Hallo ik ben nieuw hier op dit onderwerp graag zou ik mijn verhaal willen doen in de hoop dat ik wat ervaringen en/of info kan krijgen van jullie. Mijn partner en ik zijn al vrij snel doorgestuurd naar de gyn (na vijf maanden) ivm het niet lukken van het vervullen van onze kinderwens. Bij het eerste consult werd bij mij meteen een inwendige echo gedaan en er werd een uitstrijkje afgenomen. Het volgende was dat mijn partner zijn zaad in moest leveren. Twee weken geleden was mijn eisprong volgens de gyn dus de week er na (vorige week) moest mijn partner zijn zaad inleveren vrijdags kregen we de uitslag alles was goed behalve dat van de 30% bewegelijkheid er maar 5% bewoog en dat de kans klein was voor ons om spontaan zwanger te raken. Wij vinden dit echt heel erg. Maar hoe erg en slecht is dit in werkelijkheid? Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben ik vind het namelijk moeilijk om het zo op te schrijven. In iedergeval alvast bedankt!! Groetjes LiveLoveLaugh
allereerst welkom hier Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt en zijn uiteindelijk doorverwezen naar het Erasmus MC voor IVF vlak voor de eerste behandeling kwam ik erachter dat ik toch natuurlijk zwanger ben geworden dit zou onmogelijk zijn voor het ziekenhuis en toch was het zo!! Kijk dit is 1 succes verhaal maar er zijn er vast nog veel meer!!! Ojah...laat je niet gek maken he Succes !
Oh hartstikke bedankt voor de reactie en voor de hoop! Fijn dat je voor de MMM alsnog spontaan zwanger bent geraakt. Ik moet nog klein weekje wachten want ook voor ons kan het deze maand nog raak zijn. En inderdaad ik moet mijzelf niet gek laten maken maar het is soms zo moeilijk ..
Jah echt een wondertje hier hoop dat jullie ook de MMM bespaard kan blijven....jah en vergeet de verdriet niet blijven praten jullie saampies he!
Ik hoop het ook want daar hebben we nu misschien nog niet zoveel 'zin'in (begrijp me niet verkeerd) maar ook weer wel het klinkt zo dubbel en zo voelt het ook echt! A.s. vrijdag hebben we een 20 minuten gesprek met de gyn en dan kan ik ook mijn vragen stellen. Het communiceren lukt wel. Ik wil er natuurlijk meer over praten dan hem ik probeer het nu rustig te houden tot vrijdag. Jullie hebben echt een wondertje ja! Heerlijk hoor !!