Ik had een 4 daagse geloof ik. Nadat ie was ontdooid was ie alweer mooi doorgedeeld. Ik had helemaal nergens last van, maar ik moest de utro inbrengen gadver wat is dat vies. En het voelde ineens anders. ( utro gebruikte ik 2 jaar geleden ook, toen was de tp mislukt). Mijn dochter kwam spontaan de maand erna. Waarachijnlijk nog door de extra hormonen. Wij zijn nu met de familie weg, en wou graag van te voren een test doen. Die was heel licht positief en de afgelopen dagen is die alleen maar opgelopen en nu een knal test!! Zo happy.. nooit verwacht dat de eerste tp raak zou zijn.. ik ga heel hard duimen dat jullie net zo’n plakker krijgen. Officieel mag ik pas donderdag testen. Donderdag moet ik dus het zhuis bellen en krijg ik een afspraak voor een echo. Zo spannend!
Hier ongesteld geworden en vandaag de eerste progynova gehad... Op naar een terugplaatsing eindelijk na al dat wachten....
Voor jou begint het ook echt nu @Vlindertje0102 Ik vind deze periode al weer helemaal kut haha. Die overgefixeerdheid op alles wat ik voel pff.
Net een echo gehad en het zag er goed uit, alleen dag 17 zou op 1 januari vallen en dan doen ze geen tp. Dus het word verplaatst naar 2 januari. Hoop zo dat het goed gaat we hebben er maar 1ntje
Vandaag was dan DE testdag. De clearblue gaf aan zwanger, 2-3 weken. Heb net het ziekenhuis gebeld en heb 15 januari de eerste echo.
Hoop meiden weer in behandeling of op het bankje nu spannend. Ik heb mijn eisprong gehad nu wachten op mijn menstruatie wat duurt wachten lang zeg...