hallo dit had ik ook dat volle gevoel! was mijn eerste 'symptoon'. en idd ik denk dat je van een b cryo ook geeoon zwanger kan raken. mn dochter van een b en nu zwanger van een a. druffia fijn weer op t wachtbankje. als jullie mogen testen heb ik bijna mn eerste echo . (6maart). juffie wat goed dat jullie erover gepraat hebben!! hoop dat het allemaal goed komt bij jullie.
Het volle gevoel is weer helemaal weg, kan weer gewoon eten als normaal. M'n baarmoeder is wel echt wat gevoeliger geworden zeg! Vanmorgen dacht ik echt dat mijn menstruatie zou beginnen, dat gevoel is nu weer weg. En ook nog geen menstruatie dus... Vandaag 14 dpo, vorige keer begon de menstruatie op 16 dpo.
het is toch echt weer bizar hoe erg je op je eigen lichaam aan het letten bent na zo'n terugplaatsing! Zit nog maar 1 dag na de plaatsing en voel al van alles :") Ik heb vandaag vrij veel pijntjes gehad. Bij de vorige plaatsing heb ik helemaal niks gevoeld en nu heb ik al last van een menstruatiegevoel... Daarnaast ook code geel in mijn buik, even te veel de wc gezien sinds het avondeten zou het dan de spanning zijn ? zucht vind het nu al vermoeiend die wachtweken
O meiden spannend he pfff. Heb vandaag ook zo n rot dag. Moe hoofdpijn chaggo...zo n down gevoel van t word niks... zal zooo blij zijn als het straks weekend is. Ik wil zekerheid! Kan zo niet tegen dat onzekere gevoel
Pfff xmayx, ik zit met hetzelfde! Ben er niet chagrijnig of zo van, maar heb wel heel sterk het gevoel dat dit weer niks is geworden. Morgenvroeg testen. Spannend! Als het niet gelukt is, weer op naar de volgende punctie...
Nou, ook ik hoef niet meer te testen. Net na het plassen donkerbruine veeg. Gister al migraine, chaggo, net als dat ik altijd jeb rond mebstruatie. Kan wel janken. Volgende ronde nieuwe kans..
aah meiden toch, ik voel zo met jullie mee! Hallo laat je het morgen weten als je hebt getest? ik hoop zo op positief nieuws!!
Ik wacht het nog even af... mn zus zegt het zelfde gehad te hebben met 1 van haar zwangerschappen. Ze bloedde gewoob 1.5 dag eb toen stopte het opeens. Paar dageb later positive test! Ben de hoop kwijt maar het kan nog... weekend afwachten of het door zet.
Jij ook al... 😭 balen meis... t is bij mij nog niet door maar ik verwacht dat het wel gaat gebeuren. Knuffel!
wat een rot nieuws meiden.. sorry ik ben even niet meer zo actief op het moment maar was even benieuwd. Sterkte meiden....
Ja echt balen... Op naar de volgende ronde, helaas moet mijn vrouw eerst aan de hormonen en een punctie (ik draag het eitje van mijn vrouw, althans, dat is de bedoeling). Mijn cyclus moet gelijk komen met die van haar, dus vandaag meteen begonnen aan de pil. Als het goed is kan mijn vrouw over 3 weken beginnen met spuiten en dan zo'n twee weken later punctie en weer zo'n 4 tot 5 dagen later de tp. Dit als alles goed verloopt natuurlijk. Deze keer een dubbele terugplaatsing, en vers dus. Jij ook sterkte xmayx!
Wat ontzettend naar dat je vrouw weer voor een volledige nieuwe ronde moet gaan, bah bah! Heel veel sterkte en succes!
Jeetje balen @hallo Bij mij is gister de menstruatie echt doorgebroken. Ga straks maar weer bellen voor een nieuwe echo voor over 10 dagen. En dan gaan we maar weer voor poging 2.