Gylaine, wat GAAF!!!!!!! Gefeliciteerd!! Wat zal je verbaasd zijn, haha en dat verhaal van die arts dan ook, geweldig,hahaha . Besef je het wel op dit moment? Het lijkt me echt bizar....... Lekker genieten nu en alle duimen bij elkaar dat alles goed blijft gaan. Ben heel blij voor je!
@Semmy26, wat akelig voor jullie, maar wel fijn dat je even goed gesproken hebt over de situatie. Ik hoop ook voor jullie dat 2013 een goed jaar is voor jullie. Veel sterkte met de nieuwe icsi behandeling!
@ geluksballon : Ja we kunnen het nog steeds niet bevatten, op de misselijkheid na en de moeheid voel ik me gelukkig goed Heb je al een idee wanneer je een cryo terugplaatsing kan krijgen?? @ geluksballon & Semmy26 : Ik ga voor jullie allebei duimen dat het voor jullie ook een mooi 2013 mag worden!!!!
Wowww gefeliciteerd!!!! Ik heb me gisteren weer aangemeld en mag volgende week dinsdag voor de echo en als alles goed is de 18e tp
Hey meiden, Hier gaat alles goed, heb afgelopen maandag wel een bloeding gehad maar gelukkig kon er gelijk maandagavond in het amc een echo worden gemaakt en was alles goed. Morgen ben ik op de kop af 7 weken zwanger en volgende week woensdag staat mijn 8 weken echo gepland. Morgenavond komt moeders voor moeders langs @ Geluksballon : Hoe is je terugplaatsing gegaan, ben zo benieuwd! @ Traantje : Meis ik ga voor je duimen!
Wat goed zeg, spannend die nieuwe echo! MvM wil ik ook bellen als t zo ver is! Tp ging goed, was een topper en zelfs al veel verder gedeeld in de middag! Heel gaaf dus! Wie weet, zo spannend.....
@Geluksballon: ohh super zeg dat je tp goed is gegaan....dat super nieuws nu 2 lange wachtweken hoop zo dat de embryo goed innesteld en blijf plakken. @Gylaine:weten ze ook waar die bloedingen vandaan komen??Super dat alles goed is met je wonderkindje...nou lekker toch weer een echo hahaha. @Taantje:Ohh spannend meid voor jouw ook weer spannende tijden. @hier: Vandaag bij de gyn geweest en ik mag gewoon weer starten na me vmk.Als het goed is word ik volgende week maandag of dinsdag weer ongie en dan mag ik me weer gaan spuiten voor ICSI nr 2. Had uit me ICSI nr 1 maar 2 goede emmy's dit omdat we in het begin te laag zijn begonnen met de dosering, dus mag dan gelijk met 150 eenh gaan spuiten.