Cryo terugplaatsing in januari; wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door lisjeee, 3 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja zou je zeggen hè.....:(
    Komt het nu vanzelf los of moet ik daar iets mee.
    Heb ook al ff naar dusseldorf gemaild.
    Ik ben ook vreselijk moe....ben niet vooruit te branden

2. hallo456

hallo456 Lid

23 nov 2016
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Juffie26 met afwachten, bah...

Tja, Pregnyl verschilt volgens mij zo pp. Ik lees ook nergens iets duidelijks en overal wat anders.

Ik vind het van de ene kant ook wel een goede zaak, dat ze de embryo's door laten groeien tot dag 4 of 5. Wel moet ik zeggen dat ons dochtertje op dag 3 is teruggeplaatst ipv op dag 4. Het embryo groeide niet goed, veel te langzaam. Toen zelf gezegd dat we die dag (dag 3) de tp wilden. Dat kon en dus toch resultaat. Terwijl dit embryo waarschijnlijk was afgevallen bij verder laten doorgroeien. Maar goed.

Ik vandaag tp gehad van een kwaliteit 1 embryo! Een beginnend blastocyst die netjes was door gedeeld vanaf gister. Nu wachten dus. Ik heb met mezelf en m'n vrouw afgesproken echt pas op de officiële testdatum te testen. En dat is 26 februari. Onze laatste cryo, dus lekker spannend!

Denanja, wanneer heb je je eerste echo?

3. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Lieve dames!
    Ik heb hier een paar dagen niks gezegd maar ik lees wel met jullie mee!

@Hallo wauw mooi embryo heb je! Duimen! Knap van jullie dat jullie tot de oficiele testdatum gaan wachten :)

@Juffie weet je al wat meer? Sterkte meid!

@xprincess wat ontzettend heftig voor jou, zoveel onzekerheid. Mega knuffel!

@ILoveMootje hoe is het met jou? Weet je al meer?

@Lisjee bah balen dat je de tp niet heb gehad. Maar wel bijzonder dat je een streepje hebt! Volgens mij blijft Pregnyl 1500IE tot 7 dagen in je lichaam. Wordt het streepje donkerder? Dat zou zo bijzonder zijn, he?

@Denanja leuk hoe je je partner hebt verteld! Kan je eigenlijk al een beetje genieten of is het nog ff stressvol voordat je een echo hebt?

Hier ben ik zondag ongesteld geworden en mentaal waren die dagen daarvoor heel moeilijk voor mij. Ik twijfel nog of ik nu een rustmaand wil of niet... zou wel goed voor me zijn, maar wachten is ook niet leuk...

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    was t topic kwijt!!

hello. ja daar heb je wel gelijk in ja van dat dag 3 tp. fijn dat jullie toen wel zelf hebben mogen beslissen om het toch terug te plaatsen.
    succes iig met niet testen haha ik duim voor jullie!!
    ik heb 6 maart mn echo in de kliniek en 14maart intake bij de vk.
    alles gaat met mij verder prima. met vlagen misselijk verder wat moe maja daar moet k maar mee dealen. lig elke avond half 10 in bed heb nu ook 4 froege diensten dus 5.15 de wekker dat gaat rcht wel moeilijk zijn dus dan misshien smiddags ook even dutje doen.
    morgen jarig :) 30 alweer!!

juffie hoe gaat ie met jou???

anniko t is mentaal ook allemaal zwaar!! succes iig met welke beslissing je ook maakt.

lisjee hoe gaat t met je streepje??

5. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Goh, wat is het hier stil! Hoe gaat het dames?

@Denanja gefeliciteerd met je verjaardag! Wat ben je nog jong ;)

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha dankje anniko :) weekendje parijs gekregen van mn vrouw! heerlijk met zn 2en zonder kind of wat dan ook, nog even genieten samen. zal daarna niet meer veel voorkomen want 1 kindje breng je toch makkelijker weg dan 2 kindjes en een hond ook nog.

7. hallo456

hallo456 Lid

23 nov 2016
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Denanja! En veel plezier in Parijs! (Of ga je nog niet dit weekend?)

