Cryo terugplaatsing in januari; wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door lisjeee, 3 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    en lisje en juffie???? goed nieuws aub!!!

2. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Om 10.00 mag ik bellen... zo erg dit heb vanacht geen oog dicht gedaan haha!

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    kan ik me heel goed voorstellen lisje!!! hoop echt pp een wonder!!

4. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Helaas :(

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahhh balen lisjee :( :( :(

6. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    nog een vraagje, misschien draaf ik een beetje door, maar mijn reuk is de afgelopen dagen echt zo raar! ik ruik alles mega goed, heel apart.
    Nu dacht ik vanochtend ik gooi er een test tegen aan, en er staat een lichte streep......

Nu heb ik vorige week maandag 1500 pregnyl gespoten.
    dus dat is nu een week geleden, minimale hoeveelheid.
    Zou het dan toch de pregnyl zijn dat hij positief uitslaat??

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heel lang met dr cuypers gebeld de vrouwelijke. Ze heeft me enigszins gerustgesteld dat als ik opnieuw wil stimuleren ik dan geen ptegnyl of ovitrelle krijg maar decapeptyl en geen verse tp maar alles invriezen en daarna als cryo laten terugplaatsen omdat ik erg veel follikels heb en kans op ohss.
    Ze geeft uiteraard geen garantie maar met deze methode zien ze eigenlijk geen ohss kans is dan minder dan 5% in elk geval. Dus ja ff nadenken

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    En verder zei ze nog dat ze dan alle bevruchte eicellen invriezen op dag 1 na de bevruchting en dan week of 3 later als cryo in kunstmatige cyclus terugplaatsen. Dat ze dan eigenlijk geen overstimulatie zien met deze methode. Maar toch moet ik er even over nadenken vind het toch maar eng ohss

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    lisjee ik zou niet weten hoe het met pregnyl werkt dus kan je daar niks over zeggen.

juffie dat is idd iets om over na te denken. bij ons worden ze ook dag 1 ingevroren en zie het 2 cryos raak! en ook in kunstmatige cyclus

10. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    #350 xprincess, 13 feb 2017
    Laatst bewerkt: 13 feb 2017
    Uitslag van de echo van vandaag.
    Het was niet goed, het was echt veel te klein (5/5.5 weken terwijl ik 7+6 ben).
    Ik ga stoppen met de hormonen en met behulp van pillen zal het eruit moet komen, lukt dit niet dan zal curettage volgen :(

De 27e krijg ik een echo om te zien of alles eruit is gekomen.

Na bijna 4 weken de onzekerheid wel/niet voelt dit ergens als een opluchting terwijl ik tegelijk echt kapot ben van verdriet..
    Ik ben benieuwd hoe het zal gaan met de tabletten & waar neer we weer verder zouden kunnen

11. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Ahhhh wat ontzettend verdrietig meid....
    Een dikke knuffel van hier !!

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahh princess einselijk duidelijkheid maar helaas wel verdrietige duidelijkheid :( heel veel sterkte!!

13. hallo456

hallo456 Lid

23 nov 2016
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh poeh xprincess, sterkte!

Ja, bij ons deden ze dat eerst ook, invriezen op dag 1. Maar dat is ondertussen anders. Ze laten voortaan alle embryo's doorgroeien tot dag 4 of 5 (afhankelijk van of het zondag is of niet). Het beste embryo'tje wordt teruggeplaatst (bij een verse tp), de rest wordt ingevroren. In die 4 a 5 dagen vallen er dus al af, dus er wordt al een selectie gemaakt van de beste embryo's. Bij de cryo tp's wordt er dan een cryo ontdooid en de volgende dag teruggeplaatst.

Ik ben vandaag al heel de dag aan het stressen natuurlijk, omdat onze cryo vandaag ontdooid is. Aangezien we er nog maar 1 hebben, best spannend of dit gelukt is. Tot nu toe ben ik niet gebeld, en dat is een goed teken! Ze bellen namelijk alleen als de dooi niet goed is gegaan en de tp dus niet doorgaat. De dooi lijkt dus in ieder geval goed te zijn gegaan.
    Morgenvroeg word ik gebeld of het embryo verder goed is gegroeid en of de tp doorgaat.

14. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Spannend zeg, ik duim voor je meid

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert

OW dit wisst ik nog niet! vind het wel goed!! onze waren natuurlijk van 1.5jaar geleden en toen deden ze dat nog niet. maar vind het goed dat ze dat nu wel doen.

super dat je gisteren iig niet gebeld bent! hoop dat je nu opweg bent om een mooie cryo op te halen! succes!!!

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    lisjee hoe is t nu?
    en juffie al ongi? of positieve test?

17. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Test nog steeds positief, streep is weinig veranderd sinds gisteren ochtend.
    Wist niet dat de pregnyl zo lang in je lichaam blijft zitten.
    Het was vorige week maandag dat ik 1500 heb gespoten?!

Hoe gaat het met jou denanja !? :)

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ik dacht 10 dagen ofzo? weet t niet heb dat maar 1x gespoten geloof ik. ik zou wel door blijven testen hij zou toch of op moeten lopen of af moeten lopen.
    zie t steeepje wel namelijk (zag hem op t forum ergens).

met mij gaat t goed voel me best lekker, vanmorgen voor t eerst iets wat misselijk en last van zuurbranden verder voel ik me goed.

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik ben nog steeds niet ongi.....
    Ik heb de cryo in volledig natuurlijke cyclus gedaan en ik ben al jaren altijd stipt 14 dagen na mijn ei ongesteld. Dat was afgelopen zondag 14 dagen geleden......
    Ik wacht wel af....

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    vreemd juffie. dan is t gewoon zeker dat er iig iets is geweest of nog is

Deel Deze Pagina