Wat fijn dat sommige van jullie het kunnen plannen. Ik krijg nog niet eens inspraak op de tijd van echo :') Bij de terugplaatsing hoor ik de dag van te voren hoe laat ik moet komen.... Juffie heel veel succes zometeen! Spannend!!
Dank je wel. Zo zenuwachtig nu pfff bang dat ze bellen. Maar probeer er maar vanuit te gaan dat het goed gaat met ontdooien
weet je hoelaat ze ongeveer bellen of kan dat de hele dag zijn? jaaah ik ga er ook vanuit dat ie gewoon goed ontdooit!!
druffie wij mogen zelf kiezen wanneer we echo dag 9/10/11 of zelfs 12 en kan ook in de avond dus echt ideaal
Ik heb geen idee of ze bellen ik denk dat ze niet bellen of het moet niet lukken... Ze ontdooien m pas een uur van te voren namelijk...
ja maar je moet toch weten hoelaat je erheen moet.. of heb ik nu een berichtje over het hoofd gezien?
Nou inderdaad. Het is een blastocyst. In Duitsland hebben ze andere invriestechniek dan in Nederland 85% kans op goed ontdooien....Daar gaan we voor
onze cryos liggen ook in dusseldorf zijn daar bevrucht toen de tijd. tegenwoordig gaan ze naar leiderdorp
Emmy is aan boord. 5 jaar geleden ingevroren als een 4BB kwaliteit en hij ontdooiing alweer verder gegaan tot een 4aa. Mijn dochter van 2012 was een 4bb kwaliteit.
geweldig @Juffie! Welkom op het wachtbankje! @Druffia op de dag van tp heb ik deze keer nog in de avond gewerkt maar ja, ik geef les thuis @denanja ik denk ook om dinsdag te testen, het is dan 12dpo voor mij, klinkt best verstandig. maar kan ik zo lang wachten?! ik weet het nog niet Ik voel wat rommeling in mijn onderbuik vandaag maar misschien is het wel gewoon gas En ik heb trouwens gekeken hoeveel zwangerschapstesten ik heb nog liggen... 11.
Spannend dat wachten nu he. Ik heb nog geen testen in huis gehaald. Denk dat ik die van kruidvat ga halen 2v5 of predictor early of beide haha. Bij mijn dochtertje tests ik 6 dagen na de de tp positief. Ik heb nu vanaf de tp zo'n licht menstruatie gevoel.....geen idee wat die daar binnen aan het doen is. Heb ook een foto meegekregen van de blastocyst mooi om te zien.
jeuuuj fijn juffie ik denk dat ik bij nader in zien toch maandag ga testen. beetje vroeg maar dan ben ik samen met mn vrouw. heb bij sensitest net de senseaby binnen gekregen, extra gevoelig dus ben benieuwd. heb er daar 3 van en dan nog 2 kv 2v5 maar die doe ik pas donderdag en vrijdag ofzo of woensdag en vrijdag. en voor als die positief zijn de clear blue haha vind het wel leuk om dat woordje te zien staan ik heb een heel vol gevoel, gisteren ook al, geen trek zeg maar en ook 2 middagen al zuurbranden. maar weetje ik geloof nooit zo in zo vroeg al symptonen dus ben benieuwd. als mn test positief is geloof ik er per vandaag wel in haha
Juffie welkom op het wachtbankje <3 Ik voel nog helemaal niks. Wel een beetje misselijk in vlagen maar niet in de ochtend. Steeds 's avonds. Als ik woensdag 25 januari ovitrelle heb gespoten, wanneer zou ik dan al mogen testen?
We zitten met een paar op het wachtbankje gezellig.... Ik heb licht gevoel van menstruatie krampen... We zullen zien wat er gaat gebeuren. Bij mijn dochtertje toen had ik in begin ook helemaal geen symtomen.
Ah meiden, vandaag pas 9dpo maar ik heb zo'n droom gehad dat ik echt moest testen... omo wit. Maar ja, het is natuurlijk nog super vroeg! Voor de rest heb ik vandaag last gehad van een kort lontje... En heel veel mini mini steken in mijn eierstokken en zelfs in mijn vagina... maar ja, die heb ik al een paar keer in mijn leven wel gehad en niet zwanger geweest. @ILoveMootje in de bijsluiter van Ovitrelle kan je lezen dat ie tot 10 dagen in je bloed kan blijven maar vorige keer heb ik het zelf gechecked en hij was al na 6 dagen weg. Als je veel testjes in huis hebt dan kan je nu ff kijken of je nog steeds een tweede streep hebt en dan als je niks ziet dan weet je dat Ovitrelle niet meer in je lichaam is en kan je voor de tweede streep wachten en als je nog steeds iets ziet dan moet je kijken of ie lichter (tot wit) wordt of juist meer duidelijk.
annilon9 dpo is idd wat vroeg dus is nog zeker niks gedaan ben benieuwd aankomende week!! ik heb niet echt symptonen soms wat zuur en smiddags vol gevoel maar moet zeggen heb ook beeje t gevoel ziek te worden, opgestaan met keel pijn... hoop t niet. misschien morgenvroeg testen met een extra gevoelige test.
Ik zit vandaag op dag 2 na de tp en voel ook totaal niets.....kan natuurlijk ook niet op dag 2 al maar toch......geen steekjes of wat dan ook....lastig dat wachten zeg. En je verwacht toch wel soort van iets te voelen.....