Dit zijn mijn testjes, helaas word de kwaliteit van de foto wat slechter hier. Maar als je goed kijkt zie je overal een streepje alleen 6-1 is negatief. En die van vandaag kwam binnen 5 min dat lichte streepje. Dus indroger is het zeker niet
ik vind die van 7-1 het duidelijkst, maar dat kan gewoon aan mijn ogen liggen haha een streep is een streep, dus het is in ieder geval positief!
ik heb 2 jaar terug ook utrogestan gebruikt, en was daar toen niet misselijk van geworden. is dat wel een officiële bijwerking? ik ben vandaag de hele dag door een beetje misselijk (zwaar gevoel in de maag)
Moet zeggen ben dit keer erg rustig en sta er op de 1 of andere manier heel anders in dit keer. Laten we hopen dat dit positief is haha
ik hoop het voor je. dat had ik de vorige keer ook en dat was positief uitgevallen. ik ga ook proberen er minder bezig mee te zijn nu
Wat verdrietig en wat ongelofelijk balen van de drukte in het ziekenhuis. Dit heb ik nog niet eerder gehoord, vind dat erg. Je wil verder!!! Dikke knuffel
Ja blijkbaar wil tegenwoordig iedereen naar het Erasmus MC in Rotterdam . Er komen mensen uit alle steden speciaal voor dat ziekenhuis..vertelde ze.. ik woon er zelf 15 minuten vandaan.. maar goed
wanneer kan ik mijn ongie verwachten ? Na hoeveel wachtdagen kwam het bij jullie door als het helaas fout zat ..?
Bij mij was dat al voor de testdag... daar heb je helaas niet zo veel aan. Wat ontzettend balen dat het niet is gelukt. Veel succes bij de volgende poging!
Bij mij was het 2x voor het testen dit was in een cyclus zonder medicijnen (alleen 1 Pregnyl spuit) en de andere cyclus duurde het iets van 4 dagen volgens mij. Extra verdrietig dan he.. je had goede hoop wss omdat je nog niet ongesteld was?!
Nou ben het nog steeds niet.. ik zit morgen op dag 14.. maar de testen blijven negatief.. bah werd ik het maar..
Oh echt!? Waarom is dat dan? Het is niet dat ze perse de beste resultaten halen volgens mij? Loop zelf ook bij het Erasmus en ook erg tevreden over het ziekenhuis hoor, dat wel. Dochter heeft na haar geboorte een week in het Sophia gelegen en dat vond ik ook top geregeld allemaal.