Vraagje....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Bloem1981, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of ik dit hier thuis hoort maar ik denk het.

Mijn vriendin is meer dan 2 jaar bezig geweest om zwanger te raken, uiteindelijk na de 1 icsi behandeling zwanger (joepie). Een week nadat hun het vertelde kwam de broer van haar vriend vertellen dat zij ook zwanger zijn.

Mijn vriendin heeft het hier moeilijk mee en is natuurlijk wel blij, maar ze zegt dat het moment eigenlijk iets van haar en haar vriend was.

Snappen jullie haar gevoel? Ik wil het graag snappen en dat doe ik ook een beetje maar misschien dat jullie het mij ook nog iets beter uit kunnen leggen....

Hopelijk heb ik het duidelijk uitgelegd.

2. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ik begrijp het gevoel wel, maar die broer heeft die timing natuurlijk niet expres uitgezocht... En het is toch ook juist heel bijzonder dat de zwangerschappen in de familie zo dicht bij elkaar liggen?
    Ik zou het zelf wel heel leuk vinden denk ik. Ik ben zelf net zwanger en tuurlijk geniet ik van de aandacht van mensen die het weten, maar dat zou me gestolen kunnen worden als dat ietsje minder was vanwege nog een zwangerschap, ben veel te blij dat het eindelijk gelukt is, of het goed gaat met de zwangerschap vind ik veel belangrijker dan dingen erom heen...
    Maar iedereen heeft recht op zijn of haar gevoelens en als zij er verdrietig om zijn is dat heel vervelend! Hoop dat ze snel weer blij kan zijn.

3. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze hebben er ook niet zo'n goeie band mee dat zal ook wel meespelen!

4. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Oh, ja, dan ligt het wat anders inderdaad, dan zou ik ook niet zo blij zijn.
    Ik raad haar toch aan vooral te proberen te genieten van haar eigen zwangerschap en zich niet te te veel aantrekken van negatieve dingen.

Deel Deze Pagina