Ik duim met je mee!!! Kunnen cryos later nestelen? Ik heb geen idee? Maar wad jou "streepje" ook zo licht als de mijne van vandaag? Ik heb net nog zitten kijken maar ik zie echt het streepje mijn man zegt ook ik zie het ook echt staan. Licht en heel vaag maar te zien.... Maandag is mijn nod
Was die van jou iets lichter als de mijne meen je niet! Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken van die van mij. Mijn borsten zien net uit alsof er implantaten inzitten zo "perfect" rond aan de onderkant Als mijn streepje morgenochtend niet beter is dan geef ik de moed op.
en juffie??? ilovemoontje zoals jou test was die van mij op dag12. vandaag clear blue gedaan en 2-3 weken stond erop . ilovemootje vandaag dpo 16 ik mocht vandaag testen van de kliniek maar als ik in eigen cyclus had edaan was vrijdag mijn nod geweest dus nu 2 dagen later. en hoe zit jou test er nu uit?
Juffie 26 sorry ik heb net m'n oude tests voor je gekeken op 3 dagen voor m'n nod heb ik niet getest. 4 dagen voor m'n nod was hij iets lichter dan jouw test
Denanya bij mij was gisteren dus 15 dpo . Dus ik loop een beetje achter qua hcg of het was een late innesteling. Ik weet het niet meer. Daarom vandaag even niet getest. Morgen weer. 14 dpo is 1 dag voor je nod toch? Want je nod is eigenlijk dag 1 van je nieuwe cyclus mocht je niet zwanger zijn
TP gaat niet door. Het is goed ontdooit alleen niet meer door gedeeld. Nu kijken ze het vandaag en morgen aan of er nog iets gebeurd en of het morgen als nog terug geplaatst kan worden. Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik heb namelijk weinig hoop dat het morgen als nog door gaat.
ahh meen je niet lisjee!!! echt k*t!!! ik heb er een klein beetje ervaring mee h elaas... na mijn punctie deelde alle 3 de verse niet door en heb ik dus geen tp gehad had vrijdag de punctie en maandag zou ik tp hebben en hebben ze toen ook aangekeken maar helaas dus niet doorgegaan dus. hoop bij jou op ander nieuws!
ahh juffie onze berichtjes kruiste elkaar. ook al zo'n vervelend nieuws... maar wel een streepje dus dus er is iets geweest zou je dan toch zeggen.
@ Juffie, kan je een foto uploaden? Ik had ook 1 dag voor nod een heel licht streepje, en dag later gaf de clear blue toch 1-2 weken zwanger aan.
aaah lisje dat meen je niet! wat erg! Hadden ze geen andere cryo's meer om te ontdooien? en juffie wat verdrietig dat het niet is gelukt waren heftige dagen zo voor jou.... Denanja had je 1 of 2 cryo's teruggeplaatst gekregen? Jouw verhaal is weer hoopvol voor ons , dat het ook goed kan gaan natuurlijk! Vind het heel leuk voor jullie!!!
Denanya als 27 januari mijn ovulatie was dat telt toch als dpo0 en 28 januari als dpo 1? Wanneer is mijn nod als 27 januari m'n ovulatie was?
Lisje balen joh. Maar ik neem aan dat als ze het nog even willen aankijken er nog wel een kans is? Ik hoop dat je morgen alsnog de tp door kan gaan. Was dit je laatste cryo?
ja mootje dat klopt idd je eerste berichtje. ik heb kunstmatige gehad. 28ste is bij mij ook dpo 1 als je dan doortelt komt je candaag uit op 16 dpo. zitten dan idd precies gelijk. druffia ik had er 1 terug gekregen. is nog maar mn eerste icsi en ben nog geen 35+ dus dan krijg je er maar 1
Ja klopt ze kijken vandaag en komende nacht aan of er nog iets gebeurd. Morgen ochtend moet ik contact op nemen of het als nog door kan gaan.. Ik heb op internet gezocht voor verglijkbare situaties maar hier kan ik helaas niets van terug vinden. We hebben nog 1 cryo over..
Ja we hebben nog 1 cryo over maar het ontdooien is goed gegaan... Alleen vanochtend was er niets mee gebeurd, dus dan zijn ze te laat om de volgende te ontdooien... Op hoop van zegen !!
Mijn nod is morgen dus ik geloof er echt niet meer in. De zus van dokter cuypers belt mij morgenvroeg op om te kijken hoe en wat nu? Foto uplaoden gaat niet je ziet er echt niks op op een foto.