij misschien hoe lang een cyclus duurt in het amc indien het bms op dag 14 voldoende is? En is de dag van starten met Utrogestan dan 'dag 1' en dus 5 dagen later een TP? Mbt de terugplaatsinge is er al sinds juni nieuws. Het is een nieuwe afspraak ivm bezuinigingen. Op Wat zijn de veranderingen in de zorg in 2013? | Vraag en antwoord | Rijksoverheid.nl staat dit uitgelegd.
@ geluksbalon : als baarmoederslijmvlies goed is op dag 14 moet je die dag gelijk starten met de utrogestan. 5 dagen later vind dan de terugplaatsing plaats mits het niet in het weekend valt anders wordt het maandag.
Dank voor je antwoord Is er in het weekend geen tp vanwege het ontdooien? Ik wil graag eind januari een weekje weg, maar zit met wanneer de zw.schapstest is. Hoop dat t precies twee weken na de tp is. Zal dat per zkh verschillen? Hoop voor je dat je baarmoederslijmvlies binnenkort voldoende is!
@ Geluksballon : Ja ik heb nu aangepaste progynova gekregen. Ik slik nu 2 x dgs 2 tabletten & jij?? Ik ben daardoor wel erg moe en me stemmingswisselingen zijn duidelijk zichtbaar hihi, heb jij daar ook last van?
In nijmegen is het 15 dagen na terugplaatsing testen. Nog 1 week de pil en dan zodra de menstruatie zich aandiend mag ik me weer aanmelden. Meiden heel veel suc6. Gylaine hoop dat je baarmoederslijmvlies dik genoeg is, fingers crossed. En in nijmegen zijn in het weekend ook geen cryo terugplaatsing.
Veel succes en hopelijk wordt het een goed jaar voor iedereen! Fijn dat je na een tp weer direct door mag voor de volgende tp. @Gylaine: ik heb Progynova nog niet lang gebruikt maar lijk wel meer vermoeid te zijn. Weet niet of het daar van komt hoor
Hey meiden, Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen WIJ ZIJN ZWANGER!!! Het is eigelijk een heel raar verhaal, 2 weken geleden ben ik licht ongesteld geweest en weer begonnen met de progynova in de hoop dat er een cryo teruggeplaatst kan worden. Vanochtend om 11.10 hadden we een afspraak voor een echo op dag 14 om te kijken hoe dik mijn baarmoederslijmvlies was. De ass gynaecologie viel bijna van haar stoel af, ze zag een vruchtzakje met daarin een knipperend lichtje. Na veel overleg ook met de professor die er ook niks van begreep kwam de blije boodschap : Jullie zijn zwanger! Wel wilde ze nog even een urinetest doen maar die was ook heel duidelijk. Volgens de gynaecoloog zijn we 6 weken zwanger! Op 16 januari staat onze volgende echo gepland en hoor ik ook precies wanneer ik uitgerekend ben. Ik heb me net gelijk opgegeven voor moeders voor moeders! De beste wensen voor 2013, dat het maar een mooi jaar mag worden voor iedereen!!! Ik ga duimen voor iedereen die nog niet zwanger is!!!
Iedereen de beste wensen voor 2013 @Gylaine:Gefeliciteerd meid wat super nieuws zeg hahaha echt een wondertje dus. Maar snap het ff niet is dit dan een spontane zwangerschap??? Vorige week een echo gehad om te kijken of ik schoon was en dat was ik. Vandaag zou de dag zijn voor de echo dus best wel een rare dag vandaag. We hebben een goed gesprek gehad met de ff verpleegkundige en dat deed ons goed we hebben het een plaatsje kunnen geven.Nog wel even me medicijnen in 2012 gehaald dat scheelt weer me eigen risico hahaha. Woensdag 9 januari heb ik een gesprek met me gyn om te kijken of ik gelijk mag doorstarten want de week erna word ik ongi en wil gelijk door gaan voor ICSI 2.
@ Semmy : Het is inderdaad een wondertje! Het CVV in het AMC begrijpt het ook niet zo goed, het is een spontane zwangerschap tussen cryobehandeling door!!!