Leuk dat je meeschrijft! Wat balen dat jullie verse tp mislukt is.. Snel door naar je volgende cyclus dus In je handtekening lees ik dat jullie nog 5 cryo's hebben? Wel een fijne gedachte denk ik? Hebben jullie een lang traject gehad voor jullie zoon?
Natuurlijk mag je meeschrijven welkom in ons groepje. Wat jammer dat de verse niet gepakt hebben. Op naar een hele mooie cryo tp. Ik begin ook zodra mijn menstruatie begint met progynova. Maar zit nog steeds op mijn ei te wachten....zul je altijd zien net nu een lange cyclus normaal altijd op de klok gelijk en nu niet....nou ja we wachten wel braaf
Düsseldorf is ook heel positief over cryo's. Sterker nog in de toekomst doen ze nog alleen maar cryo en niet vers. Maar dat had ik al eens geroepen dacht ik ik val in herhaling
Nou kom maar door met die cryo’s En eerst met je ei dan haha. Ik vermoed dat ik rond de 23e/24e een tp zal krijgen. Vind het eigenlijk wel leuk om het mijn ouders dan met kerst te vertellen.. Iemand een origineel idee Bij onze dochter hebben we ze met Kerst een cadeautje gegeven met babysokjes als aankondiging dat we paar maanden laten zouden starten met een ivf traject. Maar om nu weer sokjes te geven..
Ja eerst mijn ei die wil nog niet eigenwijs ding haha. Ik vind zo'n kerstbal met baby's eerste kerst ook leuk. Die in de Boom hangen bij je ouders. Vandaag voelt toch beetje raar vandaag jaar geleden curretage gehad. Iets wat zo mooi had moeten zijn, er had nu gewoon een kindje bij moeten zijn.... Maar mocht hekaas nog niet zo zijn
Zoveel cryo's hebben wij nog nooit gehad dus dit is wel echt luxe voor ons. Voor ons zoontje zijn we in totaal bijna 4 jaar bezig geweest. Ben zwanger geworden na de 2de verse terugplaatsing in die ronde hadden we maar 1 embryo dus echt een wondertje
Hey, lief dat je ernaar vraagt . Het gaat goed hoor. Lekker druk met de laatste week werken voor de kerstvakantie en mijn verjaardag maandag (wat we dit weekend vieren). Dus lekker veel afleiding. Ik hoop dat komende week ook snel gaat. Als ik donderdag geen bloed zie wil ik vrijdag og zaterdag een test doen . Hoe gaat het met jou? Nog even geduld zag ik... wel bijzonder als het zo rond de kerst wordt terug geplaatst .
Goed om te horen. Ik duim voor een mega geweldig verlaat verjaardag cadeau. Mijn dochter is vrijdag jarig en ik ben volgende week zaterdag jarig. Drukke dagen maar wel gezellig
Helaas in onze poging weer mislukt, op naar icsi 2 volgend jaar. Zo moeilijk om nog in te geloven dat het ooit nog lukt, Jullie allemaal nog veel succes dames, ik neem afscheid van jullie.
Wij hadden vanochtend goed nieuws. Om 08:50 werden we gebeld dat het ontdooien gelukt was. Om 11:30 hebben we de tp gehad. Jeetje wat is het spannend. Ik zit dus nu officeel weer op het wachtbankje. Mag pas volgende week donderdag testen. Clara, wat ontzettend jammer dat het weer niet gelukt is. Heel veel succes volgend jaar. Hopelijk wordt dat jullie jaar! Wat veel verjaardagen deze maand voor ons is april altijd een drukke maand. Alvast fijne dagen gewenst dames. Spannend angel! Mijn duimen draaien.
Hoi allemaal. Ik ben wachtende op mijn menstruatie. Verwacht dat eind volgende week. Dan begint het eigenlijk pas voor mij. Ik moet dan bellen met zkhuis voor echo afspraak rond dag 10 van cyclus. Ik zit alleen met mijn werk. Wil daar niks zeggen hierover, maar met cryo tp is dat zo moeilijk. Vooral bij tp wanneer je pas op dezelfde dag hoort hoe laat je tp plaatsvindt. Hoe gaan jullie hiermee om?
@Piindaa wat spannend en hopelijk een mooie plakker @Clara14 wat balen dat het niet gelukt is.... Hopelijk voor het nieuwe jaar een mooie plakbaby. Knuffel @maryjames ik heb het op het werk wel verteld. Ik kan niet tussendoor weg als ik moet werken. Heb er wel lang over zitten dubben want ik moest een nieuw contract krijgen. Ze reageerde super positief en waren heel blij dat ik zo eerlijk ben geweest. Ze leven ook ontzettend mee dus dat wat wil ik nog meer. Oh ja mijn contract is gewoon verlengd
Fijn om lekker afleiding te hebben en je verjaardag te vieren! Geen mensen die dan vragen gaan stellen waarom je bijv geen wijntje drinkt? Zoo spannend nu.. minder dan een week Met mij gaat het wel goed, vind de tijd in het traject veel sneller gaan nu we al een dochter rond hebben kruipen. Heb vanochtend mijn eerste ovulatietest gedaan
Jeeeej, super zeg!! Wachtbankje is laaaang he, ongelofelijk. Zou zomaar eens een heeel tof kerstcadeautje kunnen worden voor jullie!
@Angel2005 vind het trouwens idd wel heel bijzonder rond kerst. “All I want for Christmas” heeft dit jaar een hele andere betekenis.. @Clara14 wat verdrietig.. dikke knuffel meid. Hopelijk wordt 2019 jullie jaar! @maryjames ik heb niets gezegd op mijn werk en gok het er gewoon op. Heb een baan met redelijke eigen verantwoordelijkheid, dus ik voel me niet enorm schuldig als ik een paar afspraken moet verzetten..
Hey Dames, mag ik met jullie schrijven? Wij gaan ook een cryo terug laten plaatsen als het natuurlijk allemaal goed gaat. We hebben er 1ntje dus we duimen heel erg, anders moeten we opnieuw het traject in. Als goed is word ik morgen ongesteld had vandaag wat roze afscheiding. Wij doen het niet in natuurlijke cyclus want ik moest anders te vaak op en neer reizen en dat vond de arts een beetje onhandig. Denk dat ik trouwens miss net in januari de tp krijg
Nou ik snap er niks meer van altijd een super regelmatige cyclus altijd positieve ovu op dag 14 of 15 een keer een uitschieter naar dag 17 gehad. Vandaag ook dag 17 en nog steeds geen positieve ovu hoe kan dat nou toch....nog nooit gehad
Wij hebben een eigen bedrijf. Dus wat dat betreft een luxe, hoef er nooit geen vrij voor te vragen. Sorry juffie26. ik kan je daar niet bij helpen. Heb pcos en nog nooit een normale cycles gehad. Dus van eisprongen enzo niet zo heel veel verstand. Ben je al begonnen met de medicijnen? Spannend kim en welkom. Hopen op een plakker!