Ik heb morgen nog geen tp ik heb pas 21 januari eerste echo om te kijken of slijmvlies dik genoeg is, daarna op zijn vroegst als alles goed gaat 26 januari de tp
Test van vanmorgen is lichter dan die van gister helaas.. En hoe gaat het met jou? Nog 3 daagjes en mag je testen ben zo benieuwd
Weet iemand dit toevallig: Hoe snel mag je na een cryo tp opnieuw het traject in? 1 maand rusten of? We moeten weer van vooraf aan beginnen, zou wel grappig zijn krijgen we miss weer een nov/dec kindje
Ik heb morgen de terugplaatsing Kijk er wel naar uit hopelijk heb ik genoeg afleiding komende 2 weken
Balen dat dat toch nodig is zeg... Als je geen hormonen hebt gespoten mag je volgens mij meteen door. Anders inderdaad één maand rust.
Oh oeps ik heb jouw naam en die van vlinder door elkaar gehaald. je moet dus nog even geduld hebben. hoop dat de tijd snel voor je gaat en dat de tp idd op de 26ste zal plaatsvinden
He bah wat balen zeg ik merkt nog niets, geen echte symptomen ofzo . vind wel dat ik vroeg mag testen, ben bang dat het misschien te vroeg is. 6de tp en 17de testen... nou ik ga als ik voor die tijd niet ongesteld ben geworden woensdag testen kopen
Het is wel vroeg idd, maar miss heb je gewoon een positieve test in je handen donderdag ik duim voor je!!