Cryo terugplaatsing in december; wie nog meer!?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Buko, 19 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    "Fijn" dat je lichaam het zelf zo netjes oplost. Ik hoop voor jullie dat het snel achter de rug is en dat je het een plekje kunt geven.
    Sterkte met alles ♡
     
    Buko vindt dit leuk.
  2. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ah jammer was wel nieuwsgierig
     
  3. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Pff wat ellendig om mee te maken zeg :(
    April lijkt idd nog zo ver weg, gelukkig dat het ziekenhuis wel wilt mee denken met de maand wachttijd om dat te combineren met de maand die jij er tussen moet laten.
     
    Buko vindt dit leuk.
  4. maryjames

    maryjames Bekend lid

    25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    wat ellendig allemaal...:( en die wachttijd ook, pffffff
    ik hoop voor je dat je menstruatie snel komt. en hopelijk is je laatste cryo een mooie plakkerd! sterkte met dit alles
     
    Buko vindt dit leuk.
  5. Sannn0014

    Sannn0014 Lid

    28 dec 2018
    75
    56
    18
    Vrouw
    Wat ontzettend balen!!!! Wel soort van fijn (Hoe raar het ook klinkt...) dat je lichaam het zelf afstoot en geen vervelende operaties enzo. Is het bloeden inmiddels gestopt? En hoe voel jij je?
     
  6. Sannn0014

    Sannn0014 Lid

    28 dec 2018
    75
    56
    18
    Vrouw
    Blijft lastig dat we niet allemaal mooi en fijn nieuws kunnen delen.
    Onze test was heel heel licht, een heel licht streepje. Daarna nog een ClearBlue gedaan en die zei 1-2 weken zwanger. Dus we zijn positief, maar het is nog mega pril..!! Zolang er geen bloedverlies is houden we goede hoop. Dinsdag is de officiële testdag.
     
    maryjames, Buko en Piindaa vinden dit leuk.
  7. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Jeeeeeej oh dat wordt een topverjaardag morgen @Sannn0014
    Een streep is een streep hè ;) Het is nog super pril natuurlijk, maar in ieder geval weer een stapje dichterbij.

    Met mij gaat het wel hoor. Ben er eigenlijk heel nuchter onder, maar soms overvalt je dan ineens zo'n bleegh gevoel. Het is nu al februari, dan alleen maart nog en dan kunnen we weer :p
    Lief dat iedereen zo meeleeft. Bloeden is nog niet gestopt, maar wordt al wel veel minder. Inderdaad erg 'fijn' dat mn lijf het zelf lijkt te doen. Geeft me toch weer een boost vertrouwen ofzo.

    @Juffie26 hoe gaat het met jou?
     
    Sannn0014 en maryjames vinden dit leuk.
  8. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Uhm tja wel ok, maar heb er weinig vertrouwen in. De keren dat ik zwanger was had ik een duidelijk gevoel onder in mijn buik zo'n soort menstruatie gevoel zeg maar nu totaal helemaal niets....
    Ik heb zelf het gevoel dat het niet gelukt is.
    Onze droom op een 2e houdt dan ook op hier als de test wit is volgende week. Ik heb mijn grens bereikt ik wil mijn leven weer terug en ben heel blij met wat ik wel heb een prachtige dochter ♡ de pijn en het verdriet zal altijd blijven, maar ik kan niet meer het is echt genoeg geweest.
    Ik wil allemaal dat gedoe niet meer, Ik heb er de drive niet meer voor.
    Buiten dat hebben we niet dat fijne vertrouwde gevoel meer in Düsseldorf Als dat we hadden aantal jaar geleden dat speelt ook mee.
     
  9. maryjames

    maryjames Bekend lid

    25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Wauw gefeliciteerd!!! wat heerlijk voor je. betere verjaardagscadeau kun je volgens mij niet krijgen. geniet ervan!
     
