Hier gister alle twee een echo gehad en het gaat bij beide de goede kant op. Dinsdag weer samen terug, en dan zal de punctie misschien al afgesproken worden. @xmayx: al getest met cb?
Cb was negatief... action test daarna gedaan en ook negatief. Klote dag gister was echt verdrietig. Vanavond eeb hoop gerommel in mn buik en zwaar gevoel.. dacht oke menstruatie komt even een test nog om te zien of die echt wit blijft. En toen kwam na 2 a 3 minuten dit in beeld. Foto vervaagd helaas wel een beetje. Dus blijft echt mega spannen.. maar geen tuurstreep meer!
Hallo456 dat schiet ook alweer op. Hopelijk is de punctie snel. Vond al het spuiten echt verschrikkelijk... Xmay wat ontzettend spannend. Misschien was je noy te vroeg voor de clear blue? De action laat duidelijk wat zien. Wanneer is je officiële testdag? Ik zit hopelijk vanaf morgen weer op het wachtbankje
Zaterdag was mn officiele testdag. Al vind ik dat wel erg vroeg. Zondag was NOD. Als het in de toekomst ooit nog nodig zal zijn zal ik nooit meer voor nod testen. Wat een onzekere dagen waren dat zag. Hoop dat je vandaag ook mag plaats nemen
@ halo, spannendddd!!! @ xmayx acchh meid dat meen je niet, vreselijk he die onzekere dagen... @ Druffia, is de TP door gegaan vandaag?? ik hoop het zo voor je.. mijn duimen draaien!
Nou meiden kan het nog haast niet geloven. Voel me inmiddels echt zwanger! Het vroeg wakker worden, de avond buikpijn (stekjes en trekjes) maagzuur en vanmorgen voor t eerst boven de pot gehangen. Erg vroeg wel die symptomen maar kan er weinig aan doen 😂 de testjes worden steeds mooier! 😍 vind het mega bizar en het is nog heel pril maar wat voel ik me gelukkig! Hoop ook dat jullie allemaal wat moois in handen hebben! 🍀🍀🍀
Helaas meiden, bloeduitslagen waren niet goed. Chemische zwangerschap, 2 uur later begon ik met bloeden. Ben opgelucht dat het nu is begonnen en biet over een aantal weken. We zijn er ff kapot van maarja, niks aan te doen.
Dames, dames, dames. Long time no see! Ik was zo bezig met mijn puppy dat ik niks echt te vermelden had, maar ik blijf wel meelezen! Ik heb vandaag een surprise gekregen (foto beneden) Ik ben echt in shock! Wij hebben sinds januari geen tp gehad, en deze maand 1 KEER! seks gehad (blame the puppy). Nou, ok, toevallig op cd14 Maar what the hell! Ik heb de test gedaan puur voor de lol, vandaag is cd33, een paar dagen geleden dacht ik mijn ongi gestart was want ik had wat out bloed, maar sindsdien niks. Ik voel niet veel, alleen wat krampjes (ik herriner me nu net dat ik al lang geleden wat krampen heb gehad en tegen mijn man zei van, huh, komt mijn ongi zo vroeg?). Owh dames, kan dit echt nou? :O