krijg nu een beetje vlagen van misselijkheid, heel lichtjes. ook heb ik opvliegers ofzo, ben de enige op kantoor met een raam open volgens mij
Yes wat fijn. Oh ook al zolang wachten.... Hoe was de kwaliteit? Nu lekker opwarmen die kleine eskimo
Nou dames.... dat was het dan... ik ben vanmorgen ongesteld geworden helaas . Het was onze laatste cryo en ik denk niet dat we nog voor IVF 3 gaan. Wij blijven dus met zijn drietjes . Gelukkig zijn we gezegend met een mooie dochter maar het neemt niet wwg dat we haar heel graag een broertje of zusje hadden willen geven. Bedankt voor al jullie steun en lieve woorden. Ik zal vast nog wel op het forum komen maar eventjes niet denk ik. Voor alle meiden die zwanger zijn... heel veel geluk en een hele mooie zwangerschap wens ik jullie toe. Voor alle meiden die nog steeds wachten op een wondertje... heel veel geluk voor jullie! Dikke kus en knuffel van mij voor jullie allemaal!
Heel veel sterkte @Angel2005 Rationeel is het te beargumenteren, maar gevoelsmatig zal het een enorme klap zijn.. Wees lief voor jezelf. Knuffel! @maryjames ohh spannend!!! Mindfuck zeg! @Vlindertje0102 wiehooeeee! Snel door de komende weken heen! Ik had achteraf blijkbaar geen vijfdaagse cryo, maar een vierdaagse