Tja, ik kan niet heel veel meer vertellen dan dat ik niks voel, haha! Moet zeggen dat ik tot voor mijn terugplaatsing van alles heb gevoeld (wat ik eigenlijk nooit heb), en vanaf de tp is het aardig rustig geworden. Zit ook pas 3 dagen na tp, dus ja, kan niks anders dan afwachten.

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nee ga 31 maart pas. moet nu 5 weekenden werken dus dat werd hem niet ;)

niks voelen maakt helemaal niet uit! voelde bij mn eerste helemaal niks en dze ker maakte ik mezelf gek doordat ik dacht vanalles te voelen.(misschien was het ook wel zo maar was er veel te veel op gefixt)

9. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Hey meiden even een ander vraagje tussendoor, wanneer na terugplaatsing hebben julkie positief getest? Ik mag officieel testen volgende week zaterdag testen, 10 dagen na de tp is dat. En als het nog niet zoxhtbaar was dab maandag nog een keer. Nu heb ik dat weekend mn stiefkinderen die nergens van af weten nog (en dat hiuden we voorlopig zo) en wil met positief toch gewoon mn geluk kunnen uiten ipv stil en geheimzinnig te doen. Dus afgesproken zondag avobd pas te testen, dag 11. Maar stiekem wil ik vrijdag, dag 9 al testen maar vinden jullie dat te vroeg? Of maken we goede kans met een gevoelige test? Test denk ik liever later dan vroeger met een negative uitslag.

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    9 na tp kan je echt wel al testen. ik 8 dagen na tp (van een dag 4 cryo) heel duidelijk positief. 6 dagen erna nog negatief. dus denk dat ik dag 7 na tp een tuurstreep zou hebben.

11. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Oke dank je! Dan gaan we het er toch op wagen en volgende week vrijdag een test doen. Welke test heb jij gebruikt?

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    de sensitest extra vroege
    en daarna kruidvat 2v5 maar die kleuren tegenwoordig niet snel meer dus daar moet je echt even op wachten zeg maar rond de 10 min.

13. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    @denanja dank je. Twijfel zo enorm.. Ben even door wat andere groepen heen gegaan en als ik dan zoveel twijfels lees over 'is het nou wel of geen streepje' en die onzekerheid... Ik denk toch dat ik wacht (als ik dat vol hou, de verleiding zal groot zijn) tot zondag avond. 11 dagen na tp.

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    11 dagen na terugplaatsting zou je de 16daagse cryo zijn dan moet ie echt wel positief zijn. |(uitgaande van een dag 4 cryo)

15. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Klopt, is idd een dag 4. nou dan word het denk ik zaterdag of zondag ( dag 10 of 11 )
    Pff vind het nu al moeilijk worden. dag 1 en 2 gingen goed, vergat ik het soms zelfs xD maar nu dag 3...... Ga zo maar even afleiding zoeken :p

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha ja moeilijk he! ik ben nu met clear blue aan t testen wilde graag de 3+ zien dus gisteravond test gedaan na 2 koppen thee zou precies 5 weken zijn dus zou op t randje zijn en zag dus de 2-3 :( nu toch maar nieuwe test gekocht haha ga die morgenvroeg doen. wil perse de 3+ zien.

wel vanmorgen knaller op de kv2v5 dat deed me dan wel weer goed

17. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Ja snap ik, het blijft spannend! Niet alleen die wachtdagen maar ook de dagen daarna. Maar debk dat het nu wel goed zit bij jou toch. Je bent niet o gesteld geworden en je test is positief. Komt goed! Je loopt leeg op die testen joh haha.

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha klopt hoor. maar wilde zo graag de 3+ zien dus die heb ik vanmorgen geizen. t is nu ook echt klaar met testen voor de komende 2 weken ben ik gerust gesteld :)

19. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    wat fijn denanja!! Nu inderdaad je geld lekker gebruiken voor baby spulletjes ;)

20. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Super denanja!! :D

Deel Deze Pagina