Natuurlijk mag je meeschrijven! Ik bedoelde deze; https://www.freya.nl/kinderwens/vruchtbaarheidsbehandelingen/ivf/ontwikkeling-embryo/ Als ik je handtekening zie heb je al een behoorlijke heftige weg gehad zeg!
Wie van jullie heeft bij een cryo tp na de ovitrelle spuit (dus wanneer je weet wanneer je ei springt) gevreeën? Met het risico op een tweelingzwangerschap na de tp? Of wie is dat nog van plan?
Nou, ik riep gister nog dat ik niet vroeg ging testen maar kon mezelf niet bedwingen vanochtend. En; we vieren O&N met zn viertjes! Het is nog super pril natuurlijk, mn nod is overmorgen en officiële testdatum zondag pas. Maar het bevestigd voor mij dat ik in ieder geval kan vertrouwen op de signalen van mijn lijf!
Precies dit inderdaad. De eerste keer hadden wij een positieve test, maar geen kwaaltjes ofzo. 3 weken later de echo, niets. Dus dat is hard, dus paar dagen eerder testen en al blij zijn met een positieve echo, ja het kan maar het zegt zo weinig. Duimen dat we niet ongesteld worden!!! En hopen op een heel mooi nieuw jaar!!!
Hihihi, das een hele vroege test. Maaaar een kleine gefeliciteerd alvast . Super spannend de komende dagen / weken!!!
Thanks! Ik waan het ook nog geen gewonnen wedstrijd hoor. Blijft gewoon even spannend als dat het al was. Maar was vanochtend weer echt misselijk, dus toch maar getest of ik misschien bevestigd kon krijgen dat het tot nu toe goed gaat. En dat is in ieder geval zo Maar voelt nog steeds op een wachtbankje haha.
Mag ik een onbeleefde vraag stellen. Hoe oud zijn jullie allemaal? Als jullie dit lijstje aanvullen staat alles bij elkaar overzichtelijker dan allemaal losse post. Ik trap af Juffie: ik zelf (net) 34, mijn man 35 en onze dochter is net 6 jaar geworden.
Juffie: 34, man 35 en dochter is net 6 jaar Buko: 30, vriend 37 en dochter net 1 jaar Piindaa: 27, man 40 en dochter 1,5 jaar
Juffie: 34, man 35 en dochter is net 6 jaar Buko: 30, vriend 37 en dochter net 1 jaar Piindaa: 27, man 40 en dochter 1,5 jaar San: 29, man ook 29. Gestart met ivf in mei, vanwege een erfelijke ziekte die 50% overgedragen is op onze kinderen. Ivf is bij ons dan ook om combinatie met pgd (embryoselectie).
Lieve meiden ik wens jullie allemaal een heel mooie jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar. Dat onze dromen maar mogen uitkomen in 2019 in alle opzichten ♡ Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Juffie: 34, man 35 en dochter is net 6 jaar Buko: 30, vriend 37 en dochter net 1 jaar Piindaa: 27, man 40 en dochter 1,5 jaar San: 29, man ook 29. Gestart met ivf in mei, vanwege een erfelijke ziekte die 50% overgedragen is op onze kinderen. Ivf is bij ons dan ook om combinatie met pgd (embryoselectie). Kim: 26 jaar, vriend 32 jaar, zoontje van 1 jaar