    Sannn0014 vindt dit leuk.
  10. maryjames

    maryjames Bekend lid

    25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    ik hoop dat je gevoel niet klopt en dat het toch gelukt is dit keer.
    Ik snap je wel hoor, zo'n traject vraagt zoveel van je, zowel lichamelijk als geestelijk.... het is een moeilijke keuze, maar ik begrijp je zeker
     
  11. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ach meid wat rot om te lezen. Een hele dikke knuffel! Vind het heel erg voor je dat je het er zo zwaar mee hebt. Ik hoop met heel mijn hart dat je binnenkort verrast zult zijn met een prachtige test, het is je zo gegund. Jullie waren ook zo positief over Düsseldorf, is dat in deze poging slecht geworden?
    Tegelijk snap ik je keuze heel goed. Al is jullie wens nog zo groot, je wil het niet ten koste laten gaan van alles. Een moedig besluit, mocht het zo ver komen.
     
  12. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dat fijne gevoel is eigenlijk al minder geworden na de miskraam in oktober 2017, en nu ook weer minder geworden.
    Fijne gevoel van toen dat is er niet meer.

    Ik kan me bijna niet voorstellen dat de test positief zal zijn ik voel niets aan mijn buik en dat baart me toch zorgen...
     
  13. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja dat is het heel zeker heftig en zwaar en vergt zoveel van iedereen....
    Ik wil mijn leven terug, ergens komt er een grens. En ik besef me heel goed wat voor groot geluk we al hebben met onze dochter.

    Een positieve test zou geweldig zijn maar ik kan het me bijna niet voorstellen ik voel echt niks aan mijn buik....en dat was andere keren wel
     
  14. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja dat is het heel zeker heftig en zwaar en vergt zoveel van iedereen.... Ik wil mijn leven terug, ergens komt er een grens. En ik besef me heel goed wat voor groot geluk we al hebben met onze dochter. Een positieve test zou geweldig zijn maar ik kan het me bijna niet voorstellen ik voel echt niks aan mijn buik....en dat was andere keren wel
     
  15. maryjames

    maryjames Bekend lid

    25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Ik blijf voor je duimen♡
     
  16. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik gun het jullie zo erg! Mijn duimen draaien overuren voor een positieve test ❤
    En wat een moeilijk besluit moet dan zijn geweest om de knoop door te hakken dat dit de laatste poging is. Echt heel knap van jullie!!
     
  17. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Vanmorgen gesprek gehad in het ziekenhuis. Als ik ongesteld word moet ik bellen En dan kijken ze of er plaats is dat ik met het traject weer kan beginnen en anders word het pas in april.

    Krijg dit keer weer een kort traject maar met een andere spuit ipv Cetrotide ben even de naam kwijt. En ook geen pregnyl meer Maar ovitrelle en als ik teveel follikels zou hebben dan 2x decapeptyl.

    Dus nu lekker wachten op mn menstruatie, god weet wanneer die is want weet mn cyclus niet. Heb nog wat ovulatie testen kijken of er al een eisprong gaat komen op de echo was nog niks te zien van een naderende eisprong..
     
  18. Sannn0014

    Sannn0014 Lid

    28 dec 2018
    75
    56
    18
    Vrouw
    Helaas hier geen goed nieuws :cry:. Dinsdagochtend negatieve test en s middags ongesteld geworden..:( echt zo balen!
    Vanmiddag een telefonische afspraak met het ziekenhuis. Is er een wachtlijst voor PGD (embryoselectie) :cry: van 5 maanden... is toch niet normaal :( weet echt even niet hoe hiermee om te gaan.
     
  19. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Pff echt niet leuk zeg :( en dan ook nog zo lang moeten wachten is helemaal niet leuk!
    Dikke knuffel voor jou!!
     
    Sannn0014 vindt dit leuk.
  20. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Test is negatief hier had ik al verwacht.
    Het houdt hier op voor ons, de koek is op het is klaar.
     

Deel Deze Pagina