Cryo terugplaatsing in december; wie nog meer!?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Buko, 19 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames,

Mag ik ook mee kletsen?
    Vandaag begonnen met de medicijnen voor kunstmatige cycles wij gaan voor een broertje of zusje voor onze prachtige dochter.
    Morgen het ziekenhuis bellen voor een afspraak om de echo te doen.

Als alles goed mag gaan krijgen we een tp van een cryo. Ik vind het allemaal weer zo spannend!

Ik hoop dat hier snel veel zwangere dames zijn.

Angel2005, Juffie26, Buko en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Gewoon doen wat jou gevoel prima vind he! Moet je 1x per dag testen of vaker?

3. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Oh zo spannend !! Leuk dat je mee komt kletsen!

4. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    CRYO TP december 2018 en later

Angel2005: 39 jaar - 2e kindje - IVF
    Buko: 30 jaar - 2e kindje - ICSI
    HonkeyTonk: 35 jaar - 2e kindje - ICSI
    Ila: 39 jaar - 1e kindje - IVF
    Juffie26: bijna 23 december 34 jaar -2e kindje - ICSI

Afspraken
    1 december echo FM voor tp, Angel2005
    2 december terugplaatsing (wie?)
    11 december:
    gesprek en echo voor cryo tp in Düsseldorf januari 2019 - Juffie
    11 december: start menstruatie ongeveer en medicatie! , Honkeytonk

Angel2005 vindt dit leuk.
  5. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Weet ik eigenlijk niet? Ga ik vragen als ik ze aan de telefoon heb dat m’n menstruatie begonnen is.

6. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113

Ohh spannend zeg!! Ik vind het wel echt heel leuk dat er meerderen binnenkort een cryo tp krijgen!

7. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Hallo,

Helaas voor mij ook deze maand een cryo tp, als die goed ontdooit.
    Vrijdag weer echo en ik denk van 't weekend de pregnyl en dan 5 dagen later de tp.
    We hebben in maart 2015 een prachtige dochter mogen ontvangen de overgebleven cryo 's 3 stuks zijn niet blijven plakken vorig jaar.
    Toen 6 IUI d helaas ook niks blijven zitten. Toen weer icsi daarvan 1 verse niet blijven plakken, de 5 daagse cryo vorig maand ook niet. Nu de laatste cryo tp van deze icsi poging. Ook 5 daags.

Bij onze dochter was ik de 2e ronde zwanger. Nu wil het maar niet lukken.
    Succes he meiden ik ben meer een lezer als een schrijfster. Maar nu even me hart gelucht

Buko en Angel2005 vinden dit leuk.
  8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heel herkenbaar helaas....
    Ik was van onze dochter de 1e tp van de 1e icsi meteen goed zwanger.
    Nu wil het hier ook maar niet meer lukken....

1 cryo 5 daagse terug gehad in januari 2017 deze was nog van de ronde waaruit mijn dochter is ontstaan maar niet zwanger.
    Toen weer nieuwe icsi, 19 eicellen 5 bevrucht 2 tp tegelijk als cryo geen verse ook niet zwanger. Toen weer icsi 2 gedaan 19 eicellen 9 bevrucht. Daarvan er vorig jaar oktober 2 terug gehad en toen zwanger maar miskraam zie onderschrift. Nu zijn er van die icsi nog 4 bevruchte eicellen over, daarvan hopelijk er 1 of 2 terug als dag 5 cryo in januari. Ze moeten wel nog 5 dagen delen ze zijn ingevroren als bevruchte eicel.

Ik begin ook langzaam de moed te verliezen nu het zolang duurt en we al 5 emmys verder zijn en nog niet zwanger zijn, op de miskraam na.
    Toen meteen zwanger en nu lijkt het niet te lukken......
    Misschien wordt 2019 ons jaar laten we het hopen.

Succes, en leuk dat je mee komt schrijven

9. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Spannend! Hopen op snel een terugplaatsing en een mooie zwangerschap!

10. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Onze dochters zijn bijna even oud :) die van mij is ook van maart 2015. Wij zijn ook al een tijd bezig voor een tweede kindje, eerst twee jaar zelf en nu sinds mei in de MMM. Hopelijk lukt het snel bij ons allemaal ;). En af en toe je hart luchten is alleen maar heel erg fijn :thumup:!

11. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Wat vervelend dat het bij de tweede zoveel lastiger gaat zeg..

Gaan jullie nog speciale dingen doen om de slagingskans proberen te vergroten?

Kan me nog herinneren dat ik bij onze dochter iedere dag een glas granaatappelsap dronk en zorgde dat ik alltjjd warme voeten had (dus kruik in bed).
    Niet dat het bewezen is hoor, maar je doet vanalles he..

12. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Wij hebben 10 dec om half 10 een afspraak. Dan krijgen we de eerste echo om te checken.

Om verhaal even een beetje compleet te maken.

Eerst zelf proberen 2 jaar, toen naar ziekenhuis. Ik bleek pcos te hebben en vriendlief inmiddels manlief moest ook zaad laten onderzoeken. Slopende dagen. We hadden gezegd dat ze mij moesten bellen met de uitslag of afspraak voor de uitslag. Alles wat er gebeurde , ze belden mij niet. Ze belden naar de zaak. Gelukkig nam onze zwager de telefoon op en niet iemand van het personeel. Wij waren er niet want waren onderweg naar de supermarkt. Telefoon van manlief ging ... Daar werd heel cru gezegd ; het ligt aan u, u bent onvruchtbaar. Morgen ochtend heeft u een afspraak met uw arts. Dan zakt de grond onder je vandaan. Ritje supermarkt werd wel voortgezet maar kwamen thuis met een krat bier. Man helemaal overstuur en begreep dat als ik nu bij hem weg wou gaan weg moest gaan.

