Sterkte morgen Lisje! Laat je weten hoe het is gegaan? mijn terugplaatsing is dinsdag, ik hoor maandag of het ontdooien goed is gegaan!
Druffia, Ook voor jou duim ik op een telefoontje met het goede nieuws. Zo spannend die uren voor het gebeld wordt altijd!
Bedankt meiden, erg lief!! Om 10.00 mag ik bellen of het vandaag door kan gaan... de spanningen lopen hoog op haha.. ik laat het weten straks! Groetjes!
hi meiden. ik wil graag mee schrijven. heb vandaag mn afspraak bij de kliniek voor een 2de kindje, we hebben nog 2 cryos over van ons eerste kindje dus ben benieuwd wat nu het plan is. ik moet morgen ongesteld worden dus wel perfecte timing denk ik. lees straks alles bij en reageer vanavond op de rest
He meiden! Zo gisteren de tp gehad, ik moet wel zeggen in Voorburg laten ze vrij weinig los over de kwaliteit van de embryo, hij zag er wel beter uit als bij de vorige tp. Nu maar weer in spanning afwachten @ Druffia een spannende week voor je! ik ga duimen voor een goede ontdooiing. @ Xmayx voor je het weet is het Feb en mag je ook beginnen @ Denanja Spannend! en wat fijn dat jullie nog 2 cryo's in de vriezer hebben. @ Jaeda hoe was je afspraak bij de gyn?
@lisje fijn dat ie door kon gaan!! succes nu met de wachtweken @druffia hoop dat jou cryo ook mooi ontdooit! Wij hebben gisteren een afspraak gehad en zodra ik ongesteld word mag ik beginnen met pillen slikken, endr.. weet niet meer hoe ze heten maar ze zorgen iig voor een mooi bedje voor mn cryos straks. en dan ook dag 10 voor echo en dan terug plaatsing plannen . wij doen kunstmatige cyclus omdat mijn lf sinds de bevalling aan de korte kant is. we mochten zelf kiezen en bij ons meisje is het met kunstmatige cyclus gelukt dus heb er erg veel vertrouwen in, nog een voordeel is is dat het makkelijker te plannen is als ik bijv. een dag niet kan kan het gewoon de volgende dag, ideaal. nu dus wachten op mn menstruatie, verwacht hem vandaag of morgen.
huh? Is onze topic verplaatst ! Heb zo lang lopen zoeken...snapte er niks van... Bedankt allemaal voor de succeswensen! Fijn Lisje dat de TP geweest is. Spannend nu zeg om weer te wachten! Over een aantal dagen wacht ik hopelijk met je mee ;D Lisje mag je nu ook eerder een test doen dan bij een verse terugplaatsing? Wanneer mag je testen? Denanja zal vast een lekker gevoel zijn dat je weer mag gaan beginnen en dat je weet dat je snel ongesteld wordt. Ik heb nu ook een kunstmatige cyclus, maar ik mag helaas niks zelf bepalen. Ik weet nog niet eens hoe laat ik gebeld ga worden maandag. :')
Zeker Juffie26, heb je al is eerder een TP gehad?? Jeeej super voor je Lisjeee! Hoe was het gegaan? Heb je er iets van gevoeld, en hoelang duurt zoiets??
@ Denanja, ennnnn?? ben je al ongi geworden @ Druffia, jaa ik heb me ook rot lopen zoeken tot dat ik een pb bericht had van de beheerders dat de topic verplaatst was haha jij kan natuurlijk niet wachten dat het weekend voor bij is. Ja zeker je mag na TP 10 dagen later testen, tenminste bij mij is het zo dat de TP 5 dagen na eisprong was. Voor mij is volgende week zaterdag de dag, dat ik of ongesteld wordt of eindelijk eens een positieve test in handen mag hebben. @ xmayX het is goed gegaan!! als eerst moest ik me melden bij het lab, dan gaan ze vertellen hoeveel cryo's er over zijn en hoe de cryo er nu uitziet. Daarna wordt je geroepen voor de TP, dit duurt ongeveer 5 min. daarna nog even 10 min. blijven liggen en klaar is het . Ik vindt het altijd even een rot gevoel al de katheter ingebracht wordt en het schoonmaken van binnen, dit is zo gedaan hoor maar is altijd even een ongemakkelijk gevoel. niet dat het pijn doet hoor! de TP is eigenlijk altijd alleen maar leuk vindt ik (als ik terug denk aan de punctie haha !!) . Fijn weekend meiden!
sorry late reactie zit in de trein terug van musical the bodyguard hadden we gewonnen bij postcode loterij . voel vanalles dus zo thuis even kijken of ik ongesteld geworden ben haha maar denk dat ik morgen aanhou als dag 1. heb denk ik rond eind januari terugplaatsing dan gok ik. hoop ik . ga nu even terug lezen en dan reageren
may het is hier alweer 1.5 jaar geleden maar weet nog wel dat het idd zo gepiept was die terug plaatsing toen! bij onze kliniek hoef je niet te blijven liggen dat weet ik wel. duffie wij mogen (tot op zekere hoogte) wel zelf de dagen kiezen als.een dag niet uit komt slik ik gewoon een dag extra die pillen, nou moet t natuurlijk niet 4 extra dagen duren. mag ook zelf kiezen na hoeveel dagen ik hem terug geplaats wil (ze zijn op dag 1 ingevroren) wij willen t liefst dag 4 of 5 terug plaatsen maar als dat niet uit komt doen we gewoon dag 3. een gebeld worden doen ze altijd tussen 10 en 11. succes maandag je zal wel nerveus zijn!
Oke, thanks! Fijn om een beetje te weten hoe of wat.. Ik ga mijn tijd nu ongeduldig uitzitten Denk dat de eerste week van feb onze tp is. Ik blijf intussen voor jullie duimen meiden Fijn weekend allemaal
Nee nog niet eerder een cryo tp gehad. Zit nu te wachten op mijn ongi dat wil maar niet....en dan weer wachten op mijn ei....zul je zien dat mijn ei op maandag is. Dat zou betekenen dat de tp op zondag zou moeten zijn en dan zijn ze gesloten in dusseldorf dus moeten we ronde wachten dan....zou wel balen zijn maar goed die 4 weken maken nu ook niet meer uit.
Oh serieus dus dan heb je gewoon pech??? Belachelijk zeg Nou hoop voor je dat het NIET op zondag valt! En dan maar wachten
Jup dan heb je gewoon pech idd of ik moet aan de medicijnen gaan maar dat wil ik niet ik heb zo'n mooie cyclus van mezelf. Het is te hopen dat ik niet door de zenuwen nu dag later mijn ei heb.....blijft afwachten spannend. En anders wordt het de volgende ronde als het dan wel uitkomt.
ik ben gisteren ongesteld geworden volgende week dinsdag dag 10 een echo en dan de terug plaatsing plannen denk eind januari of net begin feb zo zin in! ben alleen wel een beetje bang voor het ontdooien van de cryos. onze 3 verse waren allemaal niet goed gedeeld en daarna 2 eruit gehaald en die gelukkig wel goed gedeeld alleen 1tje dus toch nog afgevallen maja nog 2 in de vriezer dus hopen dat het toppertjes zijn. maare juffie hoe tellen ze dan in dusseldorf? maandag je ei is dinsdag dag 1, woensdag dag 2, donderdag dag 3, vrijdag dag 4 en dan is toch zaterdag dag 5? blasto is toch dag 5? of word ie dan dag 6 terug geplaats??