Cryo terugplaatsing in januari; wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door lisjeee, 3 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Dat snap ik meid die onzekerheid is vreselijk.....

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Oh wat slopend......

Ik heb er hier ook weinig hoop in....beetje dip vandaag. Vanmorgen getest bij mijn dochter op dag 5 een hele lichte streep maar nu helemaal niets....hartstikke wit....Ik geloof niet dat die nog positief gaat worden.
    Ik voel of merk niets....

3. hallo456

hallo456 Lid

23 nov 2016
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh xprincess wat een verhaal zeg! Ik hoop zo voor je dat je snel een goede echo in handen hebt en dat bloeden ook weg blijft! Daar word je zo onzeker van, bah...

Spannend op het wachtbankje meiden. Ik duim voor jullie!

Ik gister in de kliniek geweest, alles zag er goed uit. Had ik niet verwacht, aangezien mijn menstruatie maar 2 dagen heeft geduurd, en die normaal minimaal 6 dagen duurt. Maar goed, baarmoederslijmvlies weer netjes opgebouwd. Eisprong bleek er nog niet aan te komen volgens LH-test, dus gisteravond Pregnyl gespoten, donderdag eisprong, maandag dooidag van een dag 4 embryo en dinsdag tp. Dit is onze laatste cryo, dus dooien moet wel goed gaan... Spannend...

Nou ben ik me vannacht toch misselijk geworden! Ik dacht in eerste instantie buikgriep (heeft mijn vrouw vorige week gehad, dus leek me logisch)... Maar dat is het niet... Heb vannacht overgegeven, en vandaag heel slap en nog steeds misselijk... ik weet dat Pregnyl hcg bevat, maar heb dit al vaker gespoten, en nooit iets van gevoeld! Hoop dat het snel wat afneemt...

Op naar dinsdag...

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    oke meiden ik ga typen maar 2 letters op mn toestenbord doen et niet dus oop dat jullie t begrijpen.

allo wat erelend dat je je zo k*t oelt, opelijk ontdooit ie goed! ga eel ard oor je duimen!!

juffie ik ga nu t zelfde zeggen als je tegen mij zei ;) t kan nog meis!!! nog paar dagen waten en dan weer testen :).

priness pff oop zo dat je snel duidelijkeid ebt!

ik eb gedroomt dat k positiee test ad, en dan word je wakker en is t een droom grrrr
    eb trouwens ook nergens last an meer, alleen moe maar dat kan ook door mn diensten komen.

5. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @hallo dat had ik dus ook laatst, 2 dagen hele lichte menstruatie in plaats van 6 dagen... plus sinds de punctie in october doen mijn borsten geen pijn in de 2ww en heb ik veel last van mijn eierstokken... gyn ziet geen probleem natuurlijk. Maar goed dat je tp snel aankomt, duimen!

@xprincess duimen duimen duimen dat je kleintje goed blijft plakken. Onzekerheid is echt THE WORST, he?

@lisjeee leuk dat je straks aan de beurt bent! Gaat snel!

@ILoveMootje heb je nog gestest meid?

@denanja & Juffie - ik snap precies wat jullie voelen want ik heb hetzelfde. Vandaag 13dpo nog gestest maar nee, wit. Ik wacht op mijn ongi en hoop dat het snel komt. Nu ff lekker huilen.

6. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Meiden, wat een rollercoaster aan emoties hier...het is toch wat he?!
    Een hele dikke grote warme groepsknuffel voor iedereen!
    We hebben het ook niet makkelijk met deze ziekenhuisellende....

lieve Anniko, wat verdrietig dat je geen positieve test hebt, je probeert toch altijd zo positief mogelijk erin te gaan en dan weer de teleurstelling...

Ook voor jou Princess, wat is dit toch enorm slopend. Wat duurt het dan nog lang tot vrijdag....toevallig herken ik je verhaal wel bij iemand op het forum die hiermee wel een positieve afloop had. Bij haar werd ook eerst gezegd dat het een miskraam was, ze had zoveel bloed verloren en bij de controle echo bleek ze toch zwanger. Ik hoop het ook zo voor je!

