Ik heb vandaag even contact gehad. De arts heeft samen met de embryoloog gekeken naar onze 4 ontdooide bevruchte eicellen. Vandaag dag 3 en ze waren nog allemaal in de race.... 3 zijn er 8 cellig, en 1 is er 6 cellig.... Hopen op mooie dag 5 embryo maandag
Al gehad Vandaag dag 4 ik dacht vandaag dag 5 maar ik tel blijkbaar verkeerd. Dag van ontdooien is dag 0 (donderdag) dus vrijdag dag 1 en vandaag dag 4. Net 2 mooie dag 4 embryo's terug gehad morula's. Nu hopen En over 11 dagen testen.
@Juffie26 Super spannend weer! fijn dat je er 2 terug geplaatst hebt gekregen. hopelijk over 11 dagen een mooie positieve test!
@Juffie26 Wat spannend!!! Ik heb ook een morula teruggeplaatst gehad vorige week dinsdag. Mega spannend!!! Officieel dinsdag 05-02 pas testen, maar we gaan zaterdag testen. (Als ik niet eerder ongesteld word zoals de andere keren).
Spannend. Die van ons zijn wel op dag 6 teruggezet dus waren iets trager in ontwikkeling heb jij ook een foto van de morula ?
@Buko lees het nu net. Jeetje dit is natuurlijk niet het nieuws wat je wilt horen. Sterkte @Juffie26 fijn dat je ze aan boord hebt nu lekker broeden zelfde geldt voor @Sannn0014 Hier is de terugplaatsing mislukt. Wacht nu op mijn ongesteldheid en gaan dan weer voor de volgende. Ik heb even wat afstand genomen van zp en moet zeggen voel me een stuk rustiger. Kom zeker af en toe nog even spieken hoe het met jullie gaat
Ohh, eindelijk je tp gehad @Juffie26 !! Spannend nu joh. Wist niet dat je er twee terug zou laten plaatsen. Op een of andere manier lijkt dat me extra spannend? @Sannn0014 hoe voel jij je? Heb het idee dat het hier toch aan doorzetten is nu, bloedverlies incl stolseltjes wordt wat meer. Testen lopen alleen nog niet terug, dat is wel vreemd. Ben heel benieuwd naar de echo donderdag..
Jawel dat wist ik als er 2 mindere zouden zijn. Ik heb er niet zoveel vertrouwen in ze lopen beide wat trager dus ik weet het niet... Je testen kunnen nog heel lang positief zijn helaas zelfs na de curretage waren mijn testen nog knal en toen zat er niets meer duurde echt lang voordat afliep en wit was
Wat een rot nieuws @Vlindertje0102 en @Buko echt balen!!! Ik voel me wel goed. Wel beetje last van mijn darmen, maar dat kan ook door de zenuwen komen.. soms komt er wat maagzuur naar boven sinds een paar dagen, maar ik vraag me echt af of ik het echt voel of dat ik het wil voelen... zo onzeker deze periode!! De andere keren werd ik 9 of 10 dagen na tp ongesteld. Dat is donderdag/vrijdag. Echt mega spannend. Zondag vier ik mijn 30ste verjaardag..... Ik hoop zo dat ik mijn glimlach dan niet meer van mijn gezicht kan krijgen! Een stapje verder in het proces... al zegt dat nog niets helaas uit jullie ervaringen, maar een positieve test is iig een eerste stap
Vooral niet te veel naar anderen kijken hoor en vertrouwen op je eigen proces! En ieder stap is het waard om te vieren toch! Ik hoop dat je een fantastische verjaardag zult hebben zondag
Sorry een beetje afwezig geweest hier, duurt zo lang tot het 6 februari is.. Ook druk aan het solliciteren met gesprekken etc dus heb veel aan mn hoofd @Buko een hele dikke knuffel voor jou ❤ @Juffie26 mijn duimen draaien voor je dat ze alle 2 fijn bij je mogen blijven zitten! @Sannn0014 voor jou draaien mn duimen ook hopelijk blijft het zitten!! Zou een mooi verjaardag kado zijn!!
Vandaag echo gehad inderdaad. We hadden niet meer kunnen verwachten dan hoe het er nu uit ziet. Ben gistermiddag echt leeggelopen voor mn gevoel; een aantal uur echt bizar veel bloedverlies. Maar baarmoeder ziet er al netjes uit nu. Nog wel wat verdikt slijmvlies, maar heb ook nog wat bloedverlies. Hopelijk stopt dat over een paar dagen. Volgende week nog een echo om te kijken of bm slijmvlies weer netjes dun is. Daarna is het wachten tot ik ongesteld wordt. Ik hoop zooo dat dat over een maand al is. Ze raden aan om dan één cyclus even niets te doen en lichaam te laten herstellen. Ziekenhuis heeft vanwege de drukte ook een maand wachttijd, dat mogen we dan combineren. Vind ik wel netjes Daarna kunnen we verder. We hebben nog één cryo, die zou dus in het meest gunstige geval in april teruggeplaatst kunnen worden. Zo ben je ineens vier maanden verder..