Is volgens mij ook het meest logisch als je cryo al 5 dagen oud is.... dat voorzichtigheidsprincipe van het ziekenhuis is zwaar achterhaald als je al die testers hier op ZP ziet
Ja dat vind ik dus ook zwaar achterhaald idd. Vriendin van mij na 17 dagen my God. Die 10 dagen hou ik wel vol
Ik vind het gewoon echt super fijn voor alle meiden waar het wel gelukt is.... en ik vind het oprecht leuk om te lezen hoe blij iedereen dan is na zo'n positieve test en tijdens de zwangerschap. Misschien is het goed voor mijn karma . Maar wel heel fijn dat je je zo goed voelt! En ik snap heel goed dat het zo ontzettend spannend is zo aan het begin en nu je nog geen echo hebt gehad. Maar het komt vast goed! Wanneer mag je komen voor je eerste echo? Bij ons doen ze dat volgens mij bij 7 weken... EDIT: Sorry ik zie dat je de 23e (al) mag! Nog heel eventjes geduld dus
Zijn er eigenlijk nog meiden die op een tp zitten te wachten zoals ik? Of ben ik een van de laatste hier?
Super! Spannend weer. Ik zit nog op mijn menstruatie te wachten zodat ik kan starten met progynova. Ik zit ook nog heel erg in twijfel of ik er nu 1 of 2 laat terugplaatsen. Denk dat ik er 1 doe
Voelt altijd zo als nutteloze tijd he dat wachten op de menstruatie als er geen tp is geweest . Wanneer zou je ongesteld moeten worden?
mijn cryo was op dag 3 ingevroren. afgelopen zaterdag ontdooit en zondag geplaatst. hoe 'oud' was hij dan? 4 dagen? weet niet precies hoe dat wordt berekend
kan me voorstellen dat je nergens anders aan kunt denken, zou ik ook hebben haha! e wel fijn dat je het er met een aantal mensen over kunt praten! nou goed geregeld zo op je werk toch? soms kan het niet anders dan een klein leugentje om eigen bestwil. het is al lastig allemaal te plannen al die afspraken. mooie datum
Dan was hij 5 dagen... die van mij is ook ingevroren op dag 3, zaterdag ontdooid en zondag terug geplaatst.
Door het proces van ontdooien lopen ze een dag terug in leeftijd (zeggen ze in ons zkh), dus dan denk ik 3/4 dagen?