Wachten wordt beloond @Juffie26 ! Leuke verjaardag gehad? Gefeliciteerd nog hè! Hoe is het verder met jullie meiden!? Klaar voor Kerst?
Wij hebben zin in de kerst lekker veel met zn 3tjes genieten! Hebben gister alvast kerst gevierd met mijn moeder omdat ze verder weg woont. En 1ste kerstdag naar schoonouders. En 2019 kan al niet beter beginnen want mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd gister Jij ook klaar voor kerst
Ja leuke dag gehad. Heb heel mooi kettingkje gekregen met sterretje eraan en klein diamantje voor het kindje wat helaas niet geboren kon worden vorige jaar....
@Piindaa merkte je iets waardoor je dacht dat het gelukt kon zijn? Of was het een complete verassing voor jullie? Jij had 1 blasto dag 5 embryo terug toch?
Nu ben ik echt heel blij. Toch nog goed gekomen. Sorry ik hou nu op met mijn gezeur en gespamm. Fijne dagen meiden ♡
Ohhh wat een geweldige berichten allemaal!!!! @Piindaa jeeeeeeeeeeeeeeeej!!!! Had je er zelf ook een goed gevoel bij? @Kimm17 wauw meid gefeliciteerd zeg! Heeft hij een beetje zijn best gedaan @Juffie26 wat een mooi kettinkje heb je gekregen. En natuuurlijk mag je mee blijven kletsen, alleen maar leuk! Wij hebben net een borrel gehad, morgen de tp , daarvoor of erna bakje koffie doen bij fam van mijn vriend en tweede Kerstdag naar mijn ouders
Ohh zo spannend morgen de tp! Mijn duimen draaien voor je dat alles goed mag gaan! Mijn vriend had het heel lief gevraagd haha