Cryo terugplaatsing in december; wie nog meer!?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Buko, 19 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Pff verdorie wat een rotberichten @Sannn0014 en @Juffie26

    Juffie ik weet ook gewoon niet wat ik tegen je moet zeggen, vind het verschrikkelijk voor je.. Hele dikke knuffel. Enorm veel sterkte en ik hoop dat je eigenlijk je rust weer zult vinden.

    San; wat een giga wachttijd! Hebben jullie nu ook gebruik gemaakt van embryo selectie?

    @Kimm17 hoe zit jij erin om weer te gaan spuiten?

    Ik had vanochtend laatste controle in het zkh. Bm is mooi schoon en cyclus is al weer op gang. Bm slijmvlies is al aan het groeien en ook grote follikels. Gyn verwacht dat ik over week of 3 weer ongesteld zal worden, miss zelfs wat eerder. Maar goed kan ook week of 5 zijn.
    Als dat is een cyclus rust en daarna weer verder. Nog 1 cryo waaaah!
     
    Sannn0014 vindt dit leuk.
  2. maryjames

    maryjames Bekend lid

    25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    @Sannn0014 ah nee wat k*t! en dan ook nog een wachtlijst van 5 maanden!!! pff veel sterkte meid :(

    @Kimm17 hopelijk hoef je niet lang op je menstruatie te wachten zodat je weer snel kunt beginnen!

    @Juffie26 veel sterkte meid met het verwerken van dit alles. ik leef met je mee en vind het ontzettend klote voor jullie dat het niet gelukt is.

    @Buko spannend! ik hoop dat je cyclus weer gauw op gang komt.


    zelf ben ik aan het wachten op mijn menstruatie ergens rond de 20ste zodat wij ook weer kunnen starten met een nieuwe poging cryo tp in maart. tenzij het nu opeens spontaan is gelukt, maar dat zal wel niet:rolleyes:
     
    Sannn0014 vindt dit leuk.
  3. Sannn0014

    Sannn0014 Lid

    28 dec 2018
    75
    56
    18
    Vrouw
    Heel veel sterkte met dit moedige besluit. Dikke knuffel!!
     
  4. Sannn0014

    Sannn0014 Lid

    28 dec 2018
    75
    56
    18
    Vrouw
    Ja wij gaan voor embryo selectie :) ik heb een erfelijke ziekte die 50% kans heeft om overgedragen te worden.
    Wat fijn! Spannend weer, helemaal net Q cryo. Pff ging echt dood vd zenuwen de laatste dagen voor de tp.
     
  5. Vlindertje0102

    Vlindertje0102 Fanatiek lid

    22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Wat een triest nieuws hier.
    @Juffie26 dapper besluit maar snap het helemaal
    @Sannn0014 jeetje je moet nog even wachten en balen dat het mislukt is
     
  6. Fee86

    Fee86 Actief lid

    20 sep 2013
    185
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames. Mag ik aansluiten? Ik heb een aantal van jullie berichten gelezen, en begrijp dat jullie ook bezig zijn met cryo terugplaatsingen. Helaas bij de meeste niet gelukt? Heftig zeg.

    Wij zijn gisteren in zh geweest voor starten cryo terugplaatsing. Omdat ik geen eigen cyclus heb, adviseerde de gyn om eerst menstruatie op te wekken met Primolut N 1dd. Daar ben ik gisteren dus mee begonnen en moet ik 10 dgn slikken. Dan wachten op menstruatie en dan starten met Estradiol 3dd. Ik vind het heel erg spannend allemaal. We hebben nog 6 cryo's van een ICSI uit 2013... kan me bijna niet voorstellen dat hier mogelijk nog een kindje bij zit. Zou zo'n wonder zijn. Maar probeer mezelf niet te enthousiast te maken aangezien de gyn aangaf dat het best een lage kans is... ze zei zo'n 15% slagingskans. Na deze cryo's houdt het op voor ons..... Ik vind het weer zo spannend. We laten het nu aan niemand weten in omgeving dus dan vind ik het wel fijn om dit op een forum te delen ;)
     
    Sannn0014 en Piindaa vinden dit leuk.
  7. Sannn0014

    Sannn0014 Lid

    28 dec 2018
    75
    56
    18
    Vrouw
    Welkom!! Dat is toch wel fijn hè om het geheim te houden samen? Ik vind het soms ook wel lastig dat best wel veel vrienden en familie het nu weten, maar ook fijn om er over te praten. Wij zijn sinds mei bezig met IVF, dus dan is het wel fijn om te delen.
    Spannend hoor voor jullie! Ik heb wel het idee dat als je eenmaal keer zwanger bent geweest dat je iets gemakkelijker weer zwanger raakt, maar elke situatie is ook weer anders. 6 cryo's is super veel!! Hopelijk ook meer dan genoeg!!
     
