Cryo terugplaatsing in januari; wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door lisjeee, 3 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Ja ik hoop het ook. Waar ik al bang voor was toch wel dat teleurgestelde gevoel. Ook al wist ik wel bijna zeker dat t niet kon. Maar ik wil het zo graag. Maarja wij allenaal natuurlijk hopen op zo'n wonder.
    Ach ik ga maar aan t eten beginnen. Beetje afleiding en morgen weer een nieuwe dag :)

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    xmayx wat een gedoe allemaal zeg!
    moet zeggen dat mijn cyclus ook door de punctie raad deed ofja mn ei sprong ineens na 10 dagen en ook zonder te voelen...
    en toen ik hoorde dat we konden beginnen was mn menstruatie ineens een week later :S. wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg! maar als je denkt dat er iets is of twijfelt gewoon bellen hoor!

poeh xprincess wat spannend zeg, hoop zo op een goede afloop!!

hier vandaag de planning gekregen :) dinsdag terugplaatsing van een dag 4 cryo :) moet ie natuurlijk wel eerst goed ontdooien.
    donderdag 5 tabletten ipv 3 en dan vanaf vrijdag 2 estradiol en 3x daags 2 utrogestan. dan halen ze zaterdag de cryo uit de vriezer en moet ie zn best gaan doen.
    vind dat zooo spannend aangezien onze 3 verse niet doordeelde :(. gelukkig moet ik t weekend werken dus dan gaat de tijd ook snel.
    mn nod is dan 10-2 dus ben benieuwd. kliniek zegt pas 12-2 maar vind 16 dagen veel te lang wahwha

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113

Spannend zeg.
    Mag ik vragen waarom ze een dag 4 cryo al zo vroeg ontdooien? Onze dag 5 cryo ontdooien ze pas op de morgen van de tp zelf....

Ik zit nu op mijn ei te wachten dan kan ik bellen voor afspraak voor de terugplaatsing. Ik doe de tp in volle eigen cyclus.

4. hallo456

hallo456 Lid

23 nov 2016
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @xprincess: oh wat klote zeg! het kan natuurlijk gewoon goed blijven gaan, maar het is in ieder geval klote dat je zo in onzekerheid wordt gehouden... Mijn gynaecoloog zegt altijd dat bloedverlies niet erg is, als er maar geen krampen/pijn mee gepaard gaan. Sterkte met het afwachten!

Hier geen goed gevoel. Heb vaak een drukkend gevoel in m'n baarmoeder. Soms is het weer weg, en dan is het er weer. Niet enorm erg, ik bedoel, als ik wist dat ik zwanger zou zijn zou het niet eens naam mogen hebben. Maar nu lijkt het meer op een opkomende menstruatie. Op zich wel gek, want dit heb ik nu al dagen, en nog steeds geen menstruatie. En normaal gesproken voel ik mijn menstruatie NOOIT aankomen. Maar goed, toch voelt het nu niet fijn...

5. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @hallo345 klinkt goed, wie weet! Wanneer test je?

Ik heb vandaag weer een echo gehad en ik ben blij dat ik niet tot vrijdag wilde wachten! Ik zei tegen de dr dat mijn ovu test vandaag bijna positief was maar ze wilde mij niet geloven en dan na het bloedprikken heeft ze mij opgebeld met: "mevrouw, u heeft gelijk!". Pff. Vandaag zou mijn LH piek moeten zijn, zondag ontdooien en maandag tp als het goed is. Ze denken dus dat het vandaag mijn eisprong is? Ik snap het echt niet...

6. hallo456

hallo456 Lid

23 nov 2016
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anniko: Nou, maar goed dat je eerder geweest bent dan. Een hoeveel daags embryo was het toen het ingevroren werd?

Tja, wanneer test ik. Ik heb zondagavond al getest om te kijken of de Pregnyl eruit is. Deze was zo goed als negatief (heel misschien een heeeeeeeeel licht lijntje te zien). Gister weer getest (omdat ik te ongeduldig ben), en hetzelfde verhaal. Misschien ietsje duidelijker, maar dat kan ook lijken omdat ik dat graag wil:p Ik heb ze niet naast elkaar gelegd, ze waren beiden gewoon heel erg licht tot negatief. Het lag er echt aan hoe ik dat ding hield, wilde ik iets kunnen zien staan. No way dat ik het lijntje op de foto kreeg zeg maar.

