Hey dames, Ik zit middenin de race voor een cryo terugplaatsing van een van onze 5 bevruchte eicellen (hopelijk) Nu ben ik dus precies nu hartstikke verkouden geworden..... Dat wil zeggen af en toe hoesten, heel snotterig, geen stem meer hebben en keelpijn. Dinsdag heb ik weer bms meting en follikel meting voor terugplaatsing in natuurlijk cyclus, maar kan dat wel nu ik zo ontzettend verkouden ben? Ik verwacht de terugplaatsing ergens rond 6/7 juli ongeveer....
Ja je kunt gewoon een terugplaatsing laten doen zolang je geen koorts hebt. Sowieso heb je vaak een lagere weerstand om ervoor te zorgen dat een eventuele zwangerschap nier afgestoten wordt (is toch deels lichaamsvreemd). Spannend, ga voor je duimen
Ik kreeg de griep destijds 2 dagen NA terugplaatsing van een cryo. Inclusief koorts. Bleek toen daarna wel zwanger van Finley. Bij een verkoudheid zonder koorts zou ik het gewoon door laten gaan.
Bedankt meiden. Ik heb nog inderdaad ruim 1.5 week dus hoop tegen die tijd dat het toch wel over zal zijn inderdaad. Lees ook verhalen dat het juist goed zou zijn omdat het lichaam dab met de verkoudheid bezig is en niet met de embryo.... Ik begin maar eens aan mijn bakje fruit.
Nog steeds geen koorts maar voel me echt belabberd. Net 2 pcm gehad hopelijk kan dat geen kwaad voor de cryo over 1.5 week...
Bedankt dames. Vandaag weet echo gehad bms 8.4 mm en follikel 17 mm morgen ovitrelle spuiten en dan volgende week vrijdag de tp als alles goed gaat.....