Vind het wel een nadeel dat ik een 3 dagen embryo terugkrijg ipv een 5 dagen. Want die hebben ze namelijk ook ingevroren. Nou ja maar hopen dat die 3 daagse gewoon gaat blijven plakken
Ik wordt helemaal tureluur nu... maar dan ook ECHT.. had paar dagen geleden een post geplaatst dat ik op 7 dagen na TP een test heb gedaan.. deze was negatief. Nu was die onder een slof terecht gekomen haha.. en ik kwam hem tegen.. je raad het al.. nog effe spieken.. had ik niet moeten doen ... Even de schermresolutie van de telefoon omhoog gooien .. volgens mij zit ik mezelf gek te maken
En ik maar denken dat ik de enige ben die helemaal goed is .... goed om te lezen dat jij dat dus ook doet! Mijn werkgever is echt niet blij met mijn productiviteit vandaag
Vind ik ook apart... tegen mij werd voor de tp gezegd "een hele mooie 5 daagse blastocyste" Maar aan de andere kant sta ik ook niet te kijken dat ieder ziekenhuis weer iets anders zegt . Dat doen ze met de testdatum enzo ook dus....
Ik zie helemaal niets... maar dat zegt geen drol want ik zie nooit ergens een streep totdat die van het scherm afknalt . Maar waarom doe je niet gewoon een nieuw testje als je nu twijfelt? Dan weet je het zeker... Te laat aflezen is ook niet echt betrouwbaar... Ik duim voor een positieve nieuwe test
Ja klopt, eigenlijk omdat morgen is mijn test dag en ik wou eigenlijk helemaal niet meer testen en wachten op me blood devils .. ik doe hem vrijdag denk ik nog een keer..
Het gaat toch om de kwaliteit en niet de leeftijd... liever een hele goeie 3-daagse die blijft plakken en doordelen dan een 5-daagse die er na tp mee uitscheidt . We gaan gewoon heel hard duimen!
nu ga ik helemaal niet meer testen pff.. zit nu op 11 dagen na tp en had net bruine veeg op wc papier.. zo begint het helaas altijd bij mij..
Jippie mijn menstruatie begint door te komen morgenochtend zal het wel goed doorbreken en dus start ik dan met progynova. Jippie the game is onnnnnnnn!!!!