Ik hoop dat ik morgen nog niet ongesteld word, dan ga ik morgen denk ik nog een testje wagen. Morgen is mijn nod namelijk.

7. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @hallo456, ajajaj dat is spannend zeg! Laat ons meteen weten 😉

Al mijn embryo's zijn 3 dagen oud, ze halen er eentje uit de vriezer op dag 4 en plaatsen het terug op dag 5.

8. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Xprincess hoe gaat het nu met je? Is het bloeden inmiddels al gestopt? Wat een spanning allemaal zeg! Bah bah!

Denanja fijn dat je planning rond is! en die 16 dagen zijn inderdaad erg lang! Maar aan de andere kant , gaat alles nu ook wel weer heel snel. Voordat je het weet, is het weer geweest!

Hallo 456, is morgen ook officieel je testdag volgens het ziekenhuis?

XmayX ik begrijp helemaal je gevoel! Zelf hoopte ik ook altijd dat ik een "Linda verhaal" mee mag maken. Toch dat wondertje dat ineens om de hoek komt kijken. En dan is het gewoon zo zuur dat het wéér niks is!Wat ik nu wel heb; van mezelf mag ik dan ook best even verdrietig erom zijn. Af en toe toegeven aan verdriet is best "fijn". Maar zodra je straks je menstruatie hebt, zit de cryo er zo in!!

Ik heb inmiddels een paar keer getest, maar bij mij is niks te zien. Maandag mag ik van het ziekenhuis testen, dat duurt nog eventjes.
    Wat denken jullie? Kan ik nog hoop houden? Of had ik nu al echt wel iets moeten zien op de test? Kennen jullie positieve verhalen van cryo terugplaatsingen die erg laat positief testen? Ik hoor ze graag :):):)

9. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @Druffia er is zeker nog een kans! Wat ben je nu, 7dp5dt? Dat kan nog best! Mijn duimen draaien voor jou! Voel je iets eigenlijk?

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @juffie hij is ingevroren op dag 1 vandaar. dat is hun standaard.
    spannend zeg bij jou! kan dus bijna zover zijn :) lopen we bijna gelijk.

@anniko spannend!!! je loopt dan 2 dagen voor op mij. en dan juffie er nog bij gezellig haha
    maar trouwens heel goed dat je naar je eigen lichaam geluisterd hebt!!!

@hallo. spannend zeg! ik kijk morgvroeg even als ik thuis ben of je al getest hebt :p voor ik ga slapen haha (heb nachtdienst, mn laatste).

@druffia eignelijk zit je nu dus op 13 dpo dan toch? als ie op 17-1 dag 5 was... als je dan helemaal niks zie moet ik eerlijk zeggen dat ik er geen goed gevoel bij zou hebben maaar hoor wel verhalen dat ze idd later pas positief testen dus het kan wel!!!
    geen bloed geeft moed!

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja wordt spannend.....
    Hoop voor maandag mijn positieve test in handen te hebben dan kan ik bellen wanneer de tp is.
    Onze cryo is dag 5. Had gehoopt nu ook op dag 12 (morgen) mijn positieve test te hebben. Maat merk nog niets dat hij morgen positief zou kunnen zijn....

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    heb even naar dusseldorf gebeld en mag morgen voor een echo komen dan kijken ze even hoe de zaken ervoor staan.

13. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Nou, ben nu dan toch echt al een week overtijd en het zit me echt niet lekker. Toch maar even t ziekehuis gebeld. Gezegt ook dat de eerste menstruatie na de punctie en overstimulatie etc gewoon normaal optijd ongesteld werd. Meisje van de bali vond het toch ook wel een beetje gek dat het nu al zo lang duurt en gaat even overleggen met de dokter. Nou ben benieuwd. Hoopte eigenlijk gewoon dat ze zou zeggen nee hoor meid komt wel vaker voor geen zorgen :(

Uhh nou sorry ik maak me altijd erg veel zorgen over alles :p Ben eigenlijk wel een beetje nerveus nu. Ze belt straks terug..

14. xmayx

xmayx Actief lid

12 nov 2016
    331
    7
    18
    Vrouw
    Terug gebeld, na overleg willen ze dat ik volgende week even langs kom om te kijken of evt een kunstmatige bloeding op gang te helpen. (zit er niet op te wachten eigenlijk..) dus maandag bellen. als ongi er nog niet is dan plaatsen ze me ergens tussen. dus flink duimen dat t gewoon komt... heb de hele ochtend net als gisteravond krampjes gehad en echt t gevoel gehad van nu komt het. maar nog steeds niks en de krampjes zijn weer helemaal over net als eerder afgelopen week. snap er niks van.

