Hier hebben we een ziekenboeg, dus vergeet soms om te reageren sorry Ik heb 27 dec echo hoe dik mn bmslijmvlies is, ben zo benieuwd of het meteen goed gaat
@Juffie26 spannend, hoop op meer duidelijkheid voor jou! @Kimm17 wat leuk, ik heb de 28ste dezelfde afspraak. Denk zelf dat het iets te vroeg is, want is dan dag 10 van mijn cyclus. In het weekend doen ze geen echo's. Dus als ei/bms nog niet goed is moet ik de 31ste weer terugkomen
Nou nooit meer nij geertgen voor mij! Bij geertgen zegt geen eisprong, geen grote follikels en je hebt pcos syndroom. Vandaag Düsseldorf conclusie bij geertgen te snel getrokken niet goed gekeken. Er zit wel een follikel van 17.3mm en slijmvlies was nu 6.3mm vond ze mooi passend bij een follikel van 17 mm. Niks aan de hand en zeker geen pcos. Deze cyclus is om wat voor reden dan ook vertraagd, kan gebeuren maar er gaat absoluut zeker een eisprong aankomen zegt ze geen zorgen maken.
Jeetje!!! Wat een slechte zaak, zulke uitspraken en dan klopt het ook nog eens niet! Ben blij voor je dat je eisprong onderweg is!
Lang leve Düsseldorf dat ze het daar wel goed doen! En fijn dat er een eisprong evengoed aankomt. Wat zal er een last van je schouders afgevallen zijn!
Bij mij is het dag 12 van mijn cyclus Owja weekend zit er ook nog tussen dan is miss dag 10 iets te vroeg maar wie weet ben benieuwd. We lopen bijna gelijk op
Gefeliciteerd met je dochter @Juffie26 Wat een gekke situatie toch. Fijn dat je nu duidelijkheid hebt in ieder geval!
Ei, ei, ei, en we zijn zo blij.... Kijk eens wat een leuk verjaardags cadeau ik gekregen heb Hij wordt vandaag nog wel knal zeker weten.