Hallo456 , wat gaat dat snel bij jou de nieuwe terugplaatsing, ik krijg dinsdag pas de eerste echo en dan waarsch. een week later de terugplaatsing...wel superfijn dat het zo snel kan!

Juffie ik hoop zo dat je één deze dagen toch iets krijgt te zien, hoop nog niet opgeven. Het kan nog!! Maar ik snap dat je jezelf wilt beschermen voor de teleurstelling....

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je wel lieve allemaal.
    Ik weet dat het nog kan ik zit pas/al op dag 5 ik weet dat het nog niet voorbij is maar toch voelt het zo voor mij.
    Bij mijn dochtertje testen ik duidelijk positief op dag 6 (morgen) dat zie ik nu niet gebeuren temeer omdat ik geen enkel symptoom heb gewoon 0. Geen ongi gevoel gewoon echt niets. Ja gevoelige borsten maar dat heb ik altijd na mijn ei dus tja....ik heb er op de een of andere reden gewoon weinig hoop meer in omdat ik me gewoon niet zwanger voel of zo. En vandaag was ultra gevoelige predictor hartstikke omo wit die had toch iets moeten oppikken.....

8. ILoveMootje

ILoveMootje Niet meer actief

Xprincess vreselijk die onzekerheid. Wanneer mag je weer voor controle langs?

Juffie26 het is nog veel te vroeg om op te geven.

Anniko voor jou is het ook nog te vroeg om op te geven. Ik heb op 7 feb echt een heel licht tuurstreepje. Maar voor het zelfde geldt beeld ik het me in. Vandaag is wd 8 en heb ik een urinetest gedaan bij de huisarts die was negatief. Dus ik begrijp er ook echt niet's meer van.
    Wanneer is jouw nod?

9. ILoveMootje

Denanya ik heb zovaak van die dromen. In het begin was het wel.leuk maar vind ze nu best vervelend. Het is zo echt in mijn dromen.

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ik vind ze ook vervelend :(. misschien vanacht testen. ik durf niet :(

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ik heb een streepje!!!
    ga zo foto posten ben stiekem op mn werk aan t testen
    whaaa word gek

12. ILoveMootje

Wat leuk gefeliciteerd!!! Ik ben benieuwd naar je foto <3 <3

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    dit is hem :)

Bijgevoegde bestanden:

14. ILoveMootje

Wouw dat is een mooie!!! Gefeliciteerd meissie. Nu nog je partner op de hoogte stellen haha.

We hebben allebei op 31 januari de cryo tp gehad. Ik ga denk ik morgen n kv2v5 tegenaan gooien

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jaah we testen normaal samen, ze zei net ook voor ik wegging (ben op mn werk) nou kunnen we pas zaterdag samen testen...
    nou zo lang kan ik niet wachten hoor!!!
    koop morgen wel een bos bloemen met rompertje en pak die in samen met de test. ze komt om half 6 thuis dus word nog wat om zo lang mn mond te houden whawha

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    owww jij ook op 31 jan. ik wel van een 4daagse weet niet welke dag jij had? ja ik dacht doe t gewoon haha kon echt niet langer wachten

17. ILoveMootje

Ahhahaha die zal blij verrast zijn!

Pff weet echt niet welke dag de gyna vond m helemaal geweldig ze zei dat hij ontelbaar is en een beginnende blastocyst. In welke ziekenhuis loop jij?

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    bij kliniek nijgeertgen jij dan?
    dan zal je hem ook op dag 4 teruggekregen hebben dnek ik dan is het nog een morula en dag 5 is een blasto

19. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Wauw denanja! Gefeliciteerd wat geweldig zeg!

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb ook getest 6 dagen na te blastocyst maar niets....ik geloof er hier niet meer in er had allang iets te zien moeten zijn nu...

Deel Deze Pagina