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    peoh wat vervelend zwg!! opzich wel fijn sat je iig serieus genomen word en langs mag komen. hoop idd voor je dat het gewoon t weekend komt!

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    We zijn weer thuis.
    Follikel was nu 15 mm om het beter te sturen heb ik een spuit Ovitrelle gekregen die moet ik maandag om 20uur zetten (Hoe moet dit ook alweer?).
    En dan is maandag 6-2 de terugplaatsing de blasto is ingevroren als een 4BB kwaliteit....ik heb geen idee wat dat betekend maar hij zei een top embryo.
    Ik moest nu ook niet meer testen maar gewoon maandag de Ovitrelle zetten en dan "komt het goed"

17. hallo456

hallo456 Lid

23 nov 2016
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Juffie26: wat een gedoe, maar gelukkig heb je nu eindelijk duidelijkheid. Spannend!

@Druffia: en voel je al wat? Nog getest?

Nou, ik word een beetje gek hier. Ik heb woensdagavond een testje gedaan (met best een geconcentreerd plasje), heeeeel licht positief na 2,5 minuut. Na 5 minuten nog steeds. Na 10 minuten stond de streep er best duidelijk, maar dan mag de test eigenlijk niet meer afgelezen worden.
    Donderdagmiddag een testje gedaan: omo-wit! Het plasje was heel erg licht, dus daar kon het aan liggen, maar mijn hoop was vervlogen. 's Avonds een geconcentreerder plasje: weer heeeel licht positief na 5 minuten, en duidelijker dan de vorige keer na 10 minuten. Dit alles was met kv 2v5 testen.
    Toen maar een digitale cb-test met weken indicator gedaan, deze gaf 'niet zwanger' aan.
    Ik heb twee scenario's in m'n hoofd. 1. Er is een innesteling geweest, maar deze is erg snel mis gegaan en ben dus niet zwanger. 2. De hcg-waarde is nog te laag voor een cb-test.

Ik heb besloten om vandaag niet te testen, en morgen in de ochtend weer. Morgen mocht ik namelijk eigenlijk ook testen van de kliniek. Ik heb twee positieve dingen waar ik me aan vast houd: nog geen menstruatie en redelijk veel witte afscheiding (wat ik volgens mij nooit heb recht voor m'n menstruatie).

18. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Weer even een bericht van mij, heb afgelopen dagen wel met jullie mee gelezen maar niet de puf gehad om te reageren.
    Spannende tijden voor sommige hier zie ik, het blijft een slopend proces he :(!
    Ik blijf voor jullie allemaal keihard duimen hoor X !

Hier gaat het behoorlijk kut om het maar gewoon te noemen zoals het voelt! :(
    Dinsdag was her hcg toch gestegen ondanks krampen en bloedverlies zou vandaag terug moeten komen maar gisteren echt mega buikpijn & nog meer bloedverlies dus toch met spoed moeten komen.
    Op de echo was op een dikke slijmlaag na niks te zien. Weer hcg laten prikken en afwachten. Zowel de arts als wij gaan er volledig vanuit dat dit niet goed zit & verwachten ook dat het hcg gezakt is en ik kan stoppen met de utrogestan zodat het los komt.
    Werd ik vanmorgen gebeld hcg toch weer iets gestegen.. minimaal maar wel weer gestegen ..
    ik snap er werkelijk niks meer van echt niet.
    Een goede zwangerschap geloof ik echt niet meer in.
    Moet nu maandag weer bloed laten prikken & ondertussen gewoon doorgaan met de utrogestan tenzij ik nog meer bloedverlies of buikpijn ga krijgen dan moet ik direct de gynocoloog bellen.

Inmiddels is het bloedverlies weer minder dan gisteren (het is er nog wel) de buikpijn is nog het zelfde..

Ik wil duidelijkheid, dit begint mij echt op te breken :(

19. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Wat fijn dat je langs kan komen, die onzekerheid en onduidelijkheid is ook niks!

20. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18

Spannende tijden dus aankomende weken, ik duim voor he

Deel Deze Pagina