Vervolgens kwamen wij de volgende ochtend aan in het ziekenhuis. Daar bleek hij helemaal niet onvruchtbaar te zijn!!

Wel was de kans op een natuurlijke manier zeer klein. Maar met behulp van icsi zeker niet onmogelijk.

Na de punctie, 5 goede bevruchte eicellen waarvan 4 in de vriezer. 1 verse tp gehad. Helaas mislukt.

Daarna 1 ronde wachten, maar mijn menstruatie kwam wederom weer niet op gang. Contact gehad met zh en mocht menstruatie opwekkers gebruiken. Maar moest toch nog even een tedt doen voordat ik er mee begon.

Wat bleek: zwanger!!

In april 2017 een prachtige dochter.

honkeytonk vindt dit leuk.
  13. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    CRYO TP december 2018 en later

Angel2005: 39 jaar - 2e kindje - IVF
    Buko: 30 jaar - 2e kindje - ICSI
    HonkeyTonk: 35 jaar - 2e kindje - ICSI
    Ila: 39 jaar - 1e kindje - IVF
    Juffie26: bijna 23 december 34 jaar -2e kindje - ICSI

Afspraken
    1 december echo FM voor tp, Angel2005
    2 december terugplaatsing - Ila
    11 december: gesprek en echo voor cryo tp in Düsseldorf januari 2019 - Juffie
    11 december: start menstruatie ongeveer en medicatie! , Honkeytonk

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wat betreft extra dingen doen om kans te vergroten.
    Ik slik al heel lang 2000 ie vitamine D per dag, daarnaast gebruik ik al vanaf mei dit jaar alle supplementen van Rika lukac dat zijn anti oxidanten, omega3 krillolie, multi vitamine en probiptica, allemaal van supple. Na een tp wandel ik regelmatig dat is goed voor de doorbloeding, drink ik granaatappelsap en thee voor zwangere vrouwen, verder zorg ik dan ook voor warme voeten. Pas al mijn bloedwaarden laten controleren en alles is perfect.
    Nu nog een goede embryo....

Buko en Angel2005 vinden dit leuk.
  15. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Merk je ergens verschil aan sinds je de supplementen van Supple gebruikt? Ik heb vandaag voor het eerst het pakket van 3 potjes besteld. Ik vind het wel heel duur, maar ik wil het een keer proberen, want tot nu toe zonder gaat er ergens in ieder geval iets niet goed.
    Je hebt het vast al ergens geschreven, maar ik weet het even niet meer :oops:: wordt dit je eerste terugplaatsing weer sinds vorig jaar? Ik weet dat je eerder dit jaar een pauze in wilde lassen.

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik merk er zelf tot dusver niets van.
    Wel mijn bloedwaarden laten prikken en alles is perfect mooi hoog. B12, vitamine D, selenium, b6 en b1, foliumzuur ect ect alles prima. Ik slik het nu sinds mei afgelopen jaar en ja idd het is duur, maar ik wilde het toch graag gedaan hebben. Mijn lichaam is nu tip top in orde, nu nog een goed embryo.......

Ja klopt dit wordt weer mijn eerste tp sinds de miskraam. Eerder ging gewoon niet ik was er lichamelijk en geestelijk kapot van. Moest echt bijkomen.

17. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Dat snap ik helemaal. Met mij gaat het 95 % van de tijd goed (in juli ma met 10 weken gehad), maar dan ineens hakt het er zomaar weer in. Als ik hier op zp bijvoorbeeld een bericht zie van iemand uit het 'uitgerekende datum' groepje waar ik toen inzat. Dan ben ik zo stikjaloers. Maar ik moet me erbij neerleggen en blijven hopen dat elke tp een nieuwe kans is.
    Hoeveel embryo's heb je nog?

Goed om te horen dat je bloedwaardes zo mooi zijn. Dan is het het geld inderdaad dubbel en dwars waard.

18. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    @Ila vandaag een terugplaatsing toch? Is het goed gegaan? Hoe voel je je nu?

19. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    @Ila en @Juffie26 hebben jullie op eigen initiatief jullie bloed laten onderzoeken?

Herken wel wat jullie zeggen, je wilt gewoon echt geen risico nemen en er álles aan doen om een positieve uitkomst te beïnvloeden. Hoe staan jullie tov het drinken van alcohol bijvoorbeeld?

20. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Het is supergoed gegaan! We mochten vanmorgen op tijd ons al melden bij de VU. We kregen een hele mooie blastocyst teruggeplaatst en alles ging van een leien dakje.
    Het is moeilijk te zeggen hoe ik me nu voel. Door mijn geschiedenis van het afgelopen jaar met de vorige terugplaatsingen weet ik dat de kans heel groot is dat deze het ook niet goed gaat doen, maar toch ben ik ook wel weer heel erg blij dat ik op dit moment in ieder geval een 'beginnend babytje' in m'n buik heb. In dit stadium kan het nog alle kanten opgaan en het hebben van een kans is zo fijn.
    Weet jij al wat meer wanneer je aan de beurt gaat zijn voor een tp? Je bent nog aan het wachten op je menstruatie toch?

Deel Deze Pagina