Cryo terugplaatsing in januari; wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door lisjeee, 3 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    ooh dames, ik vind deze wachtdagen echt wel weer killing hoor!!!
    Ben voor het eerst blij dat het weekend weer voorbij is.
    Gevoel van angst begint nu ook te komen merk ik, wat nu als het deze ronde weer niet gaat worden...ben zo bang dat ik het straks niet meer "aankan" ofzo, of een keer emotioneel instort of whatever haha,
    herkennen jullie het gevoel?

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja heeeeeeel herkenbaar....
    Ik verwacht dit weekend mijn ei.....Hoop ik. Dan is de tp volgende week vrijdag of zaterdag.
    Ik hoop zo dat mijn ei optijd is. Ik probeer het los te laten (probeer zei ik he haha) want ben bang dat als ik er teveel mee bezig mijn ei juist niet komt...Nah ja we zullen zien.

Succes met de wachtdagen

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jeuj maandag :) morgen dag 10, afspraak kliniek. ik denk over een week terug plaatsing. vrijdag ontdooien en dan maandag of dinsdag tp. dan ben ik vrij dus dat zou top zijn. t weekend moet ik werken dus dat gaat hem niet worden. al kan ik met iemand ruilen voor een late dienst op zondag maar dat doe ik liever niet.

druffia wanneer ga jij testen?

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    lisjeeee wat zie ik nu in je onderschrift....

gefeliciteerd meid!!!!! SUPER!!! hoop dat er vele volgen hier

5. hallo456

hallo456 Lid

23 nov 2016
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Denanja en Juffie26 dat jullie weer (bijna) verder kunnen!

Ja verschrikkelijk he, dat wachten! Ik heb gisteravond even een testje gedaan, om te kijken of de pregnyl eruit is. Hij was negatief, daar was ik blij mee, want positief van de zwangerschap zou echt nog te vroeg zijn, maar nu weet ik in ieder geval dat de pregnyl uit m'n lichaam is.

6. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @xmayx oh gossie meid, wat een verhaal! Wat goed dat je nog zoveel cryo's hebt, dan hoef je nu ff geen punctie te hebben!
    Ik vond Bronovo ook niet te leuk, het is daar een beetje chaotisch en met onze laatste IUI moesten we 1 uur in de wachtkamer zitten met een buisje vol bewerkte sperma in onze handen en dan nog een vrije kamer zoeken... niet leuk.
    Punctie heb ik trouwens ook bij dr Lo gehad, en we hadden heel veel tijd om elkaar goed te leren kennen want het duurde 45 minuten om een infuusnaald in mijn hand in te brengen :p Uiteindelijk moesten ze iemand van IC roepen om dat te laten doen. Eeeen mijn man is bijna flauwgevallen dus dat heeft het ook nog langer gemaakt haha. Dus omgekeerd dan bij jou, lange voorbereidingen en korte - maar wel pijnlijke! - punctie.

@hallo456 hallo! :) Leuk dat je gelijk met Druffia loopt!

@denanja, succes morgen! Wat goed dat het bij jou zo snel gaat! Ik ben vandaag cd15 en er was nog bijna niks te zien op de echo. Ze wilden dat ik vrijdag terugkom maar dat leek me te laat, dus woensdag ga ik weer.

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Slim gedaan heb ik ook gedaan toen. Dan Wist ik in elk geval zeker dat dat geen streepje meer kon veroorzaken. Spannend succes met wachten.

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    hallo idd slim dat je even getest hebt :).

Anniko ook slim van jou dat je woensdag weer gaat! gewoon je gevoel volgen als deze zegt dat vrijdag te laat is!

9. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw

ooohh jeetje ;) ja ze vroegen mijn man ook, kan je er wel tegen anders op tijd aangeven hoor. maar gelukkig ging dat wel goed haha. Bij mij konden ze ook niet in m'n hand prikken en hebben hem toen gedaan op de plek waar ze normaal bloed afnemen.
    Zit nu met smart te wachten op m'n menstruatie.. heb een hele stabiele cyclus maar had de 19e/hooguit 20ste moeten worden maar we zitten nu op de 24e maar nog geen enkel teken. Grr ik kijk er juist zo naar uit en misschien blijft het daarom wel weg? kan het gewoon niet naast me neer leggen helaas. misschien als ik dat kan dat het dan wel komt..

10. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @xmayx misschien moet je een testje doen, just in case ;)

11. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    #91 xmayx, 24 jan 2017
    Laatst bewerkt: 24 jan 2017
    Hahaha neee daar geloof ik niet in :p
    überhaupt is die kans mega klein dat het op een 'natuurlijke' manier zou lukken, en ten tweede heb ik niks 'gedaan'rond mn vermoedelijk vruchtbare periode omdat ik met griep lag ;)

Maak me eerder zorgen dat er niet iets met mij mis is ofzo.. ben na de punctie/ziekenhuis ellende gewoon 1x ongesteld geweest op mn normale cyclus dag zeg maar zoals het hoort. Hoop maar dat het tussen mn oren zit, dat ik gewoon graag ongesteld wil worden nu en het daarom niet komt.. zou dat kunnen??

Eigenlijk maak ik me een beetje zorgen, bang dat er met mij iets mis is opeens ofzo.. stress kip ben ik hoor :(

12. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @xmayx als je man wat zaadcellen heeft en jij eisprong dan kan je niet zeggen dat het niet kan hoor! En als je het zh straks belt om te vragen of dat normaal is gaan ze je eerst vragen of je een test hebt gedaan :p
    Maar ja, ik weet wat je bedoelt en ik heb het gevoel dat mijn lichaam ook een beetje in de war is na de punctie. De cyclus van de punctie had ik al 8 dagen na de tp bloeding door de utrogestan heen. De cyclus daarna was 37 dagen en ik heb mijn ovulatie niet eens gevoeld, geen pijnlijke borsten, niks. De afgelopen cyclus ook helemaal niks gevoeld, en maar 2 dagen ongesteld. Maar *Hennie* zegt dat het geen probleem is... grr. Ik geloof er niks van :p

13. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Hallo allemaal :)

Ik heb ook in januari een terugplaatsing gehad, op 9 januari om precies te zijn.
    Afgelopen woensdag positief getest, maar ook diezelfde dag bloedverlies :(!
    Lang verhaal kort..
    HCG loopt wel op vrijdag 141 zondag 300 en vandaag 698.
    Op de echo is niks te zien.
    Vrijdag krijg ik opnieuw een echo en gaan ze bloed prikken.

Heb nog steeds bloedverlies het is dus afwachten.
    Ben benieuwd hoe het bij jullie verder gaat komende periode en zou dus graag mee lezen hier :D

14. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @ xprincess wat heftig zeg! Duimen dat het wel lukt! Op welke dpo zit je vandaag?

15. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Ik zit momenteel op dag 15 na de terugplaatsing, ik heb geen eisprong gehad (substitutie schema) en heb een blasto terug geplaatst gekregen,

16. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Het kan nog meid, blijf positief! Knuffel

17. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    #97 xmayx, 24 jan 2017
    Laatst bewerkt: 24 jan 2017

oohh oke pff lekker dan...

nou oke, ik ben toch even een test gaan halen. maar meteen een x een digitale proberen. das weer is wat anders dan een wit leeg vakje dat wit blijft :(

ga er maar helemaal vanuit dat t niks is om teleurstelling te voorkomen :p

moet vandaag al zo veel plassen zal je net zien, wil ik testen komt er geen plasje ;) dan maar eerst mn man ophalen en dan doe ik het zo als ik thuis kom.
    hoop stiekem dat t wel zo is. maar weet eigenlijk diep van binnen wel dat t 99% een teleurstelling word..

18. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    jeetje meid wat heftig!!! hoop voor je dat alles goed gaat...

19. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    @Anniko Nope, wat ik al dacht, niet zwanger.
    Wacht nog even tot t weekend, en als het er dan nog niet is dan ga ik wel even bellen of het wel normaal is dat het zo lang weg blijft met een normale cyclus. Voel me wel meteen wat minder gestressed gelukkig.

20. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @xmayx Ahh wat jammer! Duimen dat je menstruatie snel komt!

Deel Deze Pagina