  8. Sannn0014

    Sannn0014 Lid

    28 dec 2018
    75
    56
    18
    Vrouw
    Hier is een wonder gebeurd :eek::D
    Ik ben gisteren gebeld door het ziekenhuis. Ze hadden 1 plek over voor IVF/PGD, ineens was er iemand uitgevallen. Of ik beschikbaar was de komende maand..... dan mag ik namelijk vandaag weer beginnen met de medicijnen voor ivf 2 (in plaats van over 5 maanden!!!) Dus net bij de apotheek van het AMC geweest om alles op te halen. En we gaan weer starten :thumup::thumup: Zelfs de verpleegkundige zei huh je bent gisteren gebeld? Er valt nooit iemand uit, je hebt echt geluk!! Echt zo bizar! Kan het nog niet geloven, maar we zijn mega blij! Vol positiviteit op naar het nieuwe traject!
     
    Kiki11111981, Buko, Babsssss en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Babsssss

    Babsssss Actief lid

    30 dec 2018
    111
    66
    28
    Vrouw
    Hooooi daaar ben ik weer :D hii buko hii kimm hii juffie hii sann
     
    Buko en Sannn0014 vinden dit leuk.
  10. Sannn0014

    Sannn0014 Lid

    28 dec 2018
    75
    56
    18
    Vrouw
    Hiiii! Ik dacht kijk ook weer eens op het forum :) ik zie dat er een klein embryootje in je buik zit ♡? Super spannend!
    Hier druk met injecties, zondag 10 maart de punctie
     
    Buko vindt dit leuk.
  11. Babsssss

    Babsssss Actief lid

    30 dec 2018
    111
    66
    28
    Vrouw
    Hii ja dat klopt hopelijk is het een blijvertje hihi❤️ Ik wens je heel veel succes <3 hou je ons op de hoogte op het forum?
     
    Sannn0014 vindt dit leuk.
  12. Sannn0014

    Sannn0014 Lid

    28 dec 2018
    75
    56
    18
    Vrouw
    Ik duim voor je!!! ♡ Ja, doe ik!
     
    Babsssss vindt dit leuk.
  13. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Wooow, wat fantastisch!! Dat is alvast een heel goed teken! Hoe ver in het traject ben je nu?
     
    Sannn0014 vindt dit leuk.
  14. Sannn0014

    Sannn0014 Lid

    28 dec 2018
    75
    56
    18
    Vrouw
    Ja zo denken we ook :) dit geeft heel veel positieve energie!!!
    Nu druk met injecties en morgen de eerste echo, als alles goed gaat zondag de punctie. Spannend weer.
    Hoe gaat het met jou?
     
  15. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Wat fijn om even zo'n dot positieve energie te krijgen. Was de echo gisteren goed?
    Met mij gaat het wel hoor, ongeduldig vooral. Iedere week voelt als een maand..
     
  16. Sannn0014

    Sannn0014 Lid

    28 dec 2018
    75
    56
    18
    Vrouw
    Ja inderdaad vol met energie :) dat is fijn. En geeft kracht om de medicijnen enzo nog beter aan te kunnen :)
    Mega goede echo. Nu al 16 goede eitjes van goed formaat en nog wat kleinere. Moet nu al wel heel goed drinken ivm mogelijke overstimulatie, dus dat vind ik wel spannend. En de punctie is vervoegd. Alleen maar fijn, des te eerder ben ik er vanaf. Dus we mogen morgen al :)
    Ahh dat kan ik me zo goed voorstellen. Wachten is zo verschrikkelijk. Je bent zo machteloos.
     
    Buko en Vlindertje0102 vinden dit leuk.
  17. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Heey lieve dames,
    Sorry dat ik afwezig ben geweest :oops: heb een nieuwe baan en heb daar even alle focus op gelegd.
    Ben nu voor de 2de keer weer ongesteld geworden mijn cyclus is ineens heel kort 3 weken maar. Heb het ziekenhuis gebeld kijken of er al plaats is om te beginnen aangezien ik eind maart begin april eigenlijk ongesteld zou moeten worden en dan moest bellen. Ze bellen me straks terug:)
    @Sannn0014 super spannend vandaag punctie hoe is het gegaan ??
    @Babsssss hoe voel jij je? Heb je al getest of wacht je netjes tot de test datum :D?

    En hoe is het met de rest van de Dames houden jullie het nog uit om te wachten voor te beginnen?
     
    Babsssss vindt dit leuk.
  18. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Mag zondag al beginnen met prikken :D
    Eerst gonal f en dan vanaf dinsdag orgalutran erbij. 19 maart de eerste echo!
     
    Sannn0014 en Buko vinden dit leuk.
  19. Babsssss

    Babsssss Actief lid

    30 dec 2018
    111
    66
    28
    Vrouw
    Ik was overtijd maar helaas vandaag ongesteld geworden :(
     
  20. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ah nee sterkte meis :(
     

Deel